Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I kveld skal jeg se Citizen Kane. Den har jeg gledet meg lenge til Blir nesten én film hver dag for tiden Det er min plan også, men it not be working in RL. Latskap, krasjende harddisker og latskap er vel årsakene. Er vle i prinsippet noe av samme tendensene her og Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skjønner ikke at dere har tid jeg. Her er det fotball, lekser, venner, lekser, andre ting, og SÅ film. Vel, det kan da hende det blir en film med venner og da, men. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Her er det: planlegging av lekser, forum, forum, forum, forum, begynne så vidt på lekser men gi opp fort, forum, forum, film Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 For min del er det dra på jobb, komme hjem, ha hele dagen til hva jeg vil Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 For min del er det dra på jobb, komme hjem, ha hele dagen til hva jeg vil Åh, la meg gi deg en klem..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Såså, du blir nok stor gutt en gang du også skal du se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Respekt til de som får til en film om dagen. Det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skjønner ikke at dere har tid jeg. Her er det fotball, lekser, venner, lekser, andre ting, og SÅ film. Vel, det kan da hende det blir en film med venner og da, men. Fotball, lekser og venner kan nedprioriteres. Fotball spesielt, det slutter å være kult på videregående. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Helg og ferier er for film. Jeg får sjelden tid til det ellers. Og Dorian Gray, wtf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Endelig noe bra på TV nå : Rocky Hjemkomsten (sikkert brukbar ?) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har nettopp kommet hjem fra kinovisning av "There will be blood", og jeg har et spørsmål om åpningsscenen. Hvem var personen som trynte i stigen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det var Daniel Day-Lewis' rollefigur. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det var det, ja. Kjente ham ikke igjen, for resten av filmen var jeg pissredd hele fyren. Greit nok, det finnes enkelte likheter med rollen han spilte i "Gangs of New York", men her holder han intensiteten på 110% hele filmen igjennom. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fisker: Avataren din er frå The Fountain right? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Traileren til remaken av Funny Games skal angivelig få filmen til å se ut som en komedie. Jeg kan nesten ikke tenke meg en kjipere, evt. sterkere, filmopplevelse enn å gå på kino i forhåpning om å se en komedie og ende opp med Funny Games. Uansett er det et godt virkemiddel for å bringe budskapet til filmen frem. 'Funny Games': The Violent Truth Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ser ikke helt vitsen i at den samme regissøren lager en eksakt kopi av filmen, bare med nye skuespillere og en amerikansk setting. Ja, han har vel sagt noe pjatt om at det egentlig er en amerikansk historie, men likevel... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Woooo, i tilfelde noen ikke vet det, så er det 5 punds tilbud på Play.com, og du kan da få 3 discs DVDen til The Gladiator og remaken til King Kong til 10 pund! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ikke bruk penger på remaken av King Kong, skaff deg heller originalen, den er 10 ganger bedre. Gladiator-tilbudet er veldig fint, dog. Edit: Leif på tur. Endret 11. mars 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Too late! ^^ Syns den er grei nok underholdning, og boksen blir fin i hylla. Men ja, jeg må fått sett originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå