Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Spør du meg så bør jeg få betaling for å torturere meg gjennom samlinger med dogmefilmer. Det begynner å bli en stund siden Festen og det kan jo hende at jeg har vokst av meg fordommene. Men jeg tviler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hver sin smak. Jeg ble i hvertfall blåst bort av Festen. Makan til driv i en slik film trodde jeg aldri jeg skulle se. Hvis det er lenge siden sist du så den og du en dag skulle være i riktig humør, så ville jeg ikke nølt med å sette den på Endret 10. mars 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Første steg er å bite i det sure eplet og faktisk kjøpe filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hadde nylig et gjensyn med Festen. Et fantastisk stykke film. Velspilt, ærlig og ganske så ubehagelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tror faktisk det var i Hong Kong Theo traff ham, og trente med ham. Spurte om jeg hadde sett (evt tilgang på) noen av filmene han hadde vært i, siden Wong hadde nevnt filmkarrieren i forbifarten (Theo var ikke veldig filminteressert, ikke derfor han begynte med kampsport eller dro til Hong Kong, deretter Kina), men på det tidspunktet var de ikke lett å få tak i. Svar : Flytta vel tilbake til H.K fra NY etter en stund tror jeg...... Han var også ansvarlig i å undervise H.K Royal Police i karate på 70-tallet..... Disse skal jeg få tak i : When Taekwondo Strikes (noe a la "Hapkido") Back Alley Princess (Han Ying Chieh aka "Big Boss" har også en rolle i den.....) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om noen litt goth-pregede filmer? Er litt fascinert av sånt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 The Crow er den jeg kommer på i farten, ganske god film i grunn, men noe sier meg at den har du kanskje allerede sett? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har iikke sett den, men den så fin ut. Skal se om jeg får fingra i den. ------------- Nå er jeg virkelig irritert. Jeg skulle sette meg ned for å nyte Raging Bull. Dette var planglagt i lang tid, men da jeg starter filmen havner faktisk halvparten av bildert utenfor. Ingen innstillinger eller noe som helst annet som fikser det. Det har aldri skjedd meg før, enda jeg har sett mange hundre filmer på den tv-en uten noen problemer. Jeg skal stikke og syte på Free Record Shop. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 The Crow er den jeg kommer på i farten, ganske god film i grunn, men noe sier meg at den har du kanskje allerede sett? The Crow er den ultimate gotherfilmen. Bare husk og se originalen, og ikke de utallige remakes og etterfølgerene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om noen litt goth-pregede filmer? Er litt fascinert av sånt. Nesten samtlige av Tim Burtons filmer. Jeg veit ikke om du har sett dem, men. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om noen litt goth-pregede filmer? Er litt fascinert av sånt. Nesten samtlige av Tim Burtons filmer. Jeg veit ikke om du har sett dem, men. Jeg har sett en god del. Edward Scissorhands er en av mine favorittfilmer. Skal få sett Ed Wood en dag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skal få sett Ed Wood en dag Den er ikke akkurat Goth da, men anbefaller at du ser Plan 9 før du ser Ed Wood. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er ikke helt nødvendig. Jeg så Ed Wood uten å ha sett Plan 9 from Outer Space og storkoste meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skal få sett Ed Wood en dag Den er ikke akkurat Goth da, men anbefaller at du ser Plan 9 før du ser Ed Wood. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gjorde forøvrig det jeg også, dermed kjente jeg igjen ganske mange av scene fra Ed Wood i Plan 9, men jeg satt igjen med det inntrykket at det har vært bedre å kjenne igjen scene fra Plan 9 i Ed Wood, og ikke omvendt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sweeney Todd, var vel hans mest goth'ete film spørr du meg! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sweeney Todd, var vel hans mest goth'ete film spørr du meg! Den er veldig goth ja. ------ I kveld skal jeg se Citizen Kane. Den har jeg gledet meg lenge til Blir nesten én film hver dag for tiden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I kveld skal jeg se Citizen Kane. Den har jeg gledet meg lenge til Blir nesten én film hver dag for tiden Det er min plan også, men it not be working in RL. Latskap, krasjende harddisker og latskap er vel årsakene. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har en del filmer å velge i nå. Kjøpte disse i dag: The Thin Red Line, The Hunt for the Red October, Ocean's 13 og Platoon. Hvilken skal jeg se først? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Platoon, eller, har du ikke sett Ocean's 11 eller 12, så anbefaler jeg å begynne med Ocean's 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå