Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Spør du meg så bør jeg få betaling for å torturere meg gjennom samlinger med dogmefilmer. Det begynner å bli en stund siden Festen og det kan jo hende at jeg har vokst av meg fordommene. Men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hver sin smak. Jeg ble i hvertfall blåst bort av Festen. Makan til driv i en slik film trodde jeg aldri jeg skulle se. Hvis det er lenge siden sist du så den og du en dag skulle være i riktig humør, så ville jeg ikke nølt med å sette den på :)

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tror faktisk det var i Hong Kong Theo traff ham, og trente med ham.

Spurte om jeg hadde sett (evt tilgang på) noen av filmene han hadde vært i, siden Wong hadde nevnt filmkarrieren i forbifarten (Theo var ikke veldig filminteressert, ikke derfor han begynte med kampsport eller dro til Hong Kong, deretter Kina), men på det tidspunktet var de ikke lett å få tak i.

Svar :

Flytta vel tilbake til H.K fra NY etter en stund tror jeg......

Han var også ansvarlig i å undervise H.K Royal Police i karate på 70-tallet.....

Disse skal jeg få tak i :

When Taekwondo Strikes (noe a la "Hapkido")

Back Alley Princess (Han Ying Chieh aka "Big Boss" har også en rolle i den.....)

Lenke til kommentar

Jeg har iikke sett den, men den så fin ut. Skal se om jeg får fingra i den.

-------------

Nå er jeg virkelig irritert. Jeg skulle sette meg ned for å nyte Raging Bull. Dette var planglagt i lang tid, men da jeg starter filmen havner faktisk halvparten av bildert utenfor. Ingen innstillinger eller noe som helst annet som fikser det. Det har aldri skjedd meg før, enda jeg har sett mange hundre filmer på den tv-en uten noen problemer. Jeg skal stikke og syte på Free Record Shop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...