Hamsterino Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis filmen er kjedelig pleier jeg å surfe mens jeg ser på den. Man sitter jo å hører på dialogen samtidig, og det visuelle er vanligvis ikke veldig viktig i scener med bare dialog, og hvis det er det blir det vanligvis understreket med noe musikk, og da kan man høre det og trykke tilbake til filmen hvis det er en scene som man burde se og ikke bare høre. Eneste filmen jeg har sett omtrent helt gjennom uten å gjøre noe annet den siste tiden var To Kill a Mockingbird. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Sitter ofte å surfer mens jeg ser film/serier (Ofte betyr minst 1 gang under ca. hver eneste film, men bare i et par minutter og ikke ofte mens man ser filmen). Hvis jeg ikke klarte å følge med på begge deler samtidig så spoler jeg bare tilbake. Men som oftest går det greit. Endret 22. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hva i...? Leste i Minianmeldelse-tråden, kopierte tittelen til Behind Enemy Lines: Axis of Evil så jeg kunne lime den inn og søke på den på IMDb, så ender jeg opp med å lime tittelen inn i adresselinja på browseren, trykker enter før jeg finner ut at jeg bommet, også ender jeg opp på IMDb-siden?! Prøvde med å skrive The Shawshank Redemption (uten http://www. eller noe sånt i adresselinja), og det samme skjer med den. Det visste jeg ikke om at gikk an i det hele tatt! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvilken browser bruker du? I Operaen min kommer jeg til: http://www.behindenemylines.com/ Og i Explorer kommer jeg til: http://behind%20enemy%20lines:%20Axis%20of%20Evil/ Altså ikke noe IMDb her. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvilken browser bruker du? 7559635[/snapback] Det fungerer i Firefox! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Ja, Firefox er det jeg bruker. Funket ikke når jeg skrev Goodfellas. EDIT: Der funket den også. Endret 22. desember 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Så akkurat rambo III igjen for første gang på 10-12 år... Den er veldig morsom egentlig... likte spesielt når afghanerne skrøt av å ha slått tilbake absolutt alle invaderende styrker siden ghengis khan. Kanskje bush burde sett den før han invaderte landet Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Ferdig å oppdatere Profileren - føler meg som en ny mann... Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Ja, Firefox er det jeg bruker. Funket ikke når jeg skrev Goodfellas. EDIT: Der funket den også. 7559680[/snapback] Tingen er at adressefeltet i firefox fungerer på samme måte som å søke på google, for deretter å trykke på "Prøv lykken"-knappen. Med andre ord kommer du inn på det første treffet som google gir, gitt at det du ikke skrev inn var en adresse, selvsagt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Borat. Herregud for en film. Gjør han alle de stuntene "på ordentlig"? Altså vet folkene om at han gjør det? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Tingen er at adressefeltet i firefox fungerer på samme måte som å søke på google, for deretter å trykke på "Prøv lykken"-knappen. Med andre ord kommer du inn på det første treffet som google gir, gitt at det du ikke skrev inn var en adresse, selvsagt. Tusen takk, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Noen som har planer om å få sett Flags of Our Fathers av gudd øld Clintern da? Hadde egentlig glemt denne heilt, til det poppet opp reklame om filmen når eg var innom dagbladet i dag Endret 23. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Skal selvfølgelig se den og Letters from Iwo Jima som ikke kommer lenge etter Flags... Eastwood sine filmer blir jo bare bedre jo eldre han blir, så dette blir bra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 skal seff se begge jeg også. gleder meg engentlig mer til Letters from Iwo Jima Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Noen gode julefilmer som jeg kan se? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) The Nightmare Before Christmas er vel en klassiker :---) Endret 23. desember 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Noen gode julefilmer som jeg kan se? 7561819[/snapback] Mine favoritter må være Die Hard-triologien evt Edward Scissorhands. En ny klassiker er Charlie and the Chocolate Factory. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Noen gode julefilmer som jeg kan se? 7561819[/snapback] Santa's Slay og Black Christmas vil nok få deg i julestemning. God jul! Endret 23. desember 2006 av Montag Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Noen gode julefilmer som jeg kan se? 7561819[/snapback] Hvis du tenker på TV, går Flåklypa Grand Prix på TV2 16.30, mens Home Alone starer 21.30 på TV3. Ellers ville vel jeg ha kjørt Die Hard-maraton. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Mens vi en innepå Julefilmer, så er The Polar Express en god film. Har enda ikke fått kjøpt denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå