Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Carter Wong hadde jo martial arts skole i NY (han ble forøvrig tilbydt en rolle i Game of Death , ble aldri noe av pga Lee's død.....) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jepp, det ødelegger litt for den skytesekvensen. Men fortsatt en jævlig bad-ass scene, men synes det er litt snodig at de overså det i en film som tross alt var ganske realistisk og jordnær. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Det at folk ble slengt veggimellom av skuddene var vel også en smule overdrevet. Likte filmen svært godt, Robert Duvall var som navnet tilsa, sjef. Endret 9. mars 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen har forskjellig oppfatning av hva som er realistisk. Pappa tror f.eks. at James Bond er ekte Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 10.000 BC har 8% på RT.com med et snitt på 3.2/10. Jeg tror jeg står over denne her En annen film som faktisk virker interessant er The Bank Job, men denne kommer ikke før Juni her til lands Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 10.000 BC har 8% på RT.com med et snitt på 3.2/10. Jeg tror jeg står over denne her En annen film som faktisk virker interessant er The Bank Job, men denne kommer ikke før Juni her til lands RT ftw! RT + IMDB gir en god pekepinn på om en film er verdt å bruke tiden på. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Carter Wong hadde jo martial arts skole i NY (han ble forøvrig tilbydt en rolle i Game of Death , ble aldri noe av pga Lee's død.....) Tror faktisk det var i Hong Kong Theo traff ham, og trente med ham. Spurte om jeg hadde sett (evt tilgang på) noen av filmene han hadde vært i, siden Wong hadde nevnt filmkarrieren i forbifarten (Theo var ikke veldig filminteressert, ikke derfor han begynte med kampsport eller dro til Hong Kong, deretter Kina), men på det tidspunktet var de ikke lett å få tak i. Edit: Dårlig skrevet, skylde på influensaen. Endret 9. mars 2008 av Njål Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) 10.000 BC har 8% på RT.com med et snitt på 3.2/10. Jeg tror jeg står over denne her En annen film som faktisk virker interessant er The Bank Job, men denne kommer ikke før Juni her til lands RT ftw! RT + IMDB gir en god pekepinn på om en film er verdt å bruke tiden på. Jeg sjekker som regel RT og imdb.coms "top 1000 voters" for et rimelig nøyaktig bilde av nye filmer om de er verdt å bruke tid på. Noen her som har sett In The Valley of Elah? Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke fikk den med med under BIFF 07, som var i Oktober. Endret 9. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 En annen film som faktisk virker interessant er The Bank Job, men denne kommer ikke før Juni her til lands Gleder meg til denne, er litt fan av Jason Statham. Er den "i samme gata" som The Italian Job kanskje? Har alltid vert fascinert av de filmene, heist-filmer generelt egentlig. God score på imdb også, det låter jo bra..selv om den nettopp har kommet ut. Er vell små skjangser for at den kommer på R1-dvd før juni? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så nettopp There will be blood, vel jeg kan se at denne filmen er fantastisk laget. Å at skuespillet er nydelig. Men filmen er hvertfall for lavpannede lille meg ufattelig kjedelig. Har vel aldri prøvd å sovne under en film før... Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen her som har sett In The Valley of Elah? Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke fikk den med med under BIFF 07, som var i Oktober. God film. Anbefales! Den er vel ute på DVD/Blu-Ray i statene så det er ikke vanskelig å få tak i den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Holy crap. The Assassination of Jesse James er nødt for å være en av de mest fascinerende filmene på alt, alt for lenge. Fantastisk nydelig film. Casey Affleck > * Lenke til kommentar
Badering Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Må si meg enig med den, kaiern. Ikke ofte vi får så gode, nye filmer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Så Indiana Jones og paktens ark i går kveld. Det var en bra film. Lenge siden jeg har sett den var det også. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Holy crap. The Assassination of Jesse James er nødt for å være en av de mest fascinerende filmene på alt, alt for lenge. Fantastisk nydelig film. Casey Affleck > * Mhm, beste westernfilmen siden Unforgiven. Herlige saker, Casey Affleck er elsk, og skal ikke klage på Pitt'ern heller. Vakker visuelt er den også, og en smule trist. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Så, igår så jeg Fight Club. Skjønner ikke hvorfor den er så elsket? Var kjedelig frem til den siste halvtimen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Så, igår så jeg Fight Club. Skjønner ikke hvorfor den er så elsket? Var kjedelig frem til den siste halvtimen. Kan det være pga. at den skildrer en hel generasjons desillusjon på en svært god, om ekstrem, måte. I tillegg er det ingen feil i filmen, skuespillet er prikkfritt, så er regien, klippingen og musikken også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Så, igår så jeg Fight Club. Skjønner ikke hvorfor den er så elsket? Var kjedelig frem til den siste halvtimen. Kan det være pga. at den skildrer en hel generasjons desillusjon på en svært god, om ekstrem, måte. I tillegg er det ingen feil i filmen, skuespillet er prikkfritt, så er regien, klippingen og musikken også. Riktig det Elsket filmen^^ Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mannen i gata er ikke intressert i klippingen og musikken, det skal mye mer til for å gjøre en film bra. Først og fremst handlinga, at det er underholdende. Og vennligst ikke kom med "det har med modenhet å gjøre", jeg forstår hva filmen prøver å formidle og jeg er enig i at det er glimrende, men syns det blir tamt og kjedelig og alt for langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå