Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om nettbutikker som selger "Studio Ghibli"-utgivelser til under 100-lappen? Orginal-audio + norsk eller engelsk tekst er et must. Syns disse er uhorvelig dyre uansett hvilke butikke jeg leiter i...

EDIT: Glem det, hmv.com er min nye bestevenn :)

EDIT2: Nehei, var naturligvis både 1 og 2disc utgaver til SVÆRT forskjellig pris. Fremdeles på utkikk hvis noen skulle ramle over noe...

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Noen som vet om nettbutikker som selger "Studio Ghibli"-utgivelser til under 100-lappen? Orginal-audio + norsk eller engelsk tekst er et must. Syns disse er uhorvelig dyre uansett hvilke butikke jeg leiter i...

EDIT2: Nehei, var naturligvis både 1 og 2disc utgaver til SVÆRT forskjellig pris. Fremdeles på utkikk hvis noen skulle ramle over noe...

Noen spesielle du leter etter? Tror du skal lete lenge om du er ute etter spesialutgaver av disse filmene til under hundrelappen...

Ellers kjører jo HMV tilbud på kurante standard Ghibli utgivelser.

Lenke til kommentar

Uten å gidde å gå inn og sammenligne billige utgaver, DVD.co.uk har en haug med Ghibli'er i '2 for £15'-salget sitt, med frakt får du to for £17.

Ellers pleier det å være salg på Ghibli-titler hos forskjellige britiske nettbutikker innimellom.

Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=jkhZtnP-1T4

I en scene kan man se en ung Jackie Chan stå ved døra et par sekunder.....ikke rare rollen men noen plass må man jo begynne ;)

Synd ikke Whong Ing Sik hadde en større rolle i filmen........

Chan hadde jo allerede hatt en rolle i i hvert fall King Hus 'A Touch of Zen'.

Uansett syns jeg strengt tatt det er morsommere med Sammo i filmen (men så er jeg også større fan av Sammo både som skuespiller, regissør, og kampsportutøver).

En tidligere bekjent trente forøvrig i sin tid med Carter Wong en stund.

Lenke til kommentar

Hva heter den filmen med Jackie Chan hvor det er en forholdsvis lang actionscene/slåssing ved et slags propell/motor av noe slag? De slåss, så går motoren i gang og blåser dem bort på en måte, så de må ta tak i noe for å ikke bli dratt ut, og så blir det gjentatt et par tre ganger til. Eneste jeg husker er at filmen er fra 80-90 tallet.

Lenke til kommentar

Takk for svar vedrørende Studio Ghibli. Dvd.co.uks priser var ikke veødig ulik andre nettbutikker på 2disc-utgavene, og disse var ikke med i tilbudet. Får bare sjekke mine vante nettbutikker med jevne mellomrom i håp om å finne tilbud :)

Lenke til kommentar
Hva heter den filmen med Jackie Chan hvor det er en forholdsvis lang actionscene/slåssing ved et slags propell/motor av noe slag? De slåss, så går motoren i gang og blåser dem bort på en måte, så de må ta tak i noe for å ikke bli dratt ut, og så blir det gjentatt et par tre ganger til. Eneste jeg husker er at filmen er fra 80-90 tallet.

Denne

Lenke til kommentar
None som vet om det er mulig å få twofifty-dingsen i signaturen til å oppdatere seg med listen? Noe som gjør at jeg slipper å gå inn å endre den hver gang jeg har sett en film, eller lista i seg selv endres?

Jeg har prøvd det, men fikk det ikke til å funke. Det er bare slike HTML koder som får det til, da du også får et lite twofifty ikon i signaturen. Men det er jo ikke lov her.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Denne

Thanks mate! :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som har fått sett The Mist? Jeg så den endelig i går og ser man litt bort fra den slitsomme fundamentalistiske kristendommen som vises i filmen var den ganske så bra. Det har vært mye snakk om slutten på filmen, og den var...ja, ganske sjokkerende og "nyskapende".

Lenke til kommentar

The Mist var morro ja. Såg den i går og hadde det egentlig brukbart gjennom hele filmen. Avslutningen tok kaka. Kristen fundamentalist kunne godt vært spart for min del. Ble egentlig ganske trøttende og overdrevet i lengden. Likte dog uansett råskapen det greide å framheve i karakterene i filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...