shizz kebab Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Cheesy drittfilm? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 gleder meg mest til planet terror Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 gleder meg mest til planet terror 7557280[/snapback] På en måte jeg også, i hvertfall etter traileren, men jeg har uansett i bakhodet at Tarantino er to hakk bedre enn Rodriguez hva filmmekking angår, så det blir spennende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 nja, tarantino har kanskje bedre filmer som fiction og Reservoir Dogs men jeg liker liksom den litt avslappete måten Rodriguez lager film på. redigere alt hjem i fra osv. er litt mer laid back og har ikke blitt et media monster som Tarantino har blitt med "Tarantino loved this movie osv" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Er vel strengt tatt ikke Tarantinos feil at distributører siterer ham på DVD-cover. Han elsker jo så og si alt som har med film å gjøre, det er nok derfor navnet hans er over alt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 ja, vet at det ikke er hans feil. men liker han er for mye in the spotlight om dagen, noe jeg tror også vill skje med Rodriguez pga. Sin City filmene Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Så du sier du misliker han pga at media har blåst han opp? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg var vell en 14 år gammel da jeg ble kjent med Tarantinos Pulp Fiction, innen ett år etter dette så jeg også Reservoir Dogs, og var da blitt litt fan av han Quentin. Når jeg nevnte Quentin Taranton da, ble jeg lissom svart med "Hvem faen er det?". Nå har jo alle hørt om Tarantino. At han har blitt almeneie gjør ikke filmene hans noe dårligere, men filmene var mer spesielle den gangen da jeg var den eneste jeg kjente som viste om filmene hans. Jeg ler litt for meg selv hver gang jeg ser ett nytt kover hvorpå Quentin Tarantinos navn er skrevet med minst like stor skrift som filmens tittel, spesielt når han ikke har gjort stort mer enn å nevne filmens titel i gitte sammenhenger. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Så du sier du misliker han pga at media har blåst han opp? 7557567[/snapback] misliker han ikke i det hele tatt jeg, en av mine favoritter han men akuratt nå har jeg mer sansen for Rodriguez Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg greide å glemme årets "grevinnen og hovmesteren". Er det noen som vet om lovlige plasser å streame den fra? Med tanke på alderen, er filmen fremdeles under noens rettigheter? Hvis den ER det, skal jeg slette denne posten, er ikke ute etter å bryte hverken lov eller retningslinjer. EDIT: Glem det, fant den på google video Endret 22. desember 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg greide å glemme årets "grevinnen og hovmesteren"....... 7558102[/snapback] Tenkte ikke over det selv, at den går den 22. desember. Den har jo alltid gått den 23. inntill noen år tilbake. Fant du forreten ut om den er under rettigheter? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg greide å glemme årets "grevinnen og hovmesteren". Er det noen som vet om lovlige plasser å streame den fra? Med tanke på alderen, er filmen fremdeles under noens rettigheter? Hvis den ER det, skal jeg slette denne posten, er ikke ute etter å bryte hverken lov eller retningslinjer. EDIT: Glem det, fant den på google video 7558102[/snapback] Siden den er fra 1963, og copyright for den slags materiale så vidt jeg vet varer 50 år fra publisering/første visning, er det vel fremdeles noen år før den er offentlig eiendom. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Må ikke rettighetene fornyes etter de første årene eller noe slikt? Mente det var det som skjedde med Frank Capras "It's a wonderful life", slik at den ble offentlig tilgjengelig lenge før nevnte 50 år, da de tabbet seg ut med å fornye rettighetene til denne. Dette førte jo igjen til at den ble vist regelmessig på amerikansk TV (den var jo gratis), og den fikk kultstatusen den har idag (sikkert ikke riktig bruk av "kultstatus", men, men). Iom G&H er verdens mest spilte reprise, trodde jeg noe lignende kunne ha skjedd med rettighetene til denne... Endret 22. desember 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Det som gikk av Grevinnen og Hovmesteren i dag var vel bare en liten dokumentar om den? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Cinematographic works and photographic works have a minimum period of protection of 50 and 25 years upon the date of creation, respectively whatiscopyright.org Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Det som gikk av Grevinnen og Hovmesteren i dag var vel bare en liten dokumentar om den? 7558380[/snapback] Visst var det det Fikk bare litt panikk når jeg skumleste programsidene. "Grevinnen og hovmesteren" kommer imorgen kl 2100, skal ikke glemme den da! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Ser på "A bridge too far" og må si James Caan ser ekstremt lik ut som Edward Burns. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er det med det å se på film og poste samtidig? Får man noe ut av filmen da? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er det med det å se på film og poste samtidig? Får man noe ut av filmen da? 7559125[/snapback] Nei du sier noe. Nå er filmen totalt ødelagt og jeg kan aldri mer se på den igjen, skal gå ut å brenne den i hagen jeg. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Må si meg enig med Brusk her; hvem gidder å henge på internett samtidig som man ser film? Man får vel litt mer ut av begge tingene om man gjør det hver for seg ville jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå