Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Det rare med meg er at jeg ikke har LYST å se noen av disse nye filmene. Jeg kjøper heller rare asiatiske splatterfilmer og ser dem. Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvis jeg kjøper filmer fra play.com får 150 kroner. må jeg betale fortollingsgebyrer og moms? har hørt at jeg slipper unna toll men ikke hørt noe om moms også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dersom varen koster mindre enn 200 kr betaler du kun for filmen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dersom varen koster mindre enn 200 kr betaler du kun for filmen. Ok takker får svar. Hvet du ca hvor lang tid det tar før de ligger i postkassa eller på postkontoret? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Pleier vel å ta en ca 4 - 5 dager. Er du svært heldig tar det kanskje 3 dager Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Filmen M går på NRK2 klokken 14:50. Det er absolutt ikke ofte en slik film vises på TV, så da skal i hvertfall jeg benytte meg av muligheten. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Filmen M går på NRK2 klokken 14:50. Det er absolutt ikke ofte en slik film vises på TV, så da skal i hvertfall jeg benytte meg av muligheten. Takk! Har lenge hatt lyst til å se den Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Æddabædda Så dere var der/skal i dag, begge to? Men jeg regner jo med at med fullt symfoniorkester blir musikken svulstig (ikke som den stramme innpillingen med Anon4), og at de ikke har hatt anledning til å øve inn skikkelig. Og at lysforholdene er forferdelige. Og at det er en pine å sitte på kirkebenker. Og jeg vet jo at Nidarosdomen er et kjedelig bygg. Misunner dere fremdeles Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Filmen M går på NRK2 klokken 14:50. Det er absolutt ikke ofte en slik film vises på TV, så da skal i hvertfall jeg benytte meg av muligheten. Takk for tips! M og Ran på samme dag, blir en fin filmdag i dag =D Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Rart at ikke Christian Bale har fått noen nominasjoner for sine roller! Syntes rollen i The Prestige, Rescue Dawn og den ubåt filmen (?) fortjente minst en nominasjon! Mannen er jo genial! Og, noen som vet hvem som har fått mest nominasjoner gjennom tidene? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Til dere som så M på NRK2 i stad: Hva synes dere? Jeg synes hvert fall den var veldig bra. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fikk ikke med meg filmen i dag, men så den for et års tid siden. Jeg synes filmen var utrolig bra. Husker at jeg ble ganske sjokkert da jeg startet på filmen, trodde det var en stumfilm. Det gjør ikke filmene dårligere at dens tema er tidløst, og like viktig i dag som for 80 år siden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva er det med folk å snakke, ha godteriposer som knitrer som et helvete, tromme på diverse ting, smatte og snorke i en kinosal? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Uff ja. Hadde en gjeng på 6-7 jenter på rundt 16 år bak meg da jeg var på kino på fredag - som snakket, skrik og knis. Gå og dø. Endret 2. mars 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det skulle vært samfunnsstraff for slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Nettopp sånt gjør at jeg heller ser filmer hjemme. Det irriterer vettet av meg når alle begynner å rasle med poser og knaske og slafse og slurpe når filmen starter. Eller som jeg opplevde, at en idiot faktisk SVARER telefonen når den ringer og begynner å pjatte om at han er på kino. Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde med meg en pose tortillachips, da jeg var på No Country For Old Men. Da jeg åpna den, fortsto jeg at det bråkte helt jævlig, så jeg bare tok en svær neve og la i fanget, og åt ikke mere enn det. Må tross alt vise litt respekt for en så bra film. Synd at andre skal få ødelagt filmer på den måten. Jeg tror min mentale alder er et lite nivå høyere enn mange på min alder. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dama siden av meg syntes hele tiden synd for bikkjene i No Country For Old Men Men, uansett, filmen var bra, men veldig, veldig annerledes enn filmer jeg er vant til å se. Slutten var ekstrem! Da mener jeg det siste minuttet. Og ja, jeg har ikke sett noe av The Coens før, men vil både se Lebowski og Fargo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hah, Lebowski er en himmelsk fet film. The Dude er den ultimate sløkkis. Og John Goodman og Steve Buscemi har fantastiske roller som hans sidekicks. "But it was a damn fine rug" Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Dama siden av meg syntes hele tiden synd for bikkjene i No Country For Old Men De var vel heller agressive. Hadde mest lyst til å knerte en selv :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå