Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æddabædda

Så dere var der/skal i dag, begge to?

Men jeg regner jo med at med fullt symfoniorkester blir musikken svulstig (ikke som den stramme innpillingen med Anon4), og at de ikke har hatt anledning til å øve inn skikkelig.

Og at lysforholdene er forferdelige.

Og at det er en pine å sitte på kirkebenker.

Og jeg vet jo at Nidarosdomen er et kjedelig bygg.

Misunner dere fremdeles

Lenke til kommentar

Rart at ikke Christian Bale har fått noen nominasjoner for sine roller!

Syntes rollen i The Prestige, Rescue Dawn og den ubåt filmen (?) fortjente minst en nominasjon! Mannen er jo genial!

Og, noen som vet hvem som har fått mest nominasjoner gjennom tidene?

Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg filmen i dag, men så den for et års tid siden. Jeg synes filmen var utrolig bra. Husker at jeg ble ganske sjokkert da jeg startet på filmen, trodde det var en stumfilm.

Det gjør ikke filmene dårligere at dens tema er tidløst, og like viktig i dag som for 80 år siden.

Lenke til kommentar

Nettopp sånt gjør at jeg heller ser filmer hjemme. Det irriterer vettet av meg når alle begynner å rasle med poser og knaske og slafse og slurpe når filmen starter.

Eller som jeg opplevde, at en idiot faktisk SVARER telefonen når den ringer og begynner å pjatte om at han er på kino.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg hadde med meg en pose tortillachips, da jeg var på No Country For Old Men. Da jeg åpna den, fortsto jeg at det bråkte helt jævlig, så jeg bare tok en svær neve og la i fanget, og åt ikke mere enn det. Må tross alt vise litt respekt for en så bra film. Synd at andre skal få ødelagt filmer på den måten. Jeg tror min mentale alder er et lite nivå høyere enn mange på min alder.

Lenke til kommentar

Dama siden av meg syntes hele tiden synd for bikkjene i No Country For Old Men :p

Men, uansett, filmen var bra, men veldig, veldig annerledes enn filmer jeg er vant til å se. Slutten var ekstrem! Da mener jeg det siste minuttet.

Og ja, jeg har ikke sett noe av The Coens før, men vil både se Lebowski og Fargo :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...