Schneiderlin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lurte på om jeg kansje skulle se noen av Peter Jackson's filmer... Har sett Bad Taste, å har hørt mye bra om Braindead noen som anbefaler den? Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg syns Braindead er en del hakk over Bad Taste. Personlig syns jeg at Braindead er Peter Jacksons mest underholdene film. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Braindead sklir lett inn på ethvert forsøk på å lage en topp 20-liste over tidenes mest underholdende filmer. Ekstrem kultfilm med enorm vorspielfaktor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sorry No Country for old men, Transformers, Sweeney Todd, There Will be Blood m.fl. Førsteplass for beste filmopplevelse for filmer anno 2007 overtok Into the Wild. Den flyr inn på min topp ti liste. Og jeg syntes det er trist at Emilie Hirsch ikke engang ble nominert til Oscar for sin prestasjon. Filmen traff meg så til de grader. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke jeg har sett noen filmer fra 2007, jeg Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Førsteplass for beste filmopplevelse for filmer anno 2007 overtok Into the Wild. Den flyr inn på min topp ti liste. Og jeg syntes det er trist at Emilie Hirsch ikke engang ble nominert til Oscar for sin prestasjon. Filmen traff meg så til de grader. Den var såpass bra altså. Har vurdert å se den noen dager, men har liksom ikke helt fått meg til det enda. Har liksom ikke helt hatt troen på den. Ja Ja, kanksje sette av ett par timer imorgen til den da Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke jeg har sett noen filmer fra 2007, jeg Da burde du i hvert fall få med deg de beste amerikanske fra 2007: «There Will Be Blood» og «No Country for Old Men». Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Virker ymdb til andre? Jeg har ikke kommet meg inn på et par dager. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skal se Kautokeino-opprøret i morgen. Gleder meg igrunn. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Virker ymdb til andre? Jeg har ikke kommet meg inn på et par dager. ymdb? mener du imdb.com ? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke ofte jeg sier det (tror faktisk ikke det har hendt tidligere, selv ikke da jeg hadde familie der), men akkurat nå skulle jeg ønske jeg var i Trondheim denne helga. Fantastisk, enestående, banebrytende film, og flott musikk levende fremført. De som er der, jeg misunner dere. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Virker ymdb til andre? Jeg har ikke kommet meg inn på et par dager. Nope, jeg kommer i hvert fall ikke inn. Endret 2. mars 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) YMDb: Ikke det mest stabile nettstedet. Var en ivrig bruker for fem år siden (2003), men mistet interessen ettersom det var plaget med relativt lang nedetid i perioder. Endret 2. mars 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte ikke ubåtfilmer i utgangspunktet, men nå har jeg sett Das Boot, Director's Cut i 3 timer og 20 minutter uten en eneste liten pause. Må virkelig si at det er verdens beste film. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte ikke ubåtfilmer i utgangspunktet, men nå har jeg sett Das Boot, Director's Cut i 3 timer og 20 minutter uten en eneste liten pause. Må virkelig si at det er verdens beste film. Har hørt så mye bra om den, må få kjøpt den Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke ofte jeg sier det (tror faktisk ikke det har hendt tidligere, selv ikke da jeg hadde familie der), men akkurat nå skulle jeg ønske jeg var i Trondheim denne helga.Fantastisk, enestående, banebrytende film, og flott musikk levende fremført. De som er der, jeg misunner dere. Ja, det er harde tider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte ikke ubåtfilmer i utgangspunktet, men nå har jeg sett Das Boot, Director's Cut i 3 timer og 20 minutter uten en eneste liten pause. Må virkelig si at det er verdens beste film. Jeg så først vanlig versjonen. Den digga jeg MAKS! Så fikk jeg tak i DC... "WOW!", tenkte jeg... det kunne faktisk bli bedre. Så var det en som tipset meg om at det fantes en miniserie-versjon som var ENDA lenger... Jeg fikk tak i den og etter å ha sett den så lurte jeg egentlig bare på en ting; Hva er det egentlig de følte var nødvendig å kutte. Den lengste versjonen er faktisk den beste. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke ofte jeg sier det (tror faktisk ikke det har hendt tidligere, selv ikke da jeg hadde familie der), men akkurat nå skulle jeg ønske jeg var i Trondheim denne helga.Fantastisk, enestående, banebrytende film, og flott musikk levende fremført. De som er der, jeg misunner dere. Ta-taa. I Win. =D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg likte ikke ubåtfilmer i utgangspunktet, men nå har jeg sett Das Boot, Director's Cut i 3 timer og 20 minutter uten en eneste liten pause. Må virkelig si at det er verdens beste film. Jeg så først vanlig versjonen. Den digga jeg MAKS! Så fikk jeg tak i DC... "WOW!", tenkte jeg... det kunne faktisk bli bedre. Så var det en som tipset meg om at det fantes en miniserie-versjon som var ENDA lenger... Jeg fikk tak i den og etter å ha sett den så lurte jeg egentlig bare på en ting; Hva er det egentlig de følte var nødvendig å kutte. Den lengste versjonen er faktisk den beste. 5 timer er lenge for meg, men kanskje jeg ser den en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Førsteplass for beste filmopplevelse for filmer anno 2007 overtok Into the Wild. Den flyr inn på min topp ti liste. Og jeg syntes det er trist at Emilie Hirsch ikke engang ble nominert til Oscar for sin prestasjon. Filmen traff meg så til de grader. Den var såpass bra altså. Har vurdert å se den noen dager, men har liksom ikke helt fått meg til det enda. Har liksom ikke helt hatt troen på den. Ja Ja, kanksje sette av ett par timer imorgen til den da Filmen er fantastisk. Hvem får ikke lyst til å pakke ryggsekken og ta seg en tur i skogen etter den opplevelsen? Går glatt inn på en 2 plass over beste filmer fra 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå