Programvare Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 11 timer og 14 minutter til No Country For Old Men. Jeg sitter med billetten i hånda Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe, så genialt cocky og cheesy dette er! Ny Iron Man trailer er kommet. Marvel gjør som de vil nå og det syntes. Downey Jr.er det perfekte valget, fy så arrogant http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6867 Dette blir årets mest hjernedøde popcornflick ser det ut til. Gud som jeg gleder meg nå. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe, så genialt cocky og cheesy dette er! Ny Iron Man trailer er kommet. Marvel gjør som de vil nå og det syntes. Downey Jr.er det perfekte valget, fy så arrogant http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6867 Dette blir årets mest hjernedøde popcornflick ser det ut til. Gud som jeg gleder meg nå. Enig Dotten. Ser helt konge ut Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe, så genialt cocky og cheesy dette er! Ny Iron Man trailer er kommet. Marvel gjør som de vil nå og det syntes. Downey Jr.er det perfekte valget, fy så arrogant http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6867 Dette blir årets mest hjernedøde popcornflick ser det ut til. Gud som jeg gleder meg nå. Så ut som den blir på høyde med Steel. På en annen side er Steel særdeles morsom. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Huffda, får ikke håpe det blir en ny Steel Fikke Spider-Man/Transformers vibber av traileren til Iron Man. Den blir en fin motvekt til en dyster, ultrafilosoferende Bale som Batman i The Dark Knight, en annen film jeg gleder meg stort til. Etter et par måneder med filmer som There Will be Blood, No Country for old men og Sweeney Todd så blir det greit med vår og litt mer lettfattelig underholdning i form av Indiana Jones (fin trailer der også forresten) og Iron Man. Veldig bra filmår så langt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 http://www.firstshowing.net/2008/02/28/ano...nches-holy-sht/ Større versjon av traileren. Gleder meg ganske mye nå kan man trygt si. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvordan er deres forhåpninger på ''No Country For Old Men''? Virker veldig bra Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ingen på forumet som har noe godt å si om filmen. Regn med å bli veldig skuffet Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ingen på forumet som har noe godt å si om filmen. Regn med å bli veldig skuffet Hehe, la ut innlegget for 6 minutter siden Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Voldtektsfilm bannlyst i Storbritannia - fritt tilgjengelig i Norge Norges filmsensur skaper igjen en ny debatt. FRP vil ikke sensurere filmer mens May Helen Molvær Grimstad, leder for kultur- og familiekomiteen på Stortinget synes ikke noe om at en film som ikke er godkjent i Storbritannia skal være tilgjengelig i Norge. Molvær Grimstad: Overhodet ingen grunn til å ha mer liberal sensur i Norge. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg stiller meg helt enig i FrPs grense, den går ved straffeloven. Finnes ingen grunn til å ha sensur i norge. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva syns folket her om Tideland? Ser veldig sær og spesiell ut. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nokon her som har sett «Paprika»? Kva tykkje de? Soundtracket er ekstremt bra - http://www.youtube.com/watch?v=834nrjcw0vI Tekninsk sett er tegningene gode. Men jeg har problemer med mye av designet, og all 3D grafikken er irriterende. Historien er interessant, kreativ, men også forvirrende og ikke så spennende som jeg håpet på. Takk, eg gleder meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvordan er deres forhåpninger på ''No Country For Old Men''? Virker veldig bra Jeg og broren min syns den var kjempebra. Gled deg Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 "If you want my honest opinion, I think it's going to be Daniel Day-Lewis. He sort of irritates all of us because he's so good. I'll tell you right now, I don't like him!" - George Clooney før Oscar ble avgjort (Lewis vant selvfølgelig). Noen som har hørt noe om lewis vil spille i noen ny film snart, eller må vi nok en gang vente noen år? Mannen er jo som Tarantino, går år mellom hver film. 4 filmer på 10 år. Han har vel spilt hovedrollen i totalt 8-10 filmer (og prestert å bli nominert til oscar 4 ganger, 2 av dem vant han). Må jo være den mest selektive skuespilleren i Hollywood. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Fredrikstad Kino presterer faktisk å ikke sette opp There Will Be Blood i det hele tatt. Ikke første gang de lar en storfilm gå seg hus forbi. Skuffende for en av de største og beste (visstnok) kinoer i Norge. Endret 29. februar 2008 av athorb Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Faen som jeg gleder meg til Iron Man nå. Traileren gjorde at jeg fikk feelingen av Transformers/CGI-bølge rett i fleisen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hadde ikke noe særlig forventninger eller formening til Iron Man før jeg så traileren, det var en film jeg like godt kunne la være å se. Nå er det blitt en må se film. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Håhåhå! Sam Elliott er så jævlig barsk! Elsker det lange håret og den råe gunslingerbarten hans! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Voldtektsfilm bannlyst i Storbritannia - fritt tilgjengelig i Norge Norges filmsensur skaper igjen en ny debatt. FRP vil ikke sensurere filmer mens May Helen Molvær Grimstad, leder for kultur- og familiekomiteen på Stortinget synes ikke noe om at en film som ikke er godkjent i Storbritannia skal være tilgjengelig i Norge. Molvær Grimstad: Overhodet ingen grunn til å ha mer liberal sensur i Norge. Jeg er glad vi i Norge har en mer liberal filmsensur enn i Storbritannia. Der borte er de alt for strenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå