Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, så genialt cocky og cheesy dette er! Ny Iron Man trailer er kommet. Marvel gjør som de vil nå og det syntes. Downey Jr.er det perfekte valget, fy så arrogant :)

http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=6867

Dette blir årets mest hjernedøde popcornflick ser det ut til. Gud som jeg gleder meg nå.

Så ut som den blir på høyde med Steel.

På en annen side er Steel særdeles morsom.

Lenke til kommentar

Huffda, får ikke håpe det blir en ny Steel :wee:

Fikke Spider-Man/Transformers vibber av traileren til Iron Man. Den blir en fin motvekt til en dyster, ultrafilosoferende Bale som Batman i The Dark Knight, en annen film jeg gleder meg stort til. Etter et par måneder med filmer som There Will be Blood, No Country for old men og Sweeney Todd så blir det greit med vår og litt mer lettfattelig underholdning i form av Indiana Jones (fin trailer der også forresten) og Iron Man. :)

Veldig bra filmår så langt.

Lenke til kommentar

Voldtektsfilm bannlyst i Storbritannia - fritt tilgjengelig i Norge

Norges filmsensur skaper igjen en ny debatt. FRP vil ikke sensurere filmer mens May Helen Molvær Grimstad, leder for kultur- og familiekomiteen på Stortinget synes ikke noe om at en film som ikke er godkjent i Storbritannia skal være tilgjengelig i Norge.

Molvær Grimstad: Overhodet ingen grunn til å ha mer liberal sensur i Norge.

Lenke til kommentar

"If you want my honest opinion, I think it's going to be Daniel Day-Lewis. He sort of irritates all of us because he's so good. I'll tell you right now, I don't like him!" - George Clooney før Oscar ble avgjort (Lewis vant selvfølgelig). :wee:

Noen som har hørt noe om lewis vil spille i noen ny film snart, eller må vi nok en gang vente noen år? Mannen er jo som Tarantino, går år mellom hver film. 4 filmer på 10 år. Han har vel spilt hovedrollen i totalt 8-10 filmer (og prestert å bli nominert til oscar 4 ganger, 2 av dem vant han). Må jo være den mest selektive skuespilleren i Hollywood.

Lenke til kommentar
Voldtektsfilm bannlyst i Storbritannia - fritt tilgjengelig i Norge

Norges filmsensur skaper igjen en ny debatt. FRP vil ikke sensurere filmer mens May Helen Molvær Grimstad, leder for kultur- og familiekomiteen på Stortinget synes ikke noe om at en film som ikke er godkjent i Storbritannia skal være tilgjengelig i Norge.

Molvær Grimstad: Overhodet ingen grunn til å ha mer liberal sensur i Norge.

Jeg er glad vi i Norge har en mer liberal filmsensur enn i Storbritannia. Der borte er de alt for strenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...