Programvare Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gleder meg til å se Big Fish i kveld. Jeg synes den var tullete jeg. Ble for mye eventyr og for lite seriøsitet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nei, det er ingen som har noe å si om Sweeny Todd, verken her på forumet eller på Internett generelt. Den er ikke anerkjent og har heller ikke vunnet noen priser. Ah, gotta love you! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gleder meg til å se Big Fish i kveld. Jeg synes den var tullete jeg. Ble for mye eventyr og for lite seriøsitet. Big Fish er fantastisk, interessant og ikke minst veldig rørende. Hele poenget til faren var at man ikke skal ta alt så seriøst, Vintermåne, du minner jo om sønnen hans Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Synes denne også var rimelig festelig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke noen her som har noe si om Sweeny Todd? Har utrolig lyst til å se den. Enten man ender opp med å like den eller ikke vil jeg tro de fleste vil oppleve den som en spesiell og særegen film. Slik blir det når Burton lager en musikal om en massemorder. Er jo et helt sprøtt utgangspunkt. Personlig endte jeg opp med å like filmen og den er blitt minneverdig. Satt ikke igjen med noen "a-ha" følelse rett etter at jeg så den, men det er en film jeg ikke får ut av hodet. Man har i hvert fall sjeldent sett noe lignende i hvert fall, det burde nå være verdt noe for filmentusiastene. Men det var en blandet opplevelse for min egen del. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gleder meg til å se Big Fish i kveld. Jeg synes den var tullete jeg. Ble for mye eventyr og for lite seriøsitet. Likte ikke filmen jeg heller. Har derimot ikke noe imot skikkelig skrønehistorier. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Du har jo tydeligvis det i og med at du ikke liker Big Fish. Mannen er jo skrønemesteren, men alt det han sa har rot i virkeligheten. Det er så trist når han "møter igjen" alle vennene. Endret 1. mars 2008 av cun Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gleder meg til å se Big Fish i kveld. Jeg synes den var tullete jeg. Ble for mye eventyr og for lite seriøsitet. Big Fish er fantastisk, interessant og ikke minst veldig rørende. Hele poenget til faren var at man ikke skal ta alt så seriøst, Vintermåne, du minner jo om sønnen hans Visst gjør jeg det, men sønnen likte det jo ikke heller så Da var Dawn of the Dead (1994) sett. Nå blir det originalen Sweeny Todd synes jeg var fin, utifra tanken på at jeg ikke liker musikale noe særlig. Sacha Baron Cohens rolle var morsom. Likte han godt der. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Big Fish er utrolig vakker og rørende, helt topp altså. At du (koffeinkanin) ikke liker den, vel, det er det lite å gjøre med, men en kan alltids prøve å oppmuntre folk til å se den på nytt med et annet sett foventninger. Personlig er Big Fish #10 på min topp 20, og er sammen med Der Untergang eneste film lagd etter 2000. Endret 28. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke noen her som har noe si om Sweeny Todd? Har utrolig lyst til å se den. Alt i filmen tilsier at dette skal være bra, men likevell sitter man ikke igjen med den følelsen etter å ha sett filmen. Filmen mangler x-faktoren helt. Grunnen til at ikke er overivrig for å få sett den er pga. at det er en musikal. Er det veldig mye synging i den? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Over halvparten av filmen er synging Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er en god det synging, ja, og ikke av den fengende typen heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Syngigen var helt middelmådig, og når filmen er en musikal, sider det seg selv at det ikke blir helt perfekt. En god film var det, men jeg tror nesten den hadde gjort seg bedre som "vanlig" film. Mulig at det bare hadde blitt rot og da Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Visst gjør jeg det, men sønnen likte det jo ikke heller så Han ble omvendt og forstod. You should too :--) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Her er den eneste sangen fra filmen som jeg syns faktisk var litt tøff - Edit: Feil sang. Endret 28. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Visst gjør jeg det, men sønnen likte det jo ikke heller så Han ble omvendt og forstod. You should too :--) Kanskje det også skjer med meg en dag. Skal på kino og se No Country For Old Men i morgen klokka 19:00. Gleder meg som en unge på julaften. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Her er den eneste sangen fra filmen som jeg syns faktisk var litt tøff - Edit: Feil sang. Jeg synes den ble for masete jeg. Johanna var grei, men den siste hvor Sweeney finner ut hva som skjer med kjæresten er finest. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det blir Mannen som elsket Yngve på meg i morra. En kompis har dratt meg med fordi han synes Ida Elise Broch er så fin. Det er forsåvidt sant også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hu er sammen med han rødtoppen som hun spilte mot i Mannen som elsket Yngve irl også, herreguuud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå