Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det påstås at Michael Bay har sagt følgende om at Die Hard filmen kommer opp mot hans egen transformers;

 

THIS WAS JUST A TEASER. I did not show any big shots from the movie. Hope you liked it. Now what studio executive is going to lose their job by bringing Die Hard out against us July 4th? Are you kidding me? Die hard - and I personally love Bruce, loved working with him, but that action is nothing more then regurgitated Bad Boys stuff - been there done that -!

 

Har ikke funnet originalkilden enda, så ta det med en klype salt. Men om det stemmer så kan man fort tenke seg at dette blir nok et eksempel på håvmod som står for fall.

Lenke til kommentar

Det ville ikke vært første gang Michael Bay sier noe han ikke har sagt, så kilde er nå greit, men han er egentlig en veldig laidback fyr utifra de intervjuene jeg har lest. Det er for det meste "jeg lager filmer jeg hadde likt å se som ung" og "er det noe galt med å lage filmer for unge gutter?", og sjeldent den innstillingen folk flest tilegner ham utifra filmene hans (hovedsaklig arrogant, men til tider også ignorant).

Lenke til kommentar
Jeg fikk svar i går:
Den første som ble gjort er kansellert. Alternativet er den til 67,- Om

gavekortet ikke har gått tilbake til din konto, kan du sende oss gavekortkoden

så skal vi legge den inn igjen.

 

Jeg skjønte helt ærlig ikke en skit. Skal ringe senere i dag, og be om en forklaring.

7555166[/snapback]

 

Sleipt. De kan ikke kansellere en bestilling for så å endre prisen uten at du blir gjort oppmerksom på det.

 

Vi er like sleipe som utnytter gavekort-tilbudet, men likevel. :p

Lenke til kommentar
Sleipt. De kan ikke kansellere en bestilling for så å endre prisen uten at du blir gjort oppmerksom på det.

 

Vi er like sleipe som utnytter gavekort-tilbudet, men likevel. :p

7555527[/snapback]

 

Moren min ringte kundeservice nettopp. "Det er en feil, det er bare å kaste fakturaen." Så nå har de rettet opp i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...