Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Oh, you know... Haha, neida! Du skal få ha billetten din selv du. Ta med deg en fin dame og kos deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Tror det er best for oss alle Endret 27. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke ta med deg en jente på No Country. Den er for god til at en billett skal kastes bort på det svake kjønn og at oppmerksomheten din skal være noen andre steder enn Coenbrødrenes beste film so far. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kan noen gi meg en kort forklaring av Ichi The Killer? Skjønte ikke helt hva som skjedde på slutten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Slenger det i en spoiler (ang. Ichii) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vel, kakihara er så besatt på at Ichii virkelig skal være en mega-psykopatisk, kaldblodig voldelig drapsmann som han selv. Han tror han har møtt sin likemann og skal liksom ha en grand showdown på ekte mannevis. Men så viser det seg at Ichii er en patetisk grineunge som bare dreper på instinkt. Han VIL at Ichii skal drepe ham på det mest groteske vis, men så sitter han bare der og griner istedet. Da flipper kakihara og hele kampen mellom dem er bare i hans eget hode. En ganske smart tvist må jeg si. Endret 27. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Herrejemini. The Golden Compass vant oscar for beste visuelle effekter, foran Transformers. Skjønte ikke engang at den filmen kunne blitt nominert, så på en måte overasker det ikke at den vant.... I forhold til tidligere vinnere så er det jo deprimerende at The Golden Compass vant, den er jo langt fra like imponerende i prestasjon. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ble veldig overrasket over deg jeg også. Transformers er jo milevis unna Golden Compass. Kan ikke huske at det var så mange effekter i Golden Compass. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ble veldig overrasket over deg jeg også. Transformers er jo milevis unna Golden Compass. Kan ikke huske at det var så mange effekter i Golden Compass. øøh... blir ikke det som å si "jeg husker ikke noen tegneserifigurer fra Who Framed Roger Rabbit." Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Okei. Ble litt dårlig formulert der. Jeg sitter ikke igjen og husker filmen Golden Compass på grunn av de gode effektene. Noe jeg gjorde etter Transformers. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble litt sjokkert når jeg hørte at TGC vant over Transformers, men når jeg begynte å tenke over saken gikk det opp for meg at effekten i TGC jo var overlegne Transformers. CGI-karakterene i TGC er såpass gode og sømløst innflettet at man jeg ikke så på de som effekter, men ekte karakterer. Det synes jeg de fortjener all ære for. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Slenger det i en spoiler (ang. Ichii) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vel, kakihara er så besatt på at Ichii virkelig skal være en mega-psykopatisk, kaldblodig voldelig drapsmann som han selv. Han tror han har møtt sin likemann og skal liksom ha en grand showdown på ekte mannevis. Men så viser det seg at Ichii er en patetisk grineunge som bare dreper på instinkt. Han VIL at Ichii skal drepe ham på det mest groteske vis, men så sitter han bare der og griner istedet. Da flipper kakihara og hele kampen mellom dem er bare i hans eget hode. En ganske smart tvist må jeg si. Ok, takk. Et spørsmål til: Hvem er det som henger i treet? Er det Ichi? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er jeg ikke helt enig i. Hvis vi tar forholdet mellom dyr i TGC og roboter i Transformers. Her synes jeg robotene i Transformers var mye bedre lagt inn blandt resten. Animasjonene i TGC syntes jeg ikke ble så veldig troverdige. Kan ha noe med at det er dyr og det er vanskeligere å animere dyr i forhold til roboter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva heter den filmen som går på Tv2 filmkanalen? Tror den heter ikke uten min datter på norsk men jeg ville hatt den engelske tittelen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg synes ikke robotene i Transformers var på noen måter troverdige. Det kan delvis ha noe å gjøre med at jeg nekter å tro at så stygg bil som Bumblebee (v2) kan eksistere, men det er litt OT. Ellers synes jeg robotene skriker videospill videospill i både oppførsel og grafikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva heter den filmen som går på Tv2 filmkanalen? Tror den heter ikke uten min datter på norsk men jeg ville hatt den engelske tittelen. "Ikke uten min datter" heter på engelsk noe så logisk som "Not Without my Daughter" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Merkelig nok L4r5. Det finnes mye lett sagt interessant oversettelser fra utenlandske filmtitler til norske. Skal se om jeg kommer på noen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er en av de bedre oversettelsene jeg har sett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke bare de norske nei Austin Powers-filmen med "The Spy Who Shagged Me" som undertittel: Norsk: "Spionen Som Spermet Meg" Singapore: "Spionen Som Var Snill Mot Meg" "Pretty Woman" Kina: "Jeg Er Rik, Men Jeg Liker Billige Horer" "The Piano" Kina: "Fordømt! Jeg Skal Hakke Av Deg Fingrene" "The Full Monty" ("I Blanke Messinger") Kina: "Seks Strippede Griser" "Blair Witch Projekt" Kina: "Natt I Trang Skog" "Vampire In Brooklyn" Kina: "Jeg Suger! Jeg Suger! Jeg Suger Suger Suger!" "As Good As It Gets" Kina: " Herr Kattebæsj" "Die Hard" Tyskland: "Die Slowly" Danmark: " Die Hard Mega Hard" "Ruthless People" Tyskland: "Den Utrolige Kidnappingen Av Gærne Fru Leary" (faktum er at det ikke er noen personer i filmen som heter Fru Leary) "The Italian Job" Danmark: "Monsterjobb i Minibiler" "Clockwise" (John Cleese) Danmark: "Kuk i Timeplanen" Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Haha! :!: Mye fint der da. Besten må vell være Die Slowly eller Monsterjobb i Minibiler Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Haha "Jeg suger, jeg suger, jeg suger!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå