Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger det i en spoiler (ang. Ichii)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Vel, kakihara er så besatt på at Ichii virkelig skal være en mega-psykopatisk, kaldblodig voldelig drapsmann som han selv. Han tror han har møtt sin likemann og skal liksom ha en grand showdown på ekte mannevis. Men så viser det seg at Ichii er en patetisk grineunge som bare dreper på instinkt.

Han VIL at Ichii skal drepe ham på det mest groteske vis, men så sitter han bare der og griner istedet.

Da flipper kakihara og hele kampen mellom dem er bare i hans eget hode.

En ganske smart tvist må jeg si.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Herrejemini. The Golden Compass vant oscar for beste visuelle effekter, foran Transformers. Skjønte ikke engang at den filmen kunne blitt nominert, så på en måte overasker det ikke at den vant.... I forhold til tidligere vinnere så er det jo deprimerende at The Golden Compass vant, den er jo langt fra like imponerende i prestasjon.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt sjokkert når jeg hørte at TGC vant over Transformers, men når jeg begynte å tenke over saken gikk det opp for meg at effekten i TGC jo var overlegne Transformers. CGI-karakterene i TGC er såpass gode og sømløst innflettet at man jeg ikke så på de som effekter, men ekte karakterer. Det synes jeg de fortjener all ære for.

Lenke til kommentar
Slenger det i en spoiler (ang. Ichii)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Vel, kakihara er så besatt på at Ichii virkelig skal være en mega-psykopatisk, kaldblodig voldelig drapsmann som han selv. Han tror han har møtt sin likemann og skal liksom ha en grand showdown på ekte mannevis. Men så viser det seg at Ichii er en patetisk grineunge som bare dreper på instinkt.

Han VIL at Ichii skal drepe ham på det mest groteske vis, men så sitter han bare der og griner istedet.

Da flipper kakihara og hele kampen mellom dem er bare i hans eget hode.

En ganske smart tvist må jeg si.

Ok, takk. Et spørsmål til:

Hvem er det som henger i treet? Er det Ichi?

Lenke til kommentar

Det er jeg ikke helt enig i. Hvis vi tar forholdet mellom dyr i TGC og roboter i Transformers. Her synes jeg robotene i Transformers var mye bedre lagt inn blandt resten. Animasjonene i TGC syntes jeg ikke ble så veldig troverdige. Kan ha noe med at det er dyr og det er vanskeligere å animere dyr i forhold til roboter.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke robotene i Transformers var på noen måter troverdige. Det kan delvis ha noe å gjøre med at jeg nekter å tro at så stygg bil som Bumblebee (v2) kan eksistere, men det er litt OT. Ellers synes jeg robotene skriker videospill videospill i både oppførsel og grafikk.

Lenke til kommentar

Ikke bare de norske nei :wee:

Austin Powers-filmen med "The Spy Who Shagged Me" som undertittel:

Norsk: "Spionen Som Spermet Meg"

Singapore: "Spionen Som Var Snill Mot Meg"

"Pretty Woman"

Kina: "Jeg Er Rik, Men Jeg Liker Billige Horer"

"The Piano"

Kina: "Fordømt! Jeg Skal Hakke Av Deg Fingrene"

"The Full Monty" ("I Blanke Messinger")

Kina: "Seks Strippede Griser"

"Blair Witch Projekt"

Kina: "Natt I Trang Skog"

"Vampire In Brooklyn"

Kina: "Jeg Suger! Jeg Suger! Jeg Suger Suger Suger!"

"As Good As It Gets"

Kina: " Herr Kattebæsj"

"Die Hard"

Tyskland: "Die Slowly"

Danmark: " Die Hard Mega Hard"

"Ruthless People"

Tyskland: "Den Utrolige Kidnappingen Av Gærne Fru Leary" (faktum er at det ikke er noen personer i filmen som heter Fru Leary)

"The Italian Job"

Danmark: "Monsterjobb i Minibiler"

"Clockwise" (John Cleese)

Danmark: "Kuk i Timeplanen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...