Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Serenity. Spennende og morsom film, og kan fint sees uten forhåndskunnskap fra seriene. Huff, den var ufattelig kjedelig. Men det er en personlig mening selvsagt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som vet om jeg finner denne boksen billigere noen steder? Må være norsk tale. Disney Magic Classics Box (20-disc Limited Collector's Edition) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei Hei Filmelskere;) Jeg lurte på om noen av dere kunne tipse meg om noen fine Sci.Fi filmer, gjerne nye eller gamle, helst med monster å sånn.. koser meg når jeg ser den type film Takk på forhånd Jeg regner med at du har sett Star Wars? Hva med å se serier slik som Angel eller Buffy? Star Wars er fantasy, ikke sci-fi. Kan vel nevne The Blob, The Thing, Pitch Black, Species og Killer Klovns from Outer Space Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Star Wars er fantasy, ikke sci-fi. Jeg vil si at Star Wars går fint under begge. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå har jeg sett Braindead. Prima underholdning rett gjennom. Ble ikke sjokkert, bare i godt humør Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Er det noen Bergensere her som besøker Cinemateket USF på Georgernes verft 12 jevnlig? Jeg lurer litt på hvordan det er enklest å komme seg dit (fra feks festplassen) og hvordan stemningen er der generelt. Jeg regner med langt mindre fjortis-faktor mht snakking og annet bråk under filmen, håper jeg på for mye? Er sal og kvalitet på høyde med MB eller KP? Er du medlem, fortell litt til en som vurderer medlemskap selv! EDIT: Har naturligvis sjekket beliggenhet på kartet fra gulesider.no, men når jeg kommer dit, er det skiltet på noe vis? Endret 27. februar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Høhø, braindead, ja. "YOUR MOTHER ATE MY DOOOG *shocked*" Endret 27. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Yay Sleuth (1972) som lenge har vært utilgjengelig på DVD kommer i ny print 17. mars. Trodde dette var en av de filmene jeg aldri kom til å få se, men nå jubler jeg! Håper folket sier ifra hvis det samme skulle skje med Hitchcocks "Rebecca" og "Notorious" også... EDIT: Kommer visst som Blu-Ray 11.mars, og som R2DVD 28.april. Gikk visst litt fort i svingene... Endret 27. februar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Yay Sleuth (1972) som lenge har vært utilgjengelig på DVD kommer i ny print 17. mars. Trodde dette var en av de filmene jeg aldri kom til å få se, men nå jubler jeg! Håper folket sier ifra hvis det samme skulle skje med Hitchcocks "Rebecca" og "Notorious" også... EDIT: Kommer visst som Blu-Ray 11.mars, og som R2DVD 28.april. Gikk visst litt fort i svingene... Det er da ikke så lenge siden play.com hadde denne inne. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 De har hatt den i brukt-salg avdelingen, hvor de formidler salg fra andre selgere. Har vært på jakt etter filmen i over et år nå, men har ikke lyst til å kjøpe den brukt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Høhø, braindead, ja. "YOUR MOTHER ATE MY DOOOG *shocked*" Så du liker den? I kveld blir det Dawn of the Dead! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I kveld blir det Dawn of the Dead! Liker du zombie filmer, så gled deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I kveld blir det Dawn of the Dead! Liker du zombie filmer, så gled deg. Har aldri sett noe særlig zombie-filmer før, så jeg er egentlig helt ny i zombie/gore-sjangeren. Blir spennende å se noen fremover. Fordi jeg likte Braindead svært godt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Braindead og de mer seriøse zombie filmene har ingenting til felles da. Hvilke filmer er det forresten folket gleder seg mest til nå for tiden? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Braindead og de mer seriøse zombie filmene har ingenting til felles da. Hvilke filmer er det forresten folket gleder seg mest til nå for tiden? No Country For Old Men på kino på fredag. I haz a free ticket! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 No Country For Old Men på kino på fredag. I haz a free ticket! Give it to me, please! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 No Country For Old Men på kino på fredag. I haz a free ticket! Give it to me, please! Jeg har 2 faktisk. If someone care to join Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har 2 faktisk. If someone care to join I do! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har 2 faktisk. If someone care to join I do! ' Du er 18 ca. I smell i going to be raped. Neida, veit ikke om du synes det er så jævla festlig å dra på kino med en som er 3 år yngre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå