Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Tsss. Det er PS3 som gjelder! De ordentlige spillene, DVD og Blu-ray. SÅ DET SÅ! :ph34r:

Nei, noen som anbefaler Hi-Fi Klubben som bra surroundanlegg selger?

Hvilke "ordentlige" spill har egentlig kommet ut til PS3, et halvår etter at konsollen ble lansert? Det finnes knapt ett eneste PS3-spill ute på markedet som er nevneverdig.

Gi faen i fanboy krig om konsoller her da!

Fanboy? Jeg er ikke fan av noen konsoller. Eier ingen, og har ingen planer om å eie en heller. Jeg kommenterte bare på det Kanin sa. PS3 er slettes ikke noe å kjøpe for en person som bor på hybel - som knapt liker å spille spill. Han vil se DVD-film.

Ustedalen, jeg foreslår at du kjøper deg en billig DVD-spiller à la SilverCrest som du finner på Lidl. Koster bare noen få hundringser, den spiller av det aller meste (b.la. DivX), har muligheter for sonefri avspilling - og den leser faktisk veldig raskt. Flere års garanti, så når den eventuelt fucker opp, er det bare å levere den tilbake og få en ny en, eventuelt få pengene tilbake.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tsss. Det er PS3 som gjelder! De ordentlige spillene, DVD og Blu-ray. SÅ DET SÅ! :ph34r:

Hvilke "ordentlige" spill har egentlig kommet ut til PS3, et halvår etter at konsollen ble lansert? Det finnes knapt ett eneste PS3-spill ute på markedet som er nevneverdig.

Gi faen i fanboy krig om konsoller her da!

Fanboy? Jeg er ikke fan av noen konsoller. Eier ingen, og har ingen planer om å eie en heller. Jeg kommenterte bare på det Kanin sa. PS3 er slettes ikke noe å kjøpe for en person som bor på hybel - som knapt liker å spille spill. Han vil se DVD-film.

Ustedalen, jeg foreslår at du kjøper deg en billig DVD-spiller à la SilverCrest som du finner på Lidl. Koster bare noen få hundringser, den spiller av det aller meste (b.la. DivX), har muligheter for sonefri avspilling - og den leser faktisk veldig raskt. Flere års garanti, så når den eventuelt fucker opp, er det bare å levere den tilbake og få en ny en, eventuelt få pengene tilbake.

For de som kom til denne tråden for og lese om film og ikke om spill ignorer dette.

Det du sier er at det ikke har kommet ordentlige(er det et ord?) spill til ps3, og da ypper du jo til alle ps3 fanboysa på forumet(blandt annet meg :p , men jeg pleier og greier og begrense meg). Om spillene til ps3 er bra eller ikke er jo helt smakssak og det går ikke ann og si at verken x360 eller ps3 er dårlige, for det er opp til hver enkelperson.

Lenke til kommentar

Hvilke "ordentlige" spill har egentlig kommet ut til PS3, et halvår etter at konsollen ble lansert? Det finnes knapt ett eneste PS3-spill ute på markedet som er nevneverdig. Når Resistance: Fall of Man er det bestselgende spillet på markedet, da sier det seg selv. Resistance er definisjonen på middelmådighet. Dessuten er konsollen jævlig dyr, selv etter mange priskutt.

EDIT: Et helår, ikke halvår.

Uncharted.

3400 inkludert ett spill.. Dyrt? Nei.

Lenke til kommentar
Vel, da var Sátántangó bestilt anyways.

Jeg har i hvert fall lyst til å se den i ett strekk. Folk sier jo at man taper sansen av tid når man ser den, så det virker jo greit :)

Og jeg skal saksøke Béla Tarr om jeg ikke liker den :p

Skulle skrive omtrent alt du skrev i den posten der. Så da var vel nuff said. Glær mæ frøktli no ja!

Lenke til kommentar

Er det klippet på DF av to menn som går nedover gata? (Jeg kan ikke se det, fylkeskommunen har på orwelliansk vis sensurert alle sider med nytteverdi på skolenettet.) Ren filmmagi. Jeg satt og måpte gjennom hele klippet da jeg så det. Må nok sette av 7 timer en dag. Med mindre det er en film som er bedre å se i 2-3 etapper?

Lenke til kommentar
Hei Hei Filmelskere;)

Jeg lurte på om noen av dere kunne tipse meg om noen fine Sci.Fi filmer, gjerne nye eller gamle, helst med monster å sånn.. koser meg når jeg ser den type film

Takk på forhånd ;)

Jeg regner med at du har sett Star Wars?

Hva med å se serier slik som Angel eller Buffy?

Lenke til kommentar
Hei Hei Filmelskere;)

Jeg lurte på om noen av dere kunne tipse meg om noen fine Sci.Fi filmer, gjerne nye eller gamle, helst med monster å sånn.. koser meg når jeg ser den type film

Takk på forhånd ;)

Serenity. Spennende og morsom film, og kan fint sees uten forhåndskunnskap fra seriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...