Awesome X Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Det er seriøst ikke billig, og når du får deg hus tar du opp lån på over en mill også sikkert. Da snakker vi glatt 7-8000 i mnd i nedbetaling. Egentlig ikke, hvis man ikke skal ha det aller beste blir det ikke så fryktelig dyrt. Med en billig prosjektor og et billig sourondanlegg kan man få en helt ok hjemmekino til 10000 kr. Endret 26. februar 2008 av Otth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Helt ok Creative-kino. Skal man ha full pakke må man nesten opp i 50-60 for å få en "ok" en. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Når jeg får meg et eget hus skal det bygges et hjemmekino rom, enkelt og greit. At jeg bruker litt penger på det gjør ingenting, så lenge vi ikke snakker ufattelig mye penger. Jeg kan godt ta opp litt ekstra i lån for å få bygget meg et! Det er verdt det. Argh, jeg hater å ikke ha dvd-spiller på hybelen. Har det bare hjemme, hvor også alle filmene mine er. Blir fort kjedelig om kveldene da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skaff deg en xbox360. Da har du både spillemaskin og dvd-spiller i ett. Det har jeg. Masse gode 360-titler som ikke kommer til pc før flere mnd etterpå. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er igrunn ikke noe spesielt glad i spill. Det er greit nok, men jeg er ikke en såpass fan at jeg ville kjøpt meg en Xbox selv. Har Playstation 2 som står hjemme da, uten at den blir spesielt mye brukt. Kanskje jeg kan ta med den? Ikke spesielt god til å få en super filmopplevelse, men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har Ps2 på hybelen min.. fungerer greit som dvd spiller.. har ikke med "hjemmekinoen" min, så noen stor filmopplevelse hadde jeg ikke fått av en vanlig dvd spiller uansett. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tsss. Det er PS3 som gjelder! De ordentlige spillene, DVD og Blu-ray. SÅ DET SÅ! Nei, noen som anbefaler Hi-Fi Klubben som bra surroundanlegg selger? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Godt mulig jeg kommer til å ta med PS2 ned. Vi får se! Men det blir litt stress å ta med de filmene du vil se i uken til hybelen, for så å frakte dem hjem igjen. Kan jo alltids kjøpe nye, men jeg har et stramt budsjett. Nei, noen som anbefaler Hi-Fi Klubben som bra surroundanlegg selger? Jeg har hørt de er heller dyre, men i tillegg så har jeg hørt mye positivt om det. Du får bare ta deg en titt innom, for så å sjekke om du får noe billigere ett annet sted. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tsss. Det er PS3 som gjelder! De ordentlige spillene, DVD og Blu-ray. SÅ DET SÅ! Nei, noen som anbefaler Hi-Fi Klubben som bra surroundanlegg selger? Hi-Fi Klubben har ihvertfall peiling på hva de driver med i forhold til mange andre butikker..(tenker da mest på de som ikke spesialiserer seg på hi-fi, og som selger elektroprodukter generelt) Tror du får det du betaler for På Hi-fi Klubben, selv om det er en smule dyrt. Anbefaler deg å lese en del tester av produktet på internett (foretrekker selv "Lyd og Bilde") før du går til innkjøp Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ang. hjemmekino, noen som så kinoen til fyren i siste Lyd og Bilde? Der var det stil med stor S over hele fjøla. Tror jeg nesten kopierer hans rom, den dagen jeg selv skal gå i gang med noe lignende. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva syntes folkene her inne om Mean Streets? Personlig syntes jeg den var nokså bra, noe over middelmådig. Godt spill av Keitel og Robert De Niro, men jeg følte at historien var lagt på en slik måte at man ikke fikk noe som helst sympati for karakterene, pluss at jeg så slutten komme ca en halvtime ut i filmen. (filmen varer ca 1t og 40 min.) Må si meg skuffet, når det kommer fra Scorsese. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 God film, men ikke mye mer enn det. Merkes at det er tidlig i karrieren hans. Nå så jeg den riktignok tidlig om morgenen, altså ikke helt opplagt, og det var en del underliggende ting jeg ikke fikk med meg. Men etter å ha fundert over den og lest litt om den, vokste den en god del på meg. Holdt til en 7er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Enig med athorb; man merker at det er tidlig i karrieren hans. Jeg ble en smule skuffet, men det er fordi jeg så Taxi Driver (en av mine yndlingsfilmer) før denne og hadde dermed høye forventninger. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det noen her som har sett Bela Tarrs Sátántangó? Filmen virker i hvert fall veldig interessant, og med god kritikk fra både Rotten Tomatoes (100%), IMDb (8.9), samt flere, virker jo dette veldig lovende. Cinematografien ser jo ufattelig bra ut, og stemningen virker så fantastisk mørk og dyster ut. Filmen varer i 7 timer foresten Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) 7 timer. Det må jeg nesten få med meg. Blir sikkert drit forbanna hvis jeg ikke liker den da. Da blir det liksom som om jeg har sløst bort 7 timer av livet ^^ edit: Tror virkelig filmen er noe for meg i grunn, etter å ha lest litt. Endret 26. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 _crs_ skrev noe om den for kjempelenge siden, men 7 timer er veldig lenge. Jeg har hatt Bernardo Bertoluccis "1900" stående i hylla ganske lenge (315 minutter), får se hvordan jeg takler den først. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 For meg var Seven Samurai med sine 3,5 timer nok for meg as. Var nesten utslitt etterpå. 7 timer må nok deles opp. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Tsss. Det er PS3 som gjelder! De ordentlige spillene, DVD og Blu-ray. SÅ DET SÅ! Nei, noen som anbefaler Hi-Fi Klubben som bra surroundanlegg selger? Hvilke "ordentlige" spill har egentlig kommet ut til PS3, et halvår etter at konsollen ble lansert? Det finnes knapt ett eneste PS3-spill ute på markedet som er nevneverdig. Når Resistance: Fall of Man er det bestselgende spillet på markedet, da sier det seg selv. Resistance er definisjonen på middelmådighet. Dessuten er konsollen jævlig dyr, selv etter mange priskutt. EDIT: Et helår, ikke halvår. Endret 26. februar 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tsss. Det er PS3 som gjelder! De ordentlige spillene, DVD og Blu-ray. SÅ DET SÅ! Nei, noen som anbefaler Hi-Fi Klubben som bra surroundanlegg selger? Hvilke "ordentlige" spill har egentlig kommet ut til PS3, et halvår etter at konsollen ble lansert? Det finnes knapt ett eneste PS3-spill ute på markedet som er nevneverdig. Gi faen i fanboy krig om konsoller her da! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fanboy-kriger hører ikke hjemme noe sted, særlig ikke i Filmprat-tråden. Fikk American Gangster 3 Disc Version i posten i dag, meget delikat utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå