Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det eneste jeg syns var litt vrient med Bourne filmene var at historien ble ganske komplisert og tiden mellom hver film var lang, noe som gjorde at jeg datt ut av historien. Tror kanskje jeg skal ha et Jason Bourne maraton Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Feil Collect. Den første var knallfilm, den andre var grei og den siste var dum. Som jeg nevnte tidligere Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Alle tre er knallfilmer. Veldig enig her. Kanonfilmer alle sammen. Endret 25. februar 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jada og faren til vintermåne har større tiss enn faren til Collecthecheck. And so on and so forth. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dere har begge riktig. Smaken er som baken, den er delt i to Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jada og faren til vintermåne har større tiss enn faren til Collecthecheck. And so on and so forth. Nesten dobbelt så stor tenk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg håper filmene blir mer og mer som den tredje, det virker som flertallet foretrekker den framfor den første og den andre. De som ikke likte den tredje får heller holde seg unna de nye, ingen vits i å gjøre filmene bredere for å appellere til dem. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 3 hadde den mest elendige kamerføringen jeg har sett på film. Er da håpløst å få med seg hva som skjer når kameraet bytter posisjon hvert sekund. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Syns kameraføringen i nr 2 var verre egentlig. Syns det passa mer inn i 3'eren. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kameraføringen var herlig intens og kaotisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) TBU er et teknisk mesterverk. Stilen er vanvittig rask og spennende, og for å være så komplisert gikk det overraskende knirkefritt å følge med på hva som skjedde. Slosscenene er noen av de beste og mest realistiske jeg noengang har sett, hvert slag er vondt. =D The Academy virker til å være enig: Best Achievement in Editing Best Achievement in Sound Best Achievement in Sound Editing Christopher Rouse og Paul Greengrass virker til å være en duo det er verdt å følge med på. Endret 25. februar 2008 av SteffyPants Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Synd jeg har greid og forbinde 2'eren med alt for salte tortilla chips egentlig :/ ødela en del for meg det.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tidvis følte jeg for å dukke når jeg så TBU. Jeg lurer på hva de bak kamera røykte. Jeg lurer også på om de har noe til overs. Jeg mistenker at det er det samme som Sly går på. TBU hadde vel alt Die Hard 4.0 manglet og litt til. Flott film, jeg var sliten når den var over. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT! Tidvis følte jeg for å dukke når jeg så TBU. Jeg lurer på hva de bak kamera røykte. Jeg lurer også på om de har noe til overs. Jeg mistenker at det er det samme som Sly går på. TBU hadde vel alt Die Hard 4.0 manglet og litt til. Flott film, jeg var sliten da den var over. Måtte bare. Taker ikke da/når-feil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT! Reiste du deg seriøst opp i kinosalen og skrek boom headshot? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT! Reiste du deg seriøst opp i kinosalen og skrek boom headshot? Var en smule overdrevet. Ble litt ivrig i skrivinga her. Driver medlekser samtidig vet du, skriver spennende historie. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Måtte bare. Taker ikke da/når-feil. Det var da veldig trist for deg, får håpe du overlevde traumaene. Ikke det at jeg aner hva "å take" er for noe. Jeg blir som regel i godt humør av å plage den typpiske "Klagemuren"-medlem, så nå smiler jeg litt ekstra Ellers, er det bare meg eller er Brando enda kjekkere enn vanlig i A Streetcar Named Desire? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT! Reiste du deg seriøst opp i kinosalen og skrek boom headshot? Var en smule overdrevet. Ble litt ivrig i skrivinga her. Driver medlekser samtidig vet du, skriver spennende historie. Aha Skjønner^^ Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 TBU er et teknisk mesterverk. Stilen er vanvittig rask og spennende, og for å være så komplisert gikk det overraskende knirkefritt å følge med på hva som skjedde. Slosscenene er noen av de beste og mest realistiske jeg noengang har sett, hvert slag er vondt. =D The Academy virker til å være enig: Best Achievement in Editing Best Achievement in Sound Best Achievement in Sound Editing Christopher Rouse og Paul Greengrass virker til å være en duo det er verdt å følge med på. Enig. Selv om det klippes raskt og kameraet er i bevegelse hele tiden så er det hele så velkoordinert og gjennomtenkt at man likevel får med seg det meste som skjer. Det er faktisk mer enn hva man kan si om mange filmer fra Hollywood. Ikke sjeldent at jeg irriterer meg over dårlig bildekomposisjon og klipping i raske actionsekvenser. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT! Reiste du deg seriøst opp i kinosalen og skrek boom headshot? Haha. Var på treningsenteret i går. Ved siden av meg gikk en fyr på tredjemølle, mens han så på fotballkampen mellom Tottenham og Chelsea. Virket mest som at han trodde at han var på fotballkamp (eller hjemme i sin egen stue) fordi han fektet med armene og kom med flere høylytte kommentarer. Endret 25. februar 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå