Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TBU er et teknisk mesterverk. Stilen er vanvittig rask og spennende, og for å være så komplisert gikk det overraskende knirkefritt å følge med på hva som skjedde. Slosscenene er noen av de beste og mest realistiske jeg noengang har sett, hvert slag er vondt. =D

The Academy virker til å være enig:

Best Achievement in Editing

Best Achievement in Sound

Best Achievement in Sound Editing

Christopher Rouse og Paul Greengrass virker til å være en duo det er verdt å følge med på.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Tidvis følte jeg for å dukke når jeg så TBU. Jeg lurer på hva de bak kamera røykte. Jeg lurer også på om de har noe til overs. Jeg mistenker at det er det samme som Sly går på.

TBU hadde vel alt Die Hard 4.0 manglet og litt til. Flott film, jeg var sliten når den var over.

Lenke til kommentar

Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT!

Tidvis følte jeg for å dukke når jeg så TBU. Jeg lurer på hva de bak kamera røykte. Jeg lurer også på om de har noe til overs. Jeg mistenker at det er det samme som Sly går på.

TBU hadde vel alt Die Hard 4.0 manglet og litt til. Flott film, jeg var sliten da den var over.

Måtte bare. Taker ikke da/når-feil.

Lenke til kommentar
Jeg så John Rambo i går. Han var blitt litt torskete, men vet hvordan man skal drepe folk enda! Nesten hver eneste headshot reiste jeg meg og skrek BOOM HEADSHOT!

Reiste du deg seriøst opp i kinosalen og skrek boom headshot?

Var en smule overdrevet. Ble litt ivrig i skrivinga her. Driver medlekser samtidig vet du, skriver spennende historie.

Lenke til kommentar
Måtte bare. Taker ikke da/når-feil.

Det var da veldig trist for deg, får håpe du overlevde traumaene. Ikke det at jeg aner hva "å take" er for noe. Jeg blir som regel i godt humør av å plage den typpiske "Klagemuren"-medlem, så nå smiler jeg litt ekstra ;)

Ellers, er det bare meg eller er Brando enda kjekkere enn vanlig i A Streetcar Named Desire?

Lenke til kommentar

Var en smule overdrevet. Ble litt ivrig i skrivinga her. Driver medlekser samtidig vet du, skriver spennende historie.

Aha :p Skjønner^^

Lenke til kommentar
TBU er et teknisk mesterverk. Stilen er vanvittig rask og spennende, og for å være så komplisert gikk det overraskende knirkefritt å følge med på hva som skjedde. Slosscenene er noen av de beste og mest realistiske jeg noengang har sett, hvert slag er vondt. =D

The Academy virker til å være enig:

Best Achievement in Editing

Best Achievement in Sound

Best Achievement in Sound Editing

Christopher Rouse og Paul Greengrass virker til å være en duo det er verdt å følge med på.

Enig. Selv om det klippes raskt og kameraet er i bevegelse hele tiden så er det hele så velkoordinert og gjennomtenkt at man likevel får med seg det meste som skjer. Det er faktisk mer enn hva man kan si om mange filmer fra Hollywood. Ikke sjeldent at jeg irriterer meg over dårlig bildekomposisjon og klipping i raske actionsekvenser.
Lenke til kommentar

Haha. Var på treningsenteret i går. Ved siden av meg gikk en fyr på tredjemølle, mens han så på fotballkampen mellom Tottenham og Chelsea. Virket mest som at han trodde at han var på fotballkamp (eller hjemme i sin egen stue) fordi han fektet med armene og kom med flere høylytte kommentarer. Endret av Computerwelt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...