Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hehe, var på Eldorado en gang, da ringte en mobiltelefon akkurat når filmen starta. Ikke nok med det, men han begynte faen meg å SNAKKE i mobilen også. "Halla pårei! Sitter på kino blablabla". Bra for han at jeg ikke er voldelig av natur... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Husker det kom en film for noen år siden som visst nok skulle være bra. Het Master and the commander tror jeg. Var med Russel Crowe. Er denne vært en titt? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er grei den, har sett den 2 ganger tror jeg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da var 30$ brukt på registration key til Dvd Profiler, følte jeg trengte å ha nogenlunde organisering av filmene mine. Noen som har IMDB Pro, btw? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sist var jeg var på kino var Superbad. Det satt en kjerring i 40-åra ved siden av meg, som skratta høyere enn noen andre i hele salen og hylte av latter noen ganger. Jeg mista helt fokus på filmen og begynte å le av hun i stedet for filmen Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg blir sinna. DVDProfiler støtter ikke Mac OS. Delicious Library, som er tilpasset Mac OS og er et helt hav foran i grafisk grensesnitt for oversikt over alle dine filmer, har ingen støtte for å legge lister på nett. Løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Virtualisering. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Start.no har begynt med en filmliste nå. Er vel bare i beta ennå, men det fungerte greit nok for meg. Forøvrig første filmlista jeg har giddet å brukt i det hele tatt. Edit Hansen: Her er lista mi, forresten. Endret 24. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og Kimmel slår tilbake Se filmen hos Youtube Silverman sin var hakket bedre, men rollelisten er en del hakk bedre her... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hahahaha. Så genialt det her Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Herlig at "Once" vant "Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song". "Falling Slowly" er virkelig utrolig nydelig Dere som så Oscar-seremonien fikk sikkert det med dere og dere som så filmen har selvsagt hørt den, men for alle andre som vil høre den, ligger den her. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og Kimmel slår tilbake Se filmen hos Youtube Silverman sin var hakket bedre, men rollelisten er en del hakk bedre her... Faen meg helt genialt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Start.no har begynt med en filmliste nå. Er vel bare i beta ennå, men det fungerte greit nok for meg. Forøvrig første filmlista jeg har giddet å brukt i det hele tatt. Edit Hansen: Her er lista mi, forresten. Skal sjekke det ut en dag. Forøvrig har jeg en egen liste jeg har laget i excel. Har en liten samling på 155 registrerte filmer nå, men jeg kjøper nye hele tiden, så jeg aner ikke om lista er helt komplett. Pleier å gå gjennom en gang i måneden og oppdatere lista. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva syns dere om at det kommer enda en Jason Bourne film da? Personelig så kan jeg ikke vente Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jaha? Hvor har du hørt dette? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Står på Kulturo... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja. Selveid er veleid... Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Og Kimmel slår tilbake Herregud så bra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Æsj, Bourne var bra den første og delvis den andre. Den tredje var kjip og de(n) neste blir enda verre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Feil Vintermåne. Alle tre er knallfilmer, spesielt den siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå