Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg går kun på kino hvis jeg blir invitert av jenter, Stefan eller Fisker. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg går kun på kino hvis jeg blir invitert av jenter, Stefan eller Fisker. Så du går bare på kino for sosialt samvær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Nei, det var egentlig en liten spøk. Glemte forresten LunarPoet i den gruppen. Jeg liker å se etterlengtede filmer sammen med felles filmelskere og diskutere filmen etterpå. Jeg husker spesielt et par ganger for noen år tilbake da meg og LunarPoet + en gruppe til gikk på kino og deretter diskuterte filmen på veien hjem. Det liker jeg. Endret 24. februar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 For å oppsumere hva forumet`s medlemmer syns om kino: Setene er vonde,lyden er dårlig,bilde er dårlig, drittunger forstyrrer og snopet er dyrt. Hvorfor går dere egentlig på kino? Går ikke lengre. Har ordna meg greier hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kr.Sand har da en ganske grei kino, men jeg foretrekker å se film hjemme. Ikke så dyrt godis der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke noe imot folk på kino, sålenge de oppfører seg. Problemet er jo at det er flere og flere som ikke oppfører seg, tror pokker ikke at jeg har vært på kino siden juni i fjor og savner det egentlig ikke. Helt enig. For 2-3 år siden var jeg på kino ekstremt ofte, men nå har det seg slik at de virkelig gode filmene jeg vil se sjeldent kommer på kino i Grenland. No Country for Old Men f.eks. Jeg tyr ofte til ulovlige midler for å se filmene jeg vil se, på grunnlag av at de ikke kommer på kino hit og jeg ikke orker å vente til dvd-release i Norge. Sist film jeg så på kino var Rambo, men det er jo også obligatorisk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg gikk veldig mye på kino før (en 3-4 år siden). Da gikk jeg sikkert på kino hver uke, men nå ser jeg rimelig få filmer på kino. Det er det flere grunner til; Piratkopier av filmer som kommer ut i høyst sebar kvalitet, mitt syn på film har endret seg, og jeg er generelt sett mer kritisk enn for f. eks. 3-4 år siden. I tillegg har det vært en rekke håpløse premieredatoer på f. eks There Will Be Blood og No Country for Old Men. Jeg har hatt svært få dårlige erfaringer fra mine kinobesøk, det dere snakker om forekommer ytterst sjeldent under mine kinobesøk i Bergen. (med forbehold om at det kan ha blitt værre i senere tid) Det var en som ropte ut: "Denne filmen her suger" midtveis i Cloverfield, i tillegg var det en jente var helt hysterisk under Fritt Vilt. Tatt fra hukommelsen, med en skikkelig skrikende tone i stemmen; "Han kommer bak deg, pass deg!" Som om man skulle ha vært på en barneteaterforestilling av Kaptein Sabeltann. Tror også hun så noe som "Ikke gå inn der, han kommer for å ta deg! LØP!" At folk snakker og knasker godis så høyt at alle kan høre det, føler jeg skjer ytterst sjeldent. Endret 24. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke noe imot folk på kino, sålenge de oppfører seg. Problemet er jo at det er flere og flere som ikke oppfører seg, tror pokker ikke at jeg har vært på kino siden juni i fjor og savner det egentlig ikke. Så Terminator 3 på kino. Tror det var 05? Kino er bare grusomt. Nei, Terminator 3 er bare grusom. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Du henger ikke med i svingene...? 18/20-års aldersgrense og ølservering hadde nok gjort endel for kinoen. Endret 24. februar 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nei, det var egentlig en liten spøk. Glemte forresten LunarPoet i den gruppen. Jeg liker å se etterlengtede filmer sammen med felles filmelskere og diskutere filmen etterpå. Jeg husker spesielt et par ganger for noen år tilbake da meg og LunarPoet + en gruppe til gikk på kino og deretter diskuterte filmen på veien hjem. Det liker jeg. Det er en av grunnene til at jeg sjelden går på kino, jeg har ingen "kinokamerater", de fleste vennene mine skifter mening om film hvert tiende minutt og elsker Boogeyman. Jenter er enda verre på kino. ^^ Så Forrest Gump igjen nå nettopp. Visst faen kan Hanks spille. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du henger ikke med i svingene...? Var den ment mot meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 18/20-års aldersgrense og ølservering hadde nok gjort endel for kinoen. Men om det hadde vært i positiv rettning er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er det som er så greit med kinoen her jeg bor. Jeg bor i en bygd med ca 3000-4000 folk. De eneste kinoene som trekker folk er sånne eventyr filmer. Så når jeg så Zodiac så var det sånn ca 5 folk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kino har sine ulemper, men å se en film på kino er også en egen opplevelse. Å se filmen på et stort lerret, og sitte og måpe over Rambo eller le meg i hjel av Superbad sammen med et hundretalls andre gir filmopplevelsen noe ekstra. Men så finnes det selvfølgelig filmer som passer beste til å sees alene hjemme i stua. Jeg har planer om å se masse film på kino i år, først og fremst fordi jeg tidligere har vært dårlig til å få med meg nye filmer. Da får jeg heller overse knitring og prating i salen (selv om det var uendelig frustrerende under Dykkerklokken og Sommerfuglen, folk hadde ikke helt slått seg til ro før ca. 10 min. ut i filmen. De som har sett starten på den filmen skjønner hvor forstyrrende lyder fra salen potensielt kan være). Heldigvis er ikke kinoen her i Fredrikstad så aller verst. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva er poenget? Geeeez. ??? Må jo få være ekstrem om man vil det. Eneste jeg reagerer på er at han ikke har fotskammel. Heh det reagerte jeg også på. Forresten hadde Trondheim Kino alkoholservering på enkelte "voksenvisninger" da jeg bodde der i alle fall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En ting man må lære seg når man er på kino og man er en av de som klarer og oppføre seg: Ikke vær redd for og be de som bråker om og holde kjeft! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 18/20-års aldersgrense og ølservering hadde nok gjort endel for kinoen. Men om det hadde vært i positiv rettning er vel heller tvilsomt. Hvorfor ikke ha et par slike visninger i uken? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 18/20-års aldersgrense og ølservering hadde nok gjort endel for kinoen. Men om det hadde vært i positiv rettning er vel heller tvilsomt. Hvorfor ikke ha et par slike visninger i uken? Enig med Jan-Erik at det hadde vært digg med noe sånt ja, bortsett fra at jeg er 15 år da men er dritt lei folk som ikke greier og oppføre seg på kino.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En ting man må lære seg når man er på kino og man er en av de som klarer og oppføre seg: Ikke vær redd for og be de som bråker om og holde kjeft! Ja jeg pleier og rope, frese og knurre Lenke til kommentar
DustBowl Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nå er det en stund siden jeg var på kino sist, men jeg unngår på alle måter fjortiskinoen Eldorado. Foretrekker helst Vika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå