Cuneax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med og bare gå på kino istedet? Der er det vonde seter og irriterende folk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Syk hjemmekino? Bl.a. 16 stk 18" subwoofere. Har du 30 mill. til overs er det bare å sette i gang. http://blog.audiovideointeriors.com/208great/ Wow. En 4k-prosjektor hadde jeg likt. Syk hjemmekino alt i alt. Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Leste for øvrig hele artikkelen og han har visst nok bygget det for å teste ting og tang. Det er med andre ord en slags demo. Begynte nesten å lure på om det var en vanlig John Doe som hadde vunnet i lotto. Average Joe er et bedre utrykk her vel? John Doe er først og fremst betegnelsen på en uidentifisert person på brukt i helsevesenet, media og rettsvesenet ikke en betegnelse på gjennomsnittsamerikaneren. Da snakker man heller om Average Joe/Average Jane. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Edit: Glem det. Endret 24. februar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Leste for øvrig hele artikkelen og han har visst nok bygget det for å teste ting og tang. Det er med andre ord en slags demo. Begynte nesten å lure på om det var en vanlig John Doe som hadde vunnet i lotto. Average Joe er et bedre utrykk her vel? John Doe er først og fremst betegnelsen på en uidentifisert person på brukt i helsevesenet, media og rettsvesenet ikke en betegnelse på gjennomsnittsamerikaneren. Da snakker man heller om Average Joe/Average Jane. Average Joe er nok bedre, ja. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med og bare gå på kino istedet? Der er det vonde seter og irriterende folk. + dårligere lyd og bilde enn det han får med det utstyret han har. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvorfor ikke bare droppe engelske uttrykk og si Ola Nordmann når man uansett skal være usannsynlig pirkete? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fordi engelzk iz teh shizzle. Nei, fordi fyren ikke var norsk. Da kan han aldri bli Ola Nordmann. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med og bare gå på kino istedet? Der er det vonde seter og irriterende folk. + dårligere lyd og bilde enn det han får med det utstyret han har. Det kan jo også hende at han ikke 100% deler filmsmak med den/de som styrer de nærmeste kinoene, og i hvert fall ikke til samme tid... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med og bare gå på kino istedet? Der er det vonde seter og irriterende folk. + dårligere lyd og bilde enn det han får med det utstyret han har. Det kan jo også hende at han ikke 100% deler filmsmak med den/de som styrer de nærmeste kinoene, og i hvert fall ikke til samme tid... Okei dere vinner Eneste jeg er uenig i er setene som pleier og være digge rundt her hvor jeg bor Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Film er best på kino, kino er best hjemme. Jeg liker ikke å gå på kino, det er for mye folk, reklame, tull og tøys og ingen pauseknapp og volumkontroll. Hjemmekino er greien. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke noe imot folk på kino, sålenge de oppfører seg. Var noen sånne drittunger som absolutt skulle gi applaus etter hver jævla vits eller komiske scene når jeg og en kompis så Rush Hour 3... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke noe imot folk på kino, sålenge de oppfører seg. Problemet er jo at det er flere og flere som ikke oppfører seg, tror pokker ikke at jeg har vært på kino siden juni i fjor og savner det egentlig ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg foretrekker kino framfor hjemmekino når det gjelder sommerfilmer. ID4, Armageddon, Godzilla, The Day After Tomorrow, Deep Impact, Spider-man, X-men, osv er mye bedre når det er andre mennesker i nærheten og man ser filmen på en gigantisk skjerm. Jeg liker å høre folk gispe og le og småhyle når de skvetter, det er bedre når man ser sånne filmer. No Country kunne jeg aldri sett på kino, men Cloverfield tror jeg funker utmerket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Enig med Stefan, selv om jeg ikke er særlig aktiv på kino lengre. Sist gang jeg var på kino så jeg Rovdyr og det var et resultat av gruppepress. Det blir kanskje et par filmer i året på kino, men det har litt med at jeg bor på et sted hvor American Gangster nettopp har blitt satt opp og kinosalen egentlig er ganske rotten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har ikke noe imot folk på kino, sålenge de oppfører seg. Problemet er jo at det er flere og flere som ikke oppfører seg, tror pokker ikke at jeg har vært på kino siden juni i fjor og savner det egentlig ikke. Så Terminator 3 på kino. Tror det var 05? Kino er bare grusomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En annen ting med kino er at om jeg ikke har drukket alkohol og dehydrert meg dagen før, så må jeg på do minst en gang i løpet av filmen. Jeg brant meg både på War of the Worlds og The Departed ved å besøke toalettet på utaktiske tidspunkt. Å gå på kino en søndag etter lørdagsfylla er å foretrekke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva er poenget? Geeeez. ??? Må jo få være ekstrem om man vil det. Eneste jeg reagerer på er at han ikke har fotskammel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva er poenget? Geeeez. ??? Må jo få være ekstrem om man vil det. Eneste jeg reagerer på er at han ikke har fotskammel. Jeg ser fortsatt ikke poenget. Men så er jeg ikke helt tilhenger av frasen "har du lyst, har du lov". Allikevel ser jeg poenget i etterkant, ettersom målet hans ikke var å være ekstrem. Han er jo en selger. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) For å oppsumere hva forumet`s medlemmer syns om kino: Setene er vonde,lyden er dårlig,bilde er dårlig, drittunger forstyrrer og snopet er dyrt. Hvorfor går dere egentlig på kino? Endret 24. februar 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå