Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg fant Aeon Flux (serien) ganske billig hos Play.com nå. 135kr for en TV-serie på over 3 timer er ikke så aller verst. Men er serien noe å satse på? Den virker veldig kompisert, dyp og ikke minst bisarr, men har fått veldig god kritikk. Hva kan den sammenlignes med? Er den noe å satse på? 7547579[/snapback] Bare ikke gjør feilen og kjøpe filmen, det er IKKE verdt det for å si det pent. Det holdt ikke med Charlize Theron heller og det sier det meste... 7549429[/snapback] Nei, filmen har jeg for lengst forstått at jeg ikke skal skaffe meg. Men serien virker litt interessant. Det er dog litt synd om hver episode kun varer i ti minutter. Da består jo sikkert halvparten av den totale spilletiden (ca 3t40min) av end-credits for hver episode. Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Når dere snakker om serien, mener dere da den som gikk/går på MTV? Den animerte, altså. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Når dere snakker om serien, mener dere da den som gikk/går på MTV? Den animerte, altså. 7549934[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Aeon_Flux 6 episoder 5 minutter 10 episoder 30 minutter Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hun som var i tegneseiren hadde litt mer sexy klær ass.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde Charlize Theron kjørt den stilen så hadde jeg sett filmen en gang i uka resten av mitt liv Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Vet noen om et sted for å forhåndsbestille Perfume: A story of a murderer? Og når kommer den egentlig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Lol, jeg så noe av Aeon Flux filmen hos en kompis av meg og hjelp og trøst for noe møkkdrit. Det værste av alt, skjønner de ikke det selv at det er så dårlig eller sitter de bare helt innesperret og så opphengt i prosjektet og tror at alt det de rører blir til gull? o.O Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Yey! Nå har jeg fått meg strekkode-leser, så nå skal det bli futt på dvdprofiler'n Lenke til kommentar
quakie Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Yay, nå er det klart for American Psycho på NRK2 . Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Vet noen om et sted for å forhåndsbestille Perfume: A story of a murderer? Og når kommer den egentlig? Den kommer på kino 19. januar her i Norge. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Da blir det kinobilletter istedet da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Kos dere med mange trailere i kveld, Transformers og 300 i en klasse for seg; Mange trailere; Ocean's 13 - Teaser Hi-Res (21.7Mb) Miss Potter - Trailer Hi-Res (22Mb) Transformers. Hi Res HD 480P HD 720P HD 1080P The last Mimzy Hi Res 480P 720P 1080P Shooter Hi Res HD 480P HD 720P HD 1080P Nancy Drew - Hi Res Wild Hogs Hi Res HD 480P HD 720P HD 1080P Letters from Iwo Jima Hi-Res HD 480P HD 720P HD 1080P Live Free or Die Hard Hi Res HD 480P HD 720P HD 1080P Shrek the Third Happily never after Hi-Res HD 480P HD 720P HD 1080P Harry Potter and the Phoenix order Hi-Res 480P 720P HD 1080P 300 Hi-Res HD 480P HD 720P HD 1080P 300 trailer 1 - Hi-Res 300 trailer 2 - Hi-Res Epic Movie Teenage Mutant Ninja Turtles - Hi-Res The Simpsons - Teaser 3 Balls of Fury Hi-Res HD 480P HD 720P HD 1080P Hostel Part II Hi-Res HD 480P HD 720P HD 1080P Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Så filmen Children of Men i stad. var et eller annet med den dystre fremtidsvisjonen som fenget meg. vil anbefale å se filmen. skal i hvertfall se den en gang til. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Lol, jeg så noe av Aeon Flux filmen hos en kompis av meg og hjelp og trøst for noe møkkdrit. Det værste av alt, skjønner de ikke det selv at det er så dårlig eller sitter de bare helt innesperret og så opphengt i prosjektet og tror at alt det de rører blir til gull? o.O 7551619[/snapback] Tenkte akkurat det der når jeg så Catwoman. Aeon Flux var desverre dårlig ja. synd, filmen hadde egentlig potensialet til å bli bra. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hun som var i tegneseiren hadde litt mer sexy klær ass.. 7550847[/snapback] Bilde! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Hun som var i tegneseiren hadde litt mer sexy klær ass.. 7550847[/snapback] Bilde! 7552517[/snapback] Se på linken litt lenger opp på siden, den fra wikipedia. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Fytti helvete. Man kan virkelig ikke ta pause fra dette forumet. Ikke sjekket det på en uke, å så har jammen tråden kommet opp i 80 sider. I går så jeg den nest dårligste filmen jeg har sett i år (Dead or Alive troner fortsatt), nemlig xXx 2. Satan for noe møkk. Den eneste lille kvaliteten den filmen har er Samuel L. Jackson. Jeg kjedet meg faktisk mer enn når jeg så xXx. Ice Cube og "X to the Z" Xzibit var et radarpar av de sjeldne for å ruinere en film. Effektene sugde kuk. Lignet på noe fra Need for Speed egentlig. Det var rett og slett ikke en eneste bra ting med hele filmen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvilken DoA er det snakk om? Håper virkelig vi ikke snakker om Miike. Apropos Miike, "Sukiyaki Western Django" høres ut som en skikkelig kongefilm. Håper han får Tarantino til å spise sin egen lever (eller noe i den duren). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) ...I går så jeg den nest dårligste filmen jeg har sett i år (Dead or Alive troner fortsatt), nemlig xXx 2. Satan for noe møkk. Den eneste lille kvaliteten den filmen har er Samuel L. Jackson. Jeg kjedet meg faktisk mer enn når jeg så xXx. Ice Cube og "X to the Z" Xzibit var et radarpar av de sjeldne for å ruinere en film. Effektene sugde kuk. Lignet på noe fra Need for Speed egentlig. Det var rett og slett ikke en eneste bra ting med hele filmen. 7553614[/snapback] Når vi er inne på dårlig film... For et år siden så jeg filmen hellbreeder, og satt igjen med arr på hjernebarken. Jeg kunne bare ikke fatte hvor dårlig filmen faktisk var. Siden den tid har jeg lagt en hel haug m ed vanvittige drittfilmer bak meg, og jeg begynte nesten å tro at Hellbreeder kanskje ikke var så dårlig som jeg mente den var første gang jeg så den. Dette førte til at jeg gjorde den fatale feilen av å kjøpe den for å se den igjen... Den sugde, hvis mulig mer enn noen sinne, og det er ganske ekstremt med tanke på hvor mye jeg hatet denne filmen fra før av. Hellbreeder og Shatter Dead deler plassen min på dårligste film EVER, av hva jeg har sett. Kjøp i vei hvis dere har lyst til å få lavere IQ, arr på sjela og ekstremt økt agresivitet overfor en person ved navn Johannes Roberts. Jeg kommer til å dø ung pga Hellbreeder... Endret 22. desember 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå