Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg fant Aeon Flux (serien) ganske billig hos Play.com nå. 135kr for en TV-serie på over 3 timer er ikke så aller verst. Men er serien noe å satse på? Den virker veldig kompisert, dyp og ikke minst bisarr, men har fått veldig god kritikk. Hva kan den sammenlignes med? Er den noe å satse på?

7547579[/snapback]

 

Bare ikke gjør feilen og kjøpe filmen, det er IKKE verdt det for å si det pent. Det holdt ikke med Charlize Theron heller og det sier det meste...

7549429[/snapback]

 

Nei, filmen har jeg for lengst forstått at jeg ikke skal skaffe meg. Men serien virker litt interessant. Det er dog litt synd om hver episode kun varer i ti minutter. Da består jo sikkert halvparten av den totale spilletiden (ca 3t40min) av end-credits for hver episode. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kos dere med mange trailere i kveld, Transformers og 300 i en klasse for seg;

 

Mange trailere;

 

Ocean's 13 - Teaser Hi-Res (21.7Mb)

 

Miss Potter - Trailer Hi-Res (22Mb)

 

Transformers.

Hi Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

The last Mimzy

Hi Res

480P

720P

1080P

 

Shooter

Hi Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

Nancy Drew - Hi Res

 

Wild Hogs

Hi Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

Letters from Iwo Jima

Hi-Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

Live Free or Die Hard

Hi Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

Shrek the Third

 

Happily never after

Hi-Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

Harry Potter and the Phoenix order

Hi-Res

480P

720P

HD 1080P

 

300

Hi-Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

300 trailer 1 - Hi-Res

300 trailer 2 - Hi-Res

 

Epic Movie

 

Teenage Mutant Ninja Turtles - Hi-Res

 

The Simpsons - Teaser 3

 

Balls of Fury

Hi-Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

 

Hostel Part II

Hi-Res

HD 480P

HD 720P

HD 1080P

Lenke til kommentar
Lol, jeg så noe av Aeon Flux filmen hos en kompis av meg og hjelp og trøst for noe møkkdrit. Det værste av alt, skjønner de ikke det selv at det er så dårlig eller sitter de bare helt innesperret og så opphengt i prosjektet og tror at alt det de rører blir til gull? o.O

7551619[/snapback]

Tenkte akkurat det der når jeg så Catwoman.

Aeon Flux var desverre dårlig ja. synd, filmen hadde egentlig potensialet til å bli bra.

Lenke til kommentar

Fytti helvete. Man kan virkelig ikke ta pause fra dette forumet. Ikke sjekket det på en uke, å så har jammen tråden kommet opp i 80 sider.

 

I går så jeg den nest dårligste filmen jeg har sett i år (Dead or Alive troner fortsatt), nemlig xXx 2. Satan for noe møkk. Den eneste lille kvaliteten den filmen har er Samuel L. Jackson. Jeg kjedet meg faktisk mer enn når jeg så xXx. Ice Cube og "X to the Z" Xzibit var et radarpar av de sjeldne for å ruinere en film. Effektene sugde kuk. Lignet på noe fra Need for Speed egentlig. Det var rett og slett ikke en eneste bra ting med hele filmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
...

I går så jeg den nest dårligste filmen jeg har sett i år (Dead or Alive troner fortsatt), nemlig xXx 2. Satan for noe møkk. Den eneste lille kvaliteten den filmen har er Samuel L. Jackson. Jeg kjedet meg faktisk mer enn når jeg så xXx. Ice Cube og "X to the Z" Xzibit var et radarpar av de sjeldne for å ruinere en film. Effektene sugde kuk. Lignet på noe fra Need for Speed egentlig. Det var rett og slett ikke en eneste bra ting med hele filmen.

7553614[/snapback]

 

Når vi er inne på dårlig film... For et år siden så jeg filmen hellbreeder, og satt igjen med arr på hjernebarken. Jeg kunne bare ikke fatte hvor dårlig filmen faktisk var. Siden den tid har jeg lagt en hel haug m ed vanvittige drittfilmer bak meg, og jeg begynte nesten å tro at Hellbreeder kanskje ikke var så dårlig som jeg mente den var første gang jeg så den. Dette førte til at jeg gjorde den fatale feilen av å kjøpe den for å se den igjen...

 

Den sugde, hvis mulig mer enn noen sinne, og det er ganske ekstremt med tanke på hvor mye jeg hatet denne filmen fra før av. Hellbreeder og Shatter Dead deler plassen min på dårligste film EVER, av hva jeg har sett.

 

Kjøp i vei hvis dere har lyst til å få lavere IQ, arr på sjela og ekstremt økt agresivitet overfor en person ved navn Johannes Roberts. Jeg kommer til å dø ung pga Hellbreeder...

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...