Chad Thundercock Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser ut som ulvenatten vil være med på å forsterke kvaliteten på norsk film. Fikk inntrykk av at traileren var nokså så brukbar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror heller det er en film med god trailer uten like god fullversjon.. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tror heller det er en film med god trailer uten like god fullversjon.. Den tanken har slått meg også. Blir spennende å se hva de har fått til her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det første som slo meg var en 24 kopi egentlig.. Nå skal det merkes at jeg egentlig alltid er skeptisk til norske filmer... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om noen har sett Wolfhound, Dark Rising eller D-War? Isåfall er noen av dem bra? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om noen har sett .... D-War?Isåfall ... bra? Siterer meg selv tidligere i denne tråden: D-War har rundt 5 minutter tålelig festlig drage/øgle/flygeøgle/etc vs moderne hær/jagerfly/helikopter, men er resten av filmen virkelig imponerende kjedelig, usammenhengende, dårlig skrevet, og elendig spilt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aah, jeg ble litt skeptisk til den da jeg leste taglinen "Verdens skjebne står på spill i los angeles" eller noe sånt. Er det en sånn typisk heia-amerika-er-best film? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, egentlig ikke. Filmer er bare så latterlig dårlig at jeg blir flau over å være av samme rase som skaperne. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 tenkte da å se No Country For Old Men i kveld Ser den har fått mye ros så gleder meg til å se den Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 tenkte da å se No Country For Old Men i kveld Ser den har fått mye ros så gleder meg til å se den Kjør på. Kjempefilm Så kan du se There Will Be Blood etterpå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva er forskjell på filmen ¨Alien (1979)¨ og ¨Aliens (1986)¨? Hvilken av alien filmene er best? Alien Aliens Aliens 2 Alien 3 OSV.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva er forskjell på filmen ¨Alien (1979)¨ og ¨Aliens (1986)¨? Hvilken av alien filmene er best? Alien Aliens Aliens 2 Alien 3 OSV.. Alien er grøss,Aliens er action Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aliens er navnet på toeren. Selv liker jeg Alien best, men veit om mange som forestrekker Aliens. Nummer 3 og 4 er et stykke bak. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er faktisk stor fan av Extended Cut'en av 3'eren (Alien altså) men er usikker på hvem jeg liker best. 4'eren snakker vi helst ikke om. I Mine øyne er Alien en trilogi. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aliens er navnet på toeren. Selv liker jeg Alien best, men veit om mange som forestrekker Aliens. Nummer 3 og 4 er et stykke bak. Men på Imdb står det Alien å Aliens er to forskjellige filmer. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Alien = nr 1 Aliens = nr 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er faktisk stor fan av Extended Cut'en av 3'eren (Alien altså) men er usikker på hvem jeg liker best. 4'eren snakker vi helst ikke om. I Mine øyne er Alien en trilogi. Ditto, extended cuten gjør filmen så utrolig mye bedre. Min personlige favoritt (er en stund siden jeg har sett alle) er nok Alien, med Aliens på en god nummer to. Aliens er navnet på toeren. Selv liker jeg Alien best, men veit om mange som forestrekker Aliens. Nummer 3 og 4 er et stykke bak. Men på Imdb står det Alien å Aliens er to forskjellige filmer. Alien er første filmen i rekken, Aliens er andre. Det sier egentlig seg selv. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aliens er best i serien. Tidenes beste actionfilm, etter T2 ofc. James Cameron er Gud. (Titanic skjedde aldri) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Aliens liker jeg best, men Alien på en close second. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Aliens liker jeg best, men Alien på en close second. Jeg må skaffe meg de filmene etter folk snakker så bra om de EDIT: Hva med Alien: Resurrection er det 3'ern det da? Endret 23. februar 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå