tjalla Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har sett pulp fiction, Natural born killers og From dusk to Dawn. siste nevnte så jeg da jeg var 7-8 tror jeg Natural Born Killers og Form Dusk till Dawn er ikke Tarantino-filmer. Han har riktignok skrevet manus, men det blir feil å kalle disse Tarantino-filmer. Natural Born Killers er en Oliver Stone film, og bærer mer preg av Oliver Stone enn Tarantino. På samme måte med Form Dusk till Dawn, den bærer mer preg av Rodriguez enn Tarantino. Første halvdel av Dusk er da veldig Tarantino'ish. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ba ikke Tarantino om å bli utelatt ifra credit'en pga manuset ble såpass forandret av Stone at han mente at "resultatet ikke var hans lenger". Står written by Tarantino, manus by Oliver Stone om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Det nok heller Tarantino som har tatt avstand fra filmen, ikke Stone som har tatt avstand fra historien. Edit: Eller for all del, kanskje Stone også har sagt noe. Men jeg tviler han har uttrykkt seg like kraftig som Tarantino på dette området. Endret 20. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jeg har et lite spørsmål om Det Sjunde Inseglet av Ingmar Bergman. Forøvrig en fantastisk film og noe av det beste jeg har sett av Bergman. Spoiler-alert: Hvorfor så Jof døden, når ingen andre gjorde det? Døden kom jo ikke etter han... Endret 20. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jof så jo mye rart (hvis jeg ikke blander karakterer nå), blant annet jomfru Maria. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Jof så jo mye rart (hvis jeg ikke blander karakterer nå), blant annet jomfru Maria. Joda, du har helt rett, det var han som så jomfru Maria og beskrev synet til hans hustru. Men jeg syntes det var merkelig at bare han så Døden, når ingen andre så ham. (i hvertfall ikke før han kom for å "ta dem")De merkelige synene kan jo forklares på andre måter. Endret 20. februar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor Frank Darabonts nyeste film The Mist har fått så lite oppmerksomhet som den har fått. Ikke kom den til kino i Norge og ser ikke ut som den kommer på sone2 dvd i det hele tatt. Jeg finner rett og slett lite info om filmens utgivelse. Noen som vet noe mer? Har fryktelig lyst til å se den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Reservoir Dogs trenger man ikke se som 14-åring. Det er så mange andre filmer man kan se først, som er minst like gode uten å være like ekstrem. Hele bilscenen med White og Orange er sinnsykt intens, og en av de mest realistiske fremstillingene av filmvold. Ellers ble selv Madsen kvalm av Stuck-scenen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Syntes ikke at Reservoir Dogs var noe ekkel jeg. Sorry kom ikke på det. Endret 20. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg skrev Stuck-scenen og alle skjønte hva jeg mente, du velger likevel å inkludere spoiler. Enkelte på dette forumet er notoriske for å ikke ta hensyn til sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 var nettopp på Atonement, Keira Knightley drepte filmen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Andre som har sett Cloverfield? Ser utrolig digg ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Andre som har sett Cloverfield? Ser utrolig digg ut. Jeg likte den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Eg likte han. Var som eit mareritt. Slike eg pleier å ha i kvart fall. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg syns Cloverfield var noe av det beste jeg har sett på lenge ihvertfall. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Han gjorde sterkt inntrykk på meg, og det likar eg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Cloverfield har eg ikkje tenkt å sjå med det förste. Har nesten slutta å sjå nymotens Hollwood-filmar. Nå går det mest i gamle Hitchcock-filmar og för det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Cloverfield har eg ikkje tenkt å sjå med det förste. Ikke jeg heller. Venter til den kommer på DVD eller Blu-Ray. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Både Clover og Shoot Em Up er filmer jeg kun skal se på blu-ray. Clover BD skal ikke dukke opp før i juni, forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det burde ikke by på noen problemer. Jeg er en tolmodig person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå