Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare mamma you know "18års tjaaaaaaaa er den blodig?". det spør hun meg om som ikke har sett den :p

Husker jeg var veldig glad når gamlingen ikke la merke til "Advarsel: Svært voldelige scener" advarselen på VHS-en, når han kjøpte den til meg når jeg var ca. 11.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Det er bare mamma you know "18års tjaaaaaaaa er den blodig?". det spør hun meg om som ikke har sett den :p

Husker jeg var veldig glad når gamlingen ikke la merke til "Advarsel: Svært voldiglige scener" advarselen på VHS-en, når han kjøpte den til meg når jeg var ca. 11.

Hehe, mora mi ble bare i tvil når hu så alt det blodet på coveret også "blodig bra" os.v :p

også at den var 18 og at det var en taratino film :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har du sett en Tarantino-film btw?

Er vel kun 1 scene der mødre og småbarn bli skremte,ellers skal det gå bra :)

EDIT: Mente ikke at du var småbarn,tenkte på 6-12

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? :D

Kommer nok til å se den men kommer ikke til å betale for det.

Den dundra seg til øverst på Bottom 100 på IMDb på ganske kort tid, hvis det er noe å skryte av :whistle:

Tror ikke jeg ser den, selv om jeg får betalt. Paris Hilton ser alltid så håpløst fjern ut, blir ikke bra film av det.

Eneste grunnen til at jeg kommer til å se denne filmen er at Christine Lakin :dribble: spiller i den, men jeg vedder på at jeg kommer til å angre etterpå.

Edit: Etter å ha sett traileren må jeg trekke tilbake denne uttalelsen.

Endret av Otth
Lenke til kommentar
Har sett pulp fiction, Natural born killers og From dusk to Dawn. siste nevnte så jeg da jeg var 7-8 tror jeg :p

Natural Born Killers og Form Dusk till Dawn er ikke Tarantino-filmer. Han har riktignok skrevet manus, men det blir feil å kalle disse Tarantino-filmer. Natural Born Killers er en Oliver Stone film, og bærer mer preg av Oliver Stone enn Tarantino. På samme måte med Form Dusk till Dawn, den bærer mer preg av Rodriguez enn Tarantino.

Lenke til kommentar
Har sett pulp fiction, Natural born killers og From dusk to Dawn. siste nevnte så jeg da jeg var 7-8 tror jeg :p

Natural Born Killers og Form Dusk till Dawn er ikke Tarantino-filmer. Han har riktignok skrevet manus, men det blir feil å kalle disse Tarantino-filmer. Natural Born Killers er en Oliver Stone film, og bærer mer preg av Oliver Stone enn Tarantino. På samme måte med Form Dusk till Dawn, den bærer mer preg av Rodriguez enn Tarantino.

Ba ikke Tarantino om å bli utelatt ifra credit'en pga manuset ble såpass forandret av Stone at han mente at "resultatet ikke var hans lenger".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...