Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg. Riffet i metal sangen til den traileren. Dette er fjerde gangen jeg hører det. Riffet er identisk til Root (Tsjekkisk black metal band) sin sang Pisen pro Satana fra 1988. Som tyske Nargaroth lagte cover på i 2001. Finske Horna har også akkurat det samme i sin sang Vapise Vapahtaja fra 2007.

Hvor kommer det egentlig fra? Er det Root som hadde det først?

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Jeg så denne for noen dager siden. Meatball Machine. Herlig splatter-film om noen ukjente alien-parasitter som fester seg på mennesker og tar over hjernen deres og bruker dem til å slåss mot hverandre. Armoren de får kan lage biologiske våpen av hva som helst i kroppen. F.eks. skyte ut et bein som spruter magesyre som et prosjektil, eller lage roterende drill-extension på en arm. Herlig film. Tilogmed en liten love story inni alt blodet.

Også den fine Engrish-uttalen av navnet på slutten..Mitoboll Machine.

Ser ut som jeg må ha Machine Girl også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Da har jeg akkurat sett ferdig Revolver.

Filmen er flott produsert, og har kjempebra manus.

Edit: Skrivefeil

Vil ikke akkurat si at filmen's manus er så jæklig bra. Alt for surrete og forvirrete til sitt eget beste. Nå skal det sies at jeg liker uforståelige filmer som Mullholland Dr., men den prøver til gjengjeld ikke å late som den kan forklare sitt eget plott på en tilfredstillende måte.

Nå skal det sies at jeg ikke mislikte Revolver og egentlig fant den ganske underholdende, men filmen har såpass mange løse tråder og upassende hendelser at jeg ikke helt skjønte poenget med den.

Så du de småvideoene som kom rett før rulletekstene? De forklarte litt for meg. Nok til at jeg klarte å tenke meg til de fleste svarene :)

Lenke til kommentar
Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? :D

Kommer nok til å se den men kommer ikke til å betale for det.

Den dundra seg til øverst på Bottom 100 på IMDb på ganske kort tid, hvis det er noe å skryte av :whistle:

Tror ikke jeg ser den, selv om jeg får betalt. Paris Hilton ser alltid så håpløst fjern ut, blir ikke bra film av det.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Den dundra seg til øverst på Bottom 100 på IMDb på ganske kort tid, hvis det er noe å skryte av :whistle:

Tror ikke jeg ser den, selv om jeg får betalt. Paris Hilton ser alltid så håpløst fjern ut, blir ikke bra film av det.

Kan ikke gå glipp av en film så dårlig. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kan ikke gå glipp av en film så dårlig. :!:

I dont give a sh*t, DEN SKAL JEG SE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...