Hopperesque Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvem bryr seg om stemmegivningen på IMDb..? Totalt uinteressant. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Trailer til Kataude mashin gâru (The Machine Girl). Jeg har en massiv ereksjon nå. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Blitt postet før men utrolig bra trailer. Kan ikke annet enn å le. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Den har vel vært ute en stund, men den ser rad ut! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Omg. Riffet i metal sangen til den traileren. Dette er fjerde gangen jeg hører det. Riffet er identisk til Root (Tsjekkisk black metal band) sin sang Pisen pro Satana fra 1988. Som tyske Nargaroth lagte cover på i 2001. Finske Horna har også akkurat det samme i sin sang Vapise Vapahtaja fra 2007. Hvor kommer det egentlig fra? Er det Root som hadde det først? Endret 19. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Pleier vanligvis ikke å se trailere, siden de vanligvis er svært misvisende, men denne traileren var rå. Får håpe at jeg i dette tilfellet tar rett angående trailere, og at filmen blir like rå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg så denne for noen dager siden. Meatball Machine. Herlig splatter-film om noen ukjente alien-parasitter som fester seg på mennesker og tar over hjernen deres og bruker dem til å slåss mot hverandre. Armoren de får kan lage biologiske våpen av hva som helst i kroppen. F.eks. skyte ut et bein som spruter magesyre som et prosjektil, eller lage roterende drill-extension på en arm. Herlig film. Tilogmed en liten love story inni alt blodet. Også den fine Engrish-uttalen av navnet på slutten..Mitoboll Machine. Ser ut som jeg må ha Machine Girl også. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da har jeg akkurat sett ferdig Revolver.Filmen er flott produsert, og har kjempebra manus. Edit: Skrivefeil Vil ikke akkurat si at filmen's manus er så jæklig bra. Alt for surrete og forvirrete til sitt eget beste. Nå skal det sies at jeg liker uforståelige filmer som Mullholland Dr., men den prøver til gjengjeld ikke å late som den kan forklare sitt eget plott på en tilfredstillende måte. Nå skal det sies at jeg ikke mislikte Revolver og egentlig fant den ganske underholdende, men filmen har såpass mange løse tråder og upassende hendelser at jeg ikke helt skjønte poenget med den. Så du de småvideoene som kom rett før rulletekstene? De forklarte litt for meg. Nok til at jeg klarte å tenke meg til de fleste svarene Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? Kommer nok til å se den men kommer ikke til å betale for det. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? Kommer nok til å se den men kommer ikke til å betale for det. Den dundra seg til øverst på Bottom 100 på IMDb på ganske kort tid, hvis det er noe å skryte av Tror ikke jeg ser den, selv om jeg får betalt. Paris Hilton ser alltid så håpløst fjern ut, blir ikke bra film av det. Endret 19. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? Kommer nok til å se den men kommer ikke til å betale for det. Den dundra seg til øverst på Bottom 100 på IMDb på ganske kort tid, hvis det er noe å skryte av Tror ikke jeg ser den, selv om jeg får betalt. Paris Hilton ser alltid så håpløst fjern ut, blir ikke bra film av det. Kan ikke gå glipp av en film så dårlig. :!: Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er vel ganske opplagt at folk bare stemmer 1 uten å ha sett den. Var jo latterlig få folk som så den på kino i Amerika, og det at flertallet av kinogjengerne som av en eller annen obskur grunn betalte for å se den, er medlem på IMDB, er jeg meget skeptisk til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen som har planer om å se den utrolige "The Hottie and the Nottie"? Kommer nok til å se den men kommer ikke til å betale for det. Den dundra seg til øverst på Bottom 100 på IMDb på ganske kort tid, hvis det er noe å skryte av Tror ikke jeg ser den, selv om jeg får betalt. Paris Hilton ser alltid så håpløst fjern ut, blir ikke bra film av det. Kan ikke gå glipp av en film så dårlig. :!: I dont give a sh*t, DEN SKAL JEG SE. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Om Reservoir Dogs er veldig blodig? Er jo bare 14 you know. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Om Reservoir Dogs er veldig blodig? Er jo bare 14 you know. Det er Tarantino film,Nuff said! Mareritt får du nok ikke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er bare mamma you know "18års tjaaaaaaaa er den blodig?". det spør hun meg om som ikke har sett den Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Om Reservoir Dogs er veldig blodig? Er jo bare 14 you know. Ja, du kommer nok til å grine deg i søvn de neste dagene. Beste filmen til Tarantino, etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 hahahah, takk, eg lo JA,den er blodig Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Da tror jeg at jeg venter til jeg er alene hjemme eller at hun sover For vel se en annen. En kort en. ong bak eller behind enemy lines? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå