Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den hørtes kul ut på tittelen, men etter jeg så traileren er jeg ikke sikker på om jeg skal gidde å se den. Orker ikke se hele traileren engang.

Så Mystic River sammen med en kompis i dag. Den var helt grei, men ganske kjedelig før den siste halvtimen. Gode skuespillerprestasjoner var det og en god vri på historien.

Jeg må fortsatt se There Will Be Blood, Into The Wild og Sweeney Todd før jeg kan komme med en endelig liste. (hvis en tar utgangspunkt i amerikanske utgivelser da)

Er ikke Sweeney Todd utgitt i år?

Lenke til kommentar
Jeg synes den hørtes kul ut på tittelen, men etter jeg så traileren er jeg ikke sikker på om jeg skal gidde å se den. Orker ikke se hele traileren engang.

Så Mystic River sammen med en kompis i dag. Den var helt grei, men ganske kjedelig før den siste halvtimen. Gode skuespillerprestasjoner var det og en god vri på historien.

Jeg må fortsatt se There Will Be Blood, Into The Wild og Sweeney Todd før jeg kan komme med en endelig liste. (hvis en tar utgangspunkt i amerikanske utgivelser da)

Er ikke Sweeney Todd utgitt i år?

Jo, den kommer jo på kino nå...¨

Foresten noen som vet om en skikkelig bra grøsser jeg kan se?

Lenke til kommentar

Begynn med å forklar hvordan grøsser. Splatter, skrekk, mer thriller aktig?

og så kan du nevne hvem du har sett :)

EDIT: Sweeny Todd hadde premiere i Desember, i USA. Bare sjekk IMDB.

EDIT2: Åå, jeg bare elsker filmdiskusjonsgruppene på nettby :love:

"Den aller beste filmen noensinne lagd er The Hills Have Eyes azz!"

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

</off-topic>

Jeg så StarWars I i går. Det var lenge siden jeg hadde sett den og det var en deilig følelse å friske opp i gamle minner.

Lenke til kommentar
En bra grøsser kan være to ting. En virkelig kvalitetsfilm eller en film som virkelig skremmer deg.

En grøsser kan også være begge disse to tingene, som f. eks Alien.

Tenkte en virkelig skremmende film.

Alien skremte vettet av meg da jeg så den første gang, og den skremmer fortsatt meg, selv om jeg vet alt som skjer/kommer til å skje. (men ikke i like stor grad)

Hva en person betegner som skremmende, kan en annen mislike. Et godt eksempel på dette føler jeg er The Grudge. Mange jeg kjenner syntes den var ufattelig skremmende, mens jeg synes den ikke var skremmende i det hele tatt.

Når det gjelder psykologisk skrekk, kan jeg anbefale A Tale of Two Sisters.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...