Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Synd ikke Rocky Balboa filmen kommer til jul, akkurat slik som den gjør i USA. Tror det kunne virkelig verdt mitt høydepunkt i denne høytiden ihvertfall :) Morsomt å lese de gode anmeldelsene også forresten.

 

"The Greatest Underdog Story of our Time"

post-12185-1166639552_thumb.jpg

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hele tiden hatt en følelse av at Rocky Balboa kom til å bli bra. Den har jo ingenting å tape sett i forhold til de siste som kom før den. Etter hva jeg har lest har Sylvester Stallone funnet tilbake til deler av den resepten som ga han Oscar for beste film og beste regi (John G. Avildsen), samt nominert til beste manus, i 76'.

 

Så nå håper jeg på en fin opplevelse i den siste filmen som forhåpentligvis gir den en slutt den fortjener.

 

Og mannen som spiller Rocky sin sønn, kjent fra Heroes;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Milo_Ventimiglia

Lenke til kommentar
Tror jeg spurte en gang i den forrige filmprattråden, uten å få svar. Derfror spør jeg igjen: Er Salò o le 120 giornate di Sodoma å anbefale?

7543319[/snapback]

 

Nei. Jeg vil ikke kalle den makkverk, men det er ikke så langt unna. Det er ikke mulig å få noe ut av den, utover det som har blitt nevnt, å kunne skryte av å ha sett den (vet ikke helt om det er så mye å skryte av heller).

 

I et alternativt øyeblikk kjøpte jeg den tilfeldigvis, impulskjøp på pk, satt bare igjen som litt sjokkert og småuggen etter å ha sett den.

Lenke til kommentar
desverre ser det ut som den nyeste i serien, "Live free or Die hard", blir en skuffelse... har bare sett en trailer, men det virket på meg som om hele greia har mistet sjarmen :hm:

7546337[/snapback]

 

Tror det kan bli bra jeg. Likevel er det vel ikke noe mesterverk av en film, det er vel bare tung action...som det alltid har vært!

Lenke til kommentar
Jeg fant Aeon Flux (serien) ganske billig hos Play.com nå. 135kr for en TV-serie på over 3 timer er ikke så aller verst. Men er serien noe å satse på? Den virker veldig kompisert, dyp og ikke minst bisarr, men har fått veldig god kritikk. Hva kan den sammenlignes med? Er den noe å satse på?

7547579[/snapback]

Veldig spesiell serie, ja. Er nok ikke alle som liker den like godt, men det er absolutt grei underholdning for lusne 135,- kroner. :)

Lenke til kommentar
Jeg fant Aeon Flux (serien) ganske billig hos Play.com nå. 135kr for en TV-serie på over 3 timer er ikke så aller verst. Men er serien noe å satse på? Den virker veldig kompisert, dyp og ikke minst bisarr, men har fått veldig god kritikk. Hva kan den sammenlignes med? Er den noe å satse på?

7547579[/snapback]

 

Bare ikke gjør feilen og kjøpe filmen, det er IKKE verdt det for å si det pent. Det holdt ikke med Charlize Theron heller og det sier det meste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...