Programvare Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sphere er skikkelig bra sci-fi thriller. Den fikk meg til å tenke litt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blade Runner og Planet of the Apes, eller Serenity, hvis kvalitet ikke er et krav. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sphere er skikkelig bra sci-fi thriller. Den fikk meg til å tenke litt. Denne synes jeg bare var surrete, kaotisk og full av plotthull. Startet bra, men falt betraktelig. Jeg kan derimot anbefale Gattaca, med Jude Law, Ethan Hawke og Uma Thurman i hovedrollene. Det er virkelig en stemningsfull, mørk og spennende sci-fi thriller med en skikkelig kul 60-talls look over seg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Sphere er skikkelig bra sci-fi thriller. Den fikk meg til å tenke litt. Denne synes jeg bare var surrete, kaotisk og full av plotthull. Startet bra, men falt betraktelig. Mulig at jeg ikke ville likt den i dag da. Det er noen år siden jeg så den og da var jeg ikke like kresen på film. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Plane 9 From Outerspace eller hva den heter. Knall film med fantastiske skuespiller presentasjoner. Knakende bra og gjennomtenkt manus samt utrolige special effects. Gode dialoger og rollefigurer kommer også godt med. Den fikk meg virkelig til og tenke. Filmen har et veldig dypt og skjult budskap. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vintermåne, ikke feig ut. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blade runner, Serenity og Sphere har jeg sett, og jeg liker dem alle sammen egentlig. Serenity digget jeg, i motsetning til flesteparten av de jeg så den med, og har den nå i samlingen. Gattaca skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du har jo Æon Flux. Eller, det går jo under Sci-Fi Thriller, men kanskje ikke under slike filmer du ville ha? ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vintermåne, ikke feig ut. Hæ? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Okay, nå holder jeg på å bli gal. Jeg er sikker på at jeg har sett en dokumentar om hvordan de filmet den lange krigs-scenen på slutten av Children of Men, om blodet på kameraet osv. men jeg finner den ikke på min dvd-utgivelse (2-disc special edition). Noen som vet hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vintermåne, ikke feig ut. Hæ? Du må ikke bare gå med på det hvis noen er uenig. Stå for meningen din, og si "FUCK YOU, SPHERE RULER!". Ellers kommer vi ingen vei. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vintermåne, ikke feig ut. Hæ? Du må ikke bare gå med på det hvis noen er uenig. Stå for meningen din, og si "FUCK YOU, SPHERE RULER!". Ellers kommer vi ingen vei. Nettopp. Og Steffy gjør det samme med meg igjen. Jeg hadde ikke ryggrad til å si det der igjen Men, ellers! Jeg skal intervjue en person som driver med noe jeg selv har lyst til å drive med i fremtiden, så jeg har nå ringt Harald Zwart, Roar Uthaug, Aksel Hennie, Eva Sørhaug, Pål Øie. Jeg har fått et kort intervju med Hennie og Øie, men én ting, EN ting, hvorfor må de alle prate til meg som jeg er en liten unge? Hver bidige pratet til meg slikt: "Ja, DET kan jeg sikkert, men ikke akkurat nå skjønnej du, er litt opptatt akkurat nå, skjønner du, så ring meg litt seinere, okej?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kanskje du har for lys stemme? Shot en del whiskey først, og vær litt autoritær. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, selvfølgelig. Btw: Fuck you, The Last Picture Show ruler. Vet ikke om noen er uenig, jeg er bare klar med ståstedet mitt. Kjør debatt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Kanskje du har for lys stemme? Shot en del whiskey først, og vær litt autoritær. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, selvfølgelig. Btw: Fuck you, The Last Picture Show ruler. Vet ikke om noen er uenig, jeg er bare klar med ståstedet mitt. Kjør debatt. Fu dust! Fant forresten big fish på BD for 159 ved bryggen.. slo til pga pris, usikker på om den er noe tess. Endret 14. februar 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Rovdyr blir historiens første norske Blu-ray film. bra det , at vi også begynner å bidra med noen Blu-ray movies ' edit ; Vg-artikkel Endret 14. februar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dette ser jeg skikkelig frem til. En norsk film, på Blu-Ray! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Cryflopp: Big Fish er jo en dritbra film , men må si jeg ble skuffa over kvalieten på BD'en Endret 14. februar 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du må ikke bare gå med på det hvis noen er uenig. Stå for meningen din, og si "FUCK YOU, SPHERE RULER!". Ellers kommer vi ingen vei. Når jeg ikke vet helt sikkert om jeg er enig, eller uenig, ser jeg ingen grunn til å lede noen gigantisk diskusjon rundt det. Mulig jeg ikke synes den er så bra lenger, da er det jo bare tull å stå og brøle at den ruler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Med beskrivelser som "skikkelig bra" og "fikk meg til å tenke" så skulle man tro at du hadde gjort opp en mening. Ellers anbefaler du bare filmer du ikke har en mening om. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kanskje du har for lys stemme? Shot en del whiskey først, og vær litt autoritær. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, selvfølgelig. Btw: Fuck you, The Last Picture Show ruler. Vet ikke om noen er uenig, jeg er bare klar med ståstedet mitt. Kjør debatt. Hvis jeg shoter whiskey før det intervjuet, så må det bli et veldig, veldig interresant intervju. "Såh, du Aksel, liker du å pierce nippler?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå