Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sphere er skikkelig bra sci-fi thriller. Den fikk meg til å tenke litt.

Denne synes jeg bare var surrete, kaotisk og full av plotthull. Startet bra, men falt betraktelig.

Jeg kan derimot anbefale Gattaca, med Jude Law, Ethan Hawke og Uma Thurman i hovedrollene. Det er virkelig en stemningsfull, mørk og spennende sci-fi thriller med en skikkelig kul 60-talls look over seg.

Lenke til kommentar

Plane 9 From Outerspace eller hva den heter.

Knall film med fantastiske skuespiller presentasjoner. Knakende bra og gjennomtenkt manus samt utrolige special effects. Gode dialoger og rollefigurer kommer også godt med.

Den fikk meg virkelig til og tenke. Filmen har et veldig dypt og skjult budskap.

Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Okay, nå holder jeg på å bli gal. Jeg er sikker på at jeg har sett en dokumentar om hvordan de filmet den lange krigs-scenen på slutten av Children of Men, om blodet på kameraet osv. men jeg finner den ikke på min dvd-utgivelse (2-disc special edition). Noen som vet hvor jeg kan finne den?

Lenke til kommentar
Vintermåne, ikke feig ut.

Hæ?

Du må ikke bare gå med på det hvis noen er uenig. Stå for meningen din, og si "FUCK YOU, SPHERE RULER!". Ellers kommer vi ingen vei.

Nettopp. Og Steffy gjør det samme med meg igjen. Jeg hadde ikke ryggrad til å si det der igjen :wee:

Men, ellers! Jeg skal intervjue en person som driver med noe jeg selv har lyst til å drive med i fremtiden, så jeg har nå ringt Harald Zwart, Roar Uthaug, Aksel Hennie, Eva Sørhaug, Pål Øie.

Jeg har fått et kort intervju med Hennie og Øie, men én ting, EN ting, hvorfor må de alle prate til meg som jeg er en liten unge? Hver bidige pratet til meg slikt: "Ja, DET kan jeg sikkert, men ikke akkurat nå skjønnej du, er litt opptatt akkurat nå, skjønner du, så ring meg litt seinere, okej?"

:nei:

Lenke til kommentar
Kanskje du har for lys stemme? Shot en del whiskey først, og vær litt autoritær. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, selvfølgelig.

Btw: Fuck you, The Last Picture Show ruler. Vet ikke om noen er uenig, jeg er bare klar med ståstedet mitt. Kjør debatt.

Fu dust!

Fant forresten big fish på BD for 159 ved bryggen.. slo til pga pris, usikker på om den er noe tess.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Du må ikke bare gå med på det hvis noen er uenig. Stå for meningen din, og si "FUCK YOU, SPHERE RULER!". Ellers kommer vi ingen vei.

Når jeg ikke vet helt sikkert om jeg er enig, eller uenig, ser jeg ingen grunn til å lede noen gigantisk diskusjon rundt det. Mulig jeg ikke synes den er så bra lenger, da er det jo bare tull å stå og brøle at den ruler.

Lenke til kommentar
Kanskje du har for lys stemme? Shot en del whiskey først, og vær litt autoritær. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, selvfølgelig.

Btw: Fuck you, The Last Picture Show ruler. Vet ikke om noen er uenig, jeg er bare klar med ståstedet mitt. Kjør debatt.

Hvis jeg shoter whiskey før det intervjuet, så må det bli et veldig, veldig interresant intervju.

"Såh, du Aksel, liker du å pierce nippler?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...