Zeph Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ooh, er den? Såg snakk om at den skulle avsluttast i ein tråd, men ikkje meir. Gjeld det heile rukla? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Finnes det ein tråd eller nettside der eg kan følge med på streiken i Hollywood? Finnes sikkert mange nettsider, men ei med grei oversikt som er oppdatert? Du trenger ikke titte lengre enn din egen bakgård. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Streiken er ikke helt over, medlemmene av WGA stemmer fortsatt. Om du vil følge med på streiken er jo sider som f.eks Empireonline og vår egen Kulturo flotte. Siste nytt finner du her: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=21975 Endret 12. februar 2008 av Bakke Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du kan kanskje ta å sette litt i spoiler.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Takk for at du røper slutten på filmer som enda går på kino. Takk skal du faen meg ha. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Greide å lese kommentarene fra Hille og Bytex før jeg leste Underpants sitt, derfor dodga jeg en evt. spoiler. Men hvis det er en spoiler der, er det kjipt. Det er derfor småbarn ikke skulle hatt tilgang til internett. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men hvis det er en spoiler der, er det kjipt. Det er derfor småbarn ikke skulle hatt tilgang til internett. Godt sagt som alltid Bob. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det var også bra at den ikke slutta med at de overlevde og happy ending og alt sånn, og de hadde klart å få effektene til å se mer realistiske ut ved å bruke et crappy kamera. Nå blir jeg bare provosert over hvordan enkelte bare turer frem på. Er det virkelig nødvendig å spoile slutten på Cloverfield og ødelegge for andre!? Edit: Ser nå at andre også har fått ødelagt slutten og kommentert det. Endret 13. februar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Altså, han skrev jo ikke hvordan det skjer!! Sånn skjer det: Et helikopeter lander på brua som kidsa står på, og ut kommer den en isbjørn, og alle dør! sånn er livet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg slettet et innlegg som jeg oppfattet som spoiler ut i fra kommentarene jeg leste. Heldigvis leste jeg ikke innlegget som inneholdt spoilers og jeg hadde ingen planer om å lese det for bekreftelse heller. Spoilere slettes uten å blunke. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det noen som vet om "There Will Be Blood" kommer til Norge? Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 http://www.filmweb.no/kino/kommer/ Kommer den ja. Er en av de største filmene som kommer ut i år, så det skulle vel nesten bare mangle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gah, leste noen ord av spoileren før jeg lukket øynene og kastet laptopen i veggen. Noen folk er rett og slett tards. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så American Psyko i går, må si jeg elsket den. Christian Bale gjør virkelig en av sine beste så langt som jeg har sett. Likte spessielt skuespillet hans når han blir avhørt på den kafeen/restauranten av han detektiven. Det eneste som trakk litt ned var at jeg syntes den motorsag scenen tok litt av selv om det var morro da 9/10 fra meg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Oi, jeg så nå at jeg spoila for noen. Dette var veldig dumt av meg og jeg har ingen unnskyldninger annet en at jeg var veldig dum. Jeg beklager. For å ikke gå OT så kan dere ta resten av reaksjonene på PM. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så akkurat Casablanca. Ble ikke helt forelska, men synes at dialogene var meget gode. Første halvtimen var veldig bra, men den tapte seg mer og mer mot slutten. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvilken film har sitatet "Can you protect me from yourself?"? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hvilken film har sitatet "Can you protect me from yourself?"? Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001) EDIT: IMDb.com quote-search er fint til slikt Endret 13. februar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Så, Greenaway til Kosmorama. Både mannen og Nightwatching. --- Fornøyd med programmet ellers òg. Endret 14. februar 2008 av Zaeira Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er i sci-fi-thriller-humør i dag Noen som kan anbefalle noen sci-fi filmer ala Sunshine, Alien, Event Horizon og Solaris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå