Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Mfff. Hvorfor i faen må hollywood stappe inn kjærlighetshistorie-piss i alle katastrofefilmene sine for tiden!??? ARRRG!

Jeg vil bare ha ACTION, ikke masse kjærlighetsdrama.

Faen heller. *setter på Rambo 2*. I Rambo blir hvertfall dama drept innen 15 minutter etter at de møtes. Så kan han ta ENDA mere hevn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mfff. Hvorfor i faen må hollywood stappe inn kjærlighetshistorie-piss i alle katastrofefilmene sine for tiden!??? ARRRG!

Faen heller. *setter på Rambo 2*. I Rambo blir hvertfall dama drept innen 15 minutter etter at de møtes. Så kan han ta ENDA mere hevn.

Er 2% kjærlighet 98% action..

Lenke til kommentar

Er 2% kjærlighet 98% action..

Spørs hvordan du definerer action. Jeg ville sagt det er en middels mengde action i filmen, selv om tempoet i filmen er hektisk. (som sagt, det kommer ann på hvordan du definerer det)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Veldig gammelt nytt ang MK3....dette har de sagt år etter år , kanskje like greit den ikke blir produsert...blir vel bare middelmådig resultat uansett (MK 2 var jo ikke akkurat en høydare)

Shang Tsung : Your soul is MINE !

Lenke til kommentar
Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) :p

Hele Animals-fabrikken med gris faktisk.

..og King Crimson like etterpå :----)

Bare synd at det ikke passet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) :p

Bare synd at folk har helt forskjellige meninger.

Lenke til kommentar

Synd? Det er herlig det :D

Lenke til kommentar

My point exactly.

Jeg har sett filmen, og dette var et av de største irritasjonsmomentene.

Virker som du har omtrent min smak i film, og jeg anbefaler deg derfor å ikke se den.

Lenke til kommentar

Én ting jeg lurer på som jeg håper noen kan svare på.

Er egentlig Pixar og Disney samme firma? Eller er de to sammensmeltene "egne" bedrifter i samme konsern eller noe sånt? For jeg la merke til at på Meet the Robinsons så står det ikke "Pixar" et eneste sted. Og det er jo helt tydelig samme stil som The Incredibles og Rotatouie. Og de sistnevnte filmene står det Pixar på. Skjønner egentlig ikke helt dette. Dumt at filmene som det står Pixar på ikke får Disney Classic-nummer. :(

Lenke til kommentar

Pixar Animation Studios is an American computer animation studio based in Emeryville, California (USA) notable for its seven Academy Awards. It is best known for its CGI animated feature films—such as Toy Story, Cars, and Ratatouille—achieved through PhotoRealistic RenderMan, its own implementation of the industry-standard Renderman image rendering API, which is used to generate high-quality images.

On January 24, 2006, The Walt Disney Company agreed to buy Pixar for $7.4 billion through an all-stock transaction. The acquisition was completed on May 5, 2006 (swapping one Pixar share for 2.3 shares of Disney), making Pixar a wholly-owned subsidiary of Disney.

Lenke til kommentar
Pixar Animation Studios is an American computer animation studio based in Emeryville, California (USA) notable for its seven Academy Awards. It is best known for its CGI animated feature films—such as Toy Story, Cars, and Ratatouille—achieved through PhotoRealistic RenderMan, its own implementation of the industry-standard Renderman image rendering API, which is used to generate high-quality images.

On January 24, 2006, The Walt Disney Company agreed to buy Pixar for $7.4 billion through an all-stock transaction. The acquisition was completed on May 5, 2006 (swapping one Pixar share for 2.3 shares of Disney), making Pixar a wholly-owned subsidiary of Disney.

Ja, ok. Men likevel, hvorfor står det da "Pixar" på coveret til Ratatouille og ikke på Meet the Robinsons? Merkelig. Virker jo som om det er samme team som lager filmene.

Lenke til kommentar

Hva slags rar kommentar var det der? In the Court.. har potensiale til å passe en eller annen plass i filmen, men i en bil med folk rundt uten noen spesiell oppbygging eller noe? Det pompøse krasjet med en lite sentral sekvens.

Politisk korrekt: " Ja, etter min mening da :) "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...