Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synst verken children of men eller babel var bra. Er det noe galt med meg siden de får så sinnsykt mye skryt? Det kan godt hende det er kjempebra scenegrafi og lyssetting, men de mangelt underholdning!

Spørs jo hvilken underholdning du er ute etter også. Om du setter deg ned og forventer hardcore action så blir du jo skuffet.

Lenke til kommentar

Forventer en fin historie som er formidlet på en nogenlunde troverdig måte. Jeg forstod at Babel til slutt handet om dårlig kommunikasjon, men den kunne ha blitt så sinnsykt mye bedre! Jeg kjedet meg gjennom filmen, rett og slett. Children of Men husker jeg ikke helt, men den var også skuffanes. Liker filmer som frihetens regn, hvis det forteller deg noe om min smak.

Lenke til kommentar
Er det noe galt med meg siden de får så sinnsykt mye skryt?
Liker filmer som frihetens regn, hvis det forteller deg noe om min smak.

Folk har forskjellige meninger om hvilke filmer som er gode og dårlige. Alle er svært forskjellige på dette område.

Men jeg må si det er litt merkelig at du syns bare én film, er nok til å gi et greit grunnlag for å forklare smaken din. For meg betyr det bare at du mest sannsynlig har sett alt for få filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...