Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Children of Men er syk underholdning. Jeg ble klistret til skjermen. Babel syns jeg ikke så mye om. Den var bare babbel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Muntert....lol ! Jackie Chans karriere begynte å ta av i 1978 med Snake in Eagles Shadow samt Drunken Master : http://www.youtube.com/watch?v=1FMqo_udPh4 Endret 9. februar 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg synst verken children of men eller babel var bra. Er det noe galt med meg siden de får så sinnsykt mye skryt? Det kan godt hende det er kjempebra scenegrafi og lyssetting, men de mangelt underholdning! Spørs jo hvilken underholdning du er ute etter også. Om du setter deg ned og forventer hardcore action så blir du jo skuffet. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Forventer en fin historie som er formidlet på en nogenlunde troverdig måte. Jeg forstod at Babel til slutt handet om dårlig kommunikasjon, men den kunne ha blitt så sinnsykt mye bedre! Jeg kjedet meg gjennom filmen, rett og slett. Children of Men husker jeg ikke helt, men den var også skuffanes. Liker filmer som frihetens regn, hvis det forteller deg noe om min smak. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enig med deg om babel, men føler vi har forskjellige syn på children of men. Syntes det var en spennende historie. Og jeg elsker filmer med typisk "end of the world" utseende. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noe galt med meg siden de får så sinnsykt mye skryt? Liker filmer som frihetens regn, hvis det forteller deg noe om min smak. Folk har forskjellige meninger om hvilke filmer som er gode og dårlige. Alle er svært forskjellige på dette område. Men jeg må si det er litt merkelig at du syns bare én film, er nok til å gi et greit grunnlag for å forklare smaken din. For meg betyr det bare at du mest sannsynlig har sett alt for få filmer. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Syns ikke bare en film er nok, men når jeg liker frihetens regn burde folk forstå at også forrest gump, den grønne mil feks faller i samme kategori.. Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet om noen gode filmer som tar opp temaet selvmord? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 The Bridge, men spørs jo om hva slags sjanger du er ute etter. The Bridge er en dokumentar. Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Takk for tipset! Hvilken sjanger filmen har spiller ingen rolle så lenge den tar opp temaet selvmord. Endret 9. februar 2008 av Sunhome Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 The Bridge er veldig bra. Anbefales. Veldig sterk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet om noen gode filmer som tar opp temaet selvmord? For å finne filmer som har med et spesielt emne å gjøre er allmovieguide.com genialt. Søkte opp The Bridge. På siden står det themes og jeg valgte "Suicide". Da kom det opp denne listen: http://www.allmovieguide.com/cg/avg.dll?p=...;sql=24:D||1613 Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tusen takk for tipset! Den siden kan bli nyttig flere ganger. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bare hyggelig! Genial side, der man kan trykke på utallige linker under en film som feks. forskjellige moods, themes og keywords. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvor mye konsentrasjon trenger man for å følge med på Die Hard-filmene? Tenker på å se en av dem nå, samtidig som jeg trener. Er en av de få som aldri har sett en eneste Die Hard-film før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Die Hard er klasisk bra. Tren ivei,mens du ser på Bruce Mclain Så alle 4 fortløppende for 14dager siden Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bruce Willis spiller "John McClane", takk. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå er Die Hard sett, utrolig underholdende film. Spesielt morsomt med at skurken het det samme som meg da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå er Die Hard sett, utrolig underholdende film. Spesielt morsomt med at skurken het det samme som meg da Hans Rødtang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hans eller Grubber? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå