Cryflopp Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 så nettopp 300 og må si det var en fantastisk rå film koste meg under så å si hele filmen, ble engasjert og de to timene gikk rimelig raskt bra film, terningkast 5 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, den er heftig! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har sett Children of Men nå. Veldig bra film med noen veldig imponerende scener! Spesielt scenen der Theo løper gjennom gaten og inn i bygningen mot slutten. Kjempebra film! Også er det så bra når de kjører i bilen også plutselig fyker det en brennende bil ned i veien og de bli angrepet. Når hun blir skutt, skvatt jeg! Det er det jeg elsker med Children Of Men, alt kommer så brått og realistisk. Men, helt alvorlig, jeg ble sjokkert når hun ble skutt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Digger den filmen! Noen venner av meg misforstod tittelen og sa "Æsj!". xD Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Digger den filmen! Noen venner av meg misforstod tittelen og sa "Æsj!". xD Husker jeg satt med munnen vid åpen under store deler av Children Of Men Den har så uforutsigbar og virkningsfull action og strålende regi. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Enig det med Children of men, kom ut av kino og var imponert, likte også bilscenen og der han gikk i bygningen. Scenegrafien eller hva det heter var imponerende. 300 synes jeg var heftig første gang jeg så den, andre gang var ok. Men nå er jeg møkka lei den. Filmen har blitt overbrukt, av tullevideor og lignende. Tror jeg aldri kommer til å se den mer :-( Endret 8. februar 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) Hele Animals-fabrikken med gris faktisk. ..og King Crimson like etterpå :----) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da har jeg sett "Drageløperen" også. Det var en bra film som var veldig engasjerende. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og. Såg den på kino i går. Den var kjempebra egentlig Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) Hele Animals-fabrikken med gris faktisk. ..og King Crimson like etterpå :----) Of course Jeg fikk ikke med meg King Crimson-referansen =( Hva var det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) Hele Animals-fabrikken med gris faktisk. ..og King Crimson like etterpå :----) Of course Jeg fikk ikke med meg King Crimson-referansen =( Hva var det? Lenge siden jeg så den, men tror det er når han kjører til han for å få noe papirer eller låne penger elns etter(?) han er blitt "bortført" av Fiskene(?). EDIT: Sangen er The Court of the Crimson King btw. Mange ? her. Må se den igjen. Endret 8. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jaha. Tror jeg aldri hatte tatt den uansett Hva syntes folk om John Cassavetes by the way? Fikk fatt i en 5-pack filmer av Cassavetes til en hundrelapp, så har jo endel filmer av han. Jeg har egentlig aldri hørt om han, bortsett ifra at det finnes en jævla sexy criterionboks med 5 filmer av han (ikke min ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg og. Såg den på kino i går. Den var kjempebra egentlig Jeg likte spesielt slutten. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva syntes folk om John Cassavetes by the way? Fikk fatt i en 5-pack filmer av Cassavetes til en hundrelapp, så har jo endel filmer av han. Jeg har egentlig aldri hørt om han, bortsett ifra at det finnes en jævla sexy criterionboks med 5 filmer av han (ikke min ) Jeg kjøpte den boksen for litt siden (den til en hundrelapp), hittil sett Shadows og Faces. Begge er flotte, Faces var helt fantastisk. Jeg gleder meg til å se mer vaffal (spesielt Woman in the Dunes som jeg hører utelukkende bra ting om). Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skal leie en film i morra. Trenger råd. Noen som kan anbefale en bra film, en film som har fått virkelig god kritikk? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Recreating Hitchcock, verdt en titt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så nettopp Alvin and the chipmunks (Alvin å gjengen) Fantastisk morsom film, kjente nesten ikke igjen Jason Lee i filmen, siden jeg nesten bare har sett han i My name is Earl, med bart å lengre hår. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Recreating Hitchcock, verdt en titt. Strangers on a Train var fet. Lifeboat og. Endret 9. februar 2008 av Hille Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg synst verken children of men eller babel var bra. Er det noe galt med meg siden de får så sinnsykt mye skryt? Det kan godt hende det er kjempebra scenegrafi og lyssetting, men de mangelt underholdning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå