Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett Children of Men nå. Veldig bra film med noen veldig imponerende scener!

Spesielt scenen der Theo løper gjennom gaten og inn i bygningen mot slutten.

Kjempebra film!

Også er det så bra når de kjører i bilen også plutselig fyker det en brennende bil ned i veien og de bli angrepet.

Når hun blir skutt, skvatt jeg! Det er det jeg elsker med Children Of Men, alt kommer så brått og realistisk. Men, helt alvorlig, jeg ble sjokkert når hun ble skutt.

Lenke til kommentar

Enig det med Children of men, kom ut av kino og var imponert, likte også bilscenen og der han gikk i bygningen. Scenegrafien eller hva det heter var imponerende.

300 synes jeg var heftig første gang jeg så den, andre gang var ok. Men nå er jeg møkka lei den. Filmen har blitt overbrukt, av tullevideor og lignende. Tror jeg aldri kommer til å se den mer :-(

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) :p

Hele Animals-fabrikken med gris faktisk.

..og King Crimson like etterpå :----)

Of course :)

Jeg fikk ikke med meg King Crimson-referansen =( Hva var det?

Lenke til kommentar
Children of Men er en herlig film, jah. Elsker stilen, og mange scener er nydelige. Elsker Animals-referansen i filmen (med den flyvende grisen) :p

Hele Animals-fabrikken med gris faktisk.

..og King Crimson like etterpå :----)

Of course :)

Jeg fikk ikke med meg King Crimson-referansen =( Hva var det?

Lenge siden jeg så den, men tror det er når han kjører til han for å få noe papirer eller låne penger elns etter(?) han er blitt "bortført" av Fiskene(?).

EDIT: Sangen er The Court of the Crimson King btw. :)

Mange ? her. Må se den igjen. :p

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

Jaha. Tror jeg aldri hatte tatt den uansett :)

Hva syntes folk om John Cassavetes by the way? Fikk fatt i en 5-pack filmer av Cassavetes til en hundrelapp, så har jo endel filmer av han. Jeg har egentlig aldri hørt om han, bortsett ifra at det finnes en jævla sexy criterionboks med 5 filmer av han (ikke min ;))

Lenke til kommentar
Hva syntes folk om John Cassavetes by the way? Fikk fatt i en 5-pack filmer av Cassavetes til en hundrelapp, så har jo endel filmer av han. Jeg har egentlig aldri hørt om han, bortsett ifra at det finnes en jævla sexy criterionboks med 5 filmer av han (ikke min ;))

Jeg kjøpte den boksen for litt siden (den til en hundrelapp), hittil sett Shadows og Faces. Begge er flotte, Faces var helt fantastisk. Jeg gleder meg til å se mer vaffal (spesielt Woman in the Dunes som jeg hører utelukkende bra ting om).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...