Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Superhero-movie

Værste er vel at jeg kommer til å se den grunnet Leslie Nielsen. Men fikk litt lyst til å se Naked Gun-filmene igjen nå.

Denne kunne faktisk hatt litt potensiale, hadde det ikke vært for at man på død og liv skal fylle alle disse filmene med dustehumor. I grunn er det på tide at de gir seg med disse "insert sjanger" Movie-filmene.

Bra at de har med Naked Gun-folka da, så en antydning til humoren deres i traileren. Hever nok filmen et lite hakk.

Lenke til kommentar
Er vel nesten bare å prøve å se hvordan det går. Skulle det gå helt galt så får du helle gå ut. Du kan jo lade opp med å se noen av trailerene som er ute, se hvordan det føles.

Vel, nå er det stor forskjell på PC-skjermen min og en THX kinosal da..

Lenke til kommentar
Har sett Children of Men nå. Veldig bra film med noen veldig imponerende scener!

Spesielt scenen der Theo løper gjennom gaten og inn i bygningen mot slutten.

Kjempebra film!

Også er det så bra når de kjører i bilen også plutselig fyker det en brennende bil ned i veien og de bli angrepet.

Lenke til kommentar
Er filmen Big Fish verdt å ha på DVD?

Det kommer naturligvis an på hvilken type film DU liker, men jeg mener ja. Veldig rørende, eventyraktig film, litt i samme gate som "Finding Neverland". Historien er god, Ewan spiller godt, en av Tim Burtons beste, selv om den mangler mye av Burtons typiske særpreg.

Lenke til kommentar
Er vel nesten bare å prøve å se hvordan det går. Skulle det gå helt galt så får du helle gå ut. Du kan jo lade opp med å se noen av trailerene som er ute, se hvordan det føles.

Vel, nå er det stor forskjell på PC-skjermen min og en THX kinosal da..

Sett deg ganske langt bak i salen, sitter du like naerme som jeg gjorde (3. rad) saa kommer du til aa bli syk. Sett deg ogsaa i naerheten av en utgang, kan vaere lurt.

Er filmen Big Fish verdt å ha på DVD?
Jeg lite veldig godt Sweeny Todd og Edward Scissorhands, av nevnte reggisør, så jeg bare lurte på om den var noe særlig.

Jeg angrer ikke paa at jeg kjoepte Big Fish, liker den bedre enn baade Sweeny Todd og Edward Scissorhands. Men det er som JacEr sier, kommer ann paa hva slags film du selv liker. Personlig eier jeg en kopi av Edward Scissorhands selv om jeg ikke syns filmen er det helt store. Saa du boer kanskje spoerre deg selv om det er greit aa betale rundt 100 kr for en film du kan risikere aa bare se en eller to ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...