Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Serien føles mye bedre og mer komplett når du ser den IV, V, VI, I, II, III.

7531907[/snapback]

 

Hvorfor det, pågrunn av at episode 4-6 kom først?

 

Så neste gang du ser Lotr så begynner du og se den tredje så toern også avslutter man med enern...

 

Historien begynner i den første og "avsluttes" i den siste, man leser ikke slutten av en bok først også begynner man på starten...

7535240[/snapback]

Jeg synes det er nettopp det som er så glimrende. Man vet resultatet men ikke dets hendelsesforløp. Selvfølgelig så blir det helt annerledes når 4,5,6 har en spesiell plass i hjertetrota mi, enn for folk som ser alle filmene på en gang, for første gang. Jeg ville uansett ha starta med 4,5,6. Det er vel egentlig slik Lucas har tenkt det også. Er vel en grunn til at han navnga 'A new hope' episode 4 til tross for at det var den første filmen i serien.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr (Pocket DVD) når det står på enkelte av de billigste filmene til CDON?

7538557[/snapback]

 

Innbiller meg at det er slike med papircover. Ikke noe man vil samle på, med andre ord.

7539074[/snapback]

Faktisk litt artig med litt forandring også. Har 13 slike stilt opp ved siden av hverandre som pryder samlingen. ;)

Lenke til kommentar
Hva betyr (Pocket DVD) når det står på enkelte av de billigste filmene til CDON?

7538557[/snapback]

 

Innbiller meg at det er slike med papircover. Ikke noe man vil samle på, med andre ord.

7539074[/snapback]

Faktisk litt artig med litt forandring også. Har 13 slike stilt opp ved siden av hverandre som pryder samlingen. ;)

7539125[/snapback]

 

Kan ikke si at jeg er så begeistret for dem. Har selv en , som jeg fikk med en utgave av bladet "DVD & hjemmekino" (filmen var utrolig dårlig, på toppen av alt). Styrer nå klar fra alle slike, samt to-i-en-filmer. Ødelegger systemet/kategoriseringen jeg ikke har :)

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg prøver å forsvare dem, for jeg hater dem egentlig ytterst. Er vel bare slik at man må prøve å se det på den lyse siden når man bestiller fra internett og slike utgaver kommer i posten. Styrer selvsagt unna dem hvis jeg skal kjøpe filmen i butikken.

7539357[/snapback]

 

Hehe, men til 29,- stk. var det liksom ikke så gærnt uansett. Og jeg kan eventuelt bare ta å putte de i noen andre dvd-cover og snike meg nedom jobben til far der de har fin-fin bildeprinter og lage til skikkelige cover som ser identistiske ut...så det går nok fint skal du se : )

Lenke til kommentar
Er jo greit det, selv om den første er jo klart best for å si det pent, men ingen av oppfølgerne er helt håpløse, kanskje med unntak av nr. 3 og 5 som er de dårligste...

 

Gleder meg faktisk litt til filmen etter at jeg fikk sett den første traileren for en stund siden...

7543265[/snapback]

 

puhf, 3eren er jo bare den beste.

 

der skal han hevne treneren sin, og slåss mot Mr. T, pluss at Eye of The Tiger er den beste Montage musikken EVER

Lenke til kommentar
Tror jeg spurte en gang i den forrige filmprattråden, uten å få svar. Derfror spør jeg igjen: Er Salò o le 120 giornate di Sodoma å anbefale?

 

Poster for neste Oscar-utdelingen er forresten ute. Ganske så fancy, spør du meg:

 

[=119186]

7543319[/snapback]

Jeg ville ikke anbefalt den som noe annet enn at da kan du skryte over å ha sett den, jeg føler ikke at det er så veldig mye annet å få ut av den enn "status".

 

Stilig med Stella! i midten, Streetcar eier.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...