Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er inne på hevnfilmer, Unforgiven, er den verdt å se?

Jeg regner med du plukket den opp på imdb/twofifty, og har egentlig svaret allerede.

Ja, jeg var på vei til å skrive det. Tenkte jeg skulle få et svar fra noen som har sett den, og ikke en internettside :)

Lenke til kommentar
Nah. I Death Sentence blir sønnen drept. Her blir hun bare kidnappet. Såeee, den er HELT original og annerledes.

Sett David Pogue filmen om Vista eller, virker nesten sånn siden den formen for ironi du prøver deg på er veldig lik det han gjør i den filmen.

Lenke til kommentar
Syns du ikke det er bedre å stole på nesten 60000 stemmer fra filmfans, enn én random fyr på diskusjon.no forumet?

Nei, egentlig ikke. Bedre å få en god begrunnelse. Hvorfor må jeg egentlig det?

Nah. I Death Sentence blir sønnen drept. Her blir hun bare kidnappet. Såeee, den er HELT original og annerledes.

Sett David Pogue filmen om Vista eller, virker nesten sånn siden den formen for ironi du prøver deg på er veldig lik det han gjør i den filmen.

Hvilken film? Tror ikke det :wee:

Lenke til kommentar
Syns du ikke det er bedre å stole på nesten 60000 stemmer fra filmfans, enn én random fyr på diskusjon.no forumet?

hahaha, ler. Der fikk jeg meg en god latter før leggetid.

Hvordan kan du vite at begrunnelsen til denne ene personen stemmer? Du har jo ingen andre å referere til. Gå for de 60 000 heller du..

Edit: Det blir jo som å boikotte Rambo fordi en idiot av en skribent gav den terningkast 2..

Endret av Hille
Lenke til kommentar

hahaha, ler. Der fikk jeg meg en god latter før leggetid.

Hvordan kan du vite at begrunnelsen til denne ene personen stemmer? Du har jo ingen andre å referere til. Gå for de 60 000 heller du..

Edit: Det blir jo som å boikotte Rambo fordi en idiot av en skribent gav den terningkast 2..

Hvem har sagt at jeg skal gå etter den ene? Jeg sa: Bedre å få en god begrunnelse. Det er mer interresant. Hvordan skal jeg vite hva alle de 60000 syntes om den?

Fikk du en god latter? Det er bra, fint at jeg ihvertfall gir noe positivt tilbake da :)

Syns Christian Bale eier som skuespiller, hva vil dere si er hans beste film? Har sett Batman Begins, Rescue Dawn, The Prestige, Equillibrium og 3:10 to Yuma.

Hans beste? Equilibrium. :love:

Lenke til kommentar
Tja, du kan jo lese en hel masse begrunnelser under hver film på IMDB. Greia er at hvis du liker Western, og ser en høyt rated westernfilm + leser kort hva den handler og sjekker skuespillerlista, så sier IMDB veldig mye om dette er en film for deg eller ikke.

Nei, sier du det?

Vel, det var ikke poenget mitt. Det jeg ville var bare å høre en begrunnelse fra en her inne, om den er verdt å se.

Ta Casablanca, den er på toppen av IMDB, men vil jeg se den? Nei, fordi jeg vet det ikke er filmen for meg, og jeg vil miste interessen fort.

Så, jeg ville bare ha en forklaring, og Jim Raise gav meg den, uten noe annet.

Så takk. Og god natt.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Tja, du kan jo lese en hel masse begrunnelser under hver film på IMDB. Greia er at hvis du liker Western, og ser en høyt rated westernfilm + leser kort hva den handler og sjekker skuespillerlista, så sier IMDB veldig mye om dette er en film for deg eller ikke.

Nei, sier du det?

Vel, det var ikke poenget mitt. Det jeg ville var bare å høre en begrunnelse fra en her inne, om den er verdt å se.

Ta Casablanca, den er på toppen av IMDB, men vil jeg se den? Nei, fordi jeg vet det ikke er filmen for meg, og jeg vil miste interessen fort.

Så, jeg ville bare ha en forklaring, og Jim Raise gav meg den, uten noe annet.

Så takk. Og god natt.

Da vil jeg gjerne ha en begrunnelse fra DEG. Dette er ikke et forsøk på personangrep eller noe sånt, jeg syns bare det hadde vert interesangt å høre hvorfor, spesielt siden Casablanca er blant de beste filmene jeg noen gang har sett og en av de jeg har størst respekt for. Er det på grunn av at den ble laget på et så tidlig årstall, at den er en S/H film eller noen andre spesielle årsaker? Som sagt.. Jeg har ingen baktanker med dette innlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...