Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe "Sin City - Director's cut" fra? Jeg kjøpte en "recut & extended"-edition for en tid tilbake siden, men dette viste seg å ikke være DC. Jeg er ute etter versjonen IMDb sier skal være på 147 minutter.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe "Sin City - Director's cut" fra? Jeg kjøpte en "recut & extended"-edition for en tid tilbake siden, men dette viste seg å ikke være DC. Jeg er ute etter versjonen IMDb sier skal være på 147 minutter.

Recut, Extended, Unrated er DC utgaven, det har ikke kommet en egen DC utgivelse. Er vel bare Imdb som har tatt seg en frihet og kalt den for DC...

Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke innføre et internasjonalt system på alle disse utgivelsene?

Er så drittlei av "Extended Version", "Extended Deluxe Version", Extended Deluxe Collectors Edition", "Extended Limited Ultimate Collectors Deluxe Special Edition" !

Hvorfor kan de ikke bare gå etter et system som f.eks

"Collectors Edition"

"Directors Edition"

og

"Extended Edition"

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Fordi de vil tjene mest mulig penger. Folk som har sett en edition springer og kjøper en ny edition året etter.

Se på LOTR f.eks. De begynte til og med å selge Gollum-DVD-en som fulgte med i "jernfigur"-boksen i løsvekt til 179 kr. Helt sinnssykt.

Lenke til kommentar
NEI!

HVORDAN KAN DE ØDELEGGE EN NYDELIG FILM SLIKT?!

:dontgetit:

Forresten, jeg snakker om plottet i The Prestige..

Hey, filmen er jo ganske klar på dette. Når du vet hvordan man gjør tryllekunsten er den ikke så interresant lenger. Du blir advart ;)

Lenke til kommentar
NEI!

Du snakker om det fantastiske plottet i The Prestige ja? Trenger flere regissører i Hollywood som lager slike herlige, kreative og ambisiøse filmer som ikke følger standardmalen.

Lenke til kommentar
Kjære vene så trist...det er jo kun for å dra mest mulig penger ut av samlerne. Tragisk. 7 versjoner av samme film..*riste på hodet*

Det har ikke blitt gitt ut syv DVD-er. Det har ikke noe med å tjene penger å gjøre. Da den ble sent på nytt på kino av og til ble den endret litt her og der, og Scott har i tillegg prøvd å få til en versjon som han vil ha, som ikke er kuttet av noe studio. I 1992 klarte han nesten det, og nå i 2007 klarte han det (tilsynelatende).

Lenke til kommentar
NEI!

Du snakker om det fantastiske plottet i The Prestige ja? Trenger flere regissører i Hollywood som lager slike herlige, kreative og ambisiøse filmer som ikke følger standardmalen.

Det jeg mente, som skurret helt ekstremt:

En tvilling? Det hadde aldri funket, aldri. Du greier ikke å gjemme på slikt så lenge. Det går ikke.

Lenke til kommentar

Aha, trodde du var pissed off pga maskinen.

Hvordan kan du bedømme om Borden-brødrene ikke kunne klart å leve slik? De ofret alt for tryllekunsten. Absolutt alt. De var perfeksjonister i det de drev med, noe som blir grundig slått fast i filmen. Men det var jo tydeligvis ikke nok ettersom Sarah fant ut og tok livet sitt.

Så jeg finner det litt rart at dette ødelegger filmen for deg, når det faktisk ikke var umulig for dem å leve slik og det faktum at hun som stod dem nærmest fant det ut.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Fant hun det ut? Var det derfor hun hengte seg i workrommet? Ah. Nei, filmen ble ikke ødelagt :wee: men syntes det var et veldig uoriginalt plott, pga det var akkurat det du ikke forventet, men samtidig forventet. Maskinen var bare kos den, særlig det med Jackman, hvor mange ganger hadde han død? Ja, forresten. Det med Jackman, når han doblet seg, flyttet sinnet seg også da, eller ble det en helt "ny" han? Fordi han snakket om det "will you be the one in the box, or the one on the stage?" Hadde han død før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...