Aleks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg ville nok sett eneren først, tror nok 2'eren blir betydelig mye bedre da + at det er litt sammenheng ja. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå så jeg nettop Twilight Samurai. Den var ganske bra. Kjeda meg aldri og så er det så fett når samuraier slåss! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg for min del mener det er umulig å utvide horisonten sin om man aldri støter på kjedelige filmer. Nja. Her er det litt omvendt. Filmer jeg hadde likt før har utspilt sin rolle og når et nytt nivå. Rene actionfilmer f.eks. er helt død hos meg, mens drama er topp. Litt forbruk og kast. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så jævlig bra Se filmen hos Youtube Er jo pokker meg nesten like bra som denne Se filmen hos Youtube Noen som vet hvordan dette startet? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 De er geniale Manx. Er en når Matt Daemon kjefter han ut på ett show også bare i kødd. Hvordan det hele startet derimot, har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Mener det startet med at Jimmy Kimmel (før han ble skikkelig kjent) ved hvert av sine show lovet at han skulle få Matt Damon på showet sitt, men at dette aldri ble noe av da showet var over før han fikk tid. Før eller senere ble Matt Damon med på spøken, kom på showet 2 sek før teppefall, og later som om han blir drit forbanna når han ikke blir intervjuet. Regner med det har eskalert derifra. EDIT: Se filmen hos Youtube EDIT2: Enda en Se filmen hos Youtube Endret 2. februar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du må bare elske han, Damon Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Forresten, denne er i tin, right? Er da denne i tin og, når de to er prikk like på både bilder og bonus. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Haha, Matt Damon greiene var råbra Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Forresten, denne er i tin, right? Er da denne i tin og, når de to er prikk like på både bilder og bonus. Please Note: This edition does not include the Tin boxset or the Lenticular packaging. Står det i user reviews på sistnevnte. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 A Fish Called Wanda (1988) eller Withnail and I (1987) er de første jeg tenker på. Selv syns jeg sistnevnte er er litt tung, og ikke helt min type humor. Og har et større drama element. Men jeg har bare sett den én gang, muligens den er bedre ved et gjennsyn. A Fish Called Wanda derimot er temmelig over the top ren komedie, og har litt enklere humor. Min favoritt uten tvil av de to. Men begge er annerkjent for å være gode komedier. Edit: Vi har jo såklart også A Shot in the Dark (1964) (Pink Panther 2), The Return of the Pink Panther (1975), og The Pink Panther Strikes Again (1976). Så A Fish Called Wanda nå, passet fint humøret mitt. Grei film. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så akkurat Psycho jeg. Den var nesten litt skummel, hvertfall de siste sekundene. Twisten på slutten gjør nesten så jeg får lyst til å gi den 10/10, men den var ikke så sterk, så den kommer inn på min topp 20 hvert fall. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) A Fish Called Wanda (1988) eller Withnail and I (1987) er de første jeg tenker på. Selv syns jeg sistnevnte er er litt tung, og ikke helt min type humor. Og har et større drama element. Men jeg har bare sett den én gang, muligens den er bedre ved et gjennsyn. A Fish Called Wanda derimot er temmelig over the top ren komedie, og har litt enklere humor. Min favoritt uten tvil av de to. Men begge er annerkjent for å være gode komedier. Edit: Vi har jo såklart også A Shot in the Dark (1964) (Pink Panther 2), The Return of the Pink Panther (1975), og The Pink Panther Strikes Again (1976). Så A Fish Called Wanda nå, passet fint humøret mitt. Grei film. Hysterisk morsomt når Kevin Kline spiser fiskene til Michael Palin Det kan være verdt å sjekke ut Fierce Creatures (1997), som er en slags oppfølger. Er de samme skuespillerne, og karakterene har flere likheter i personligheten. Den er ikke akkurat på samme nivå som A Fish Called Wanda, og mer amerikansk preget. Men ganske morsom og underholdene. Endret 2. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg 2012 Doomsday, We own the nigt og The Sixt Sense. Hvilken skal jeg se først? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg 2012 Doomsday, We own the nigt og The Sixt Sense. Hvilken skal jeg se først? På IMDB står det at 2012 doomsday fortsatt er i post-produksjon... Så forresten Gjøkeredet for første gang nå nettopp (ja det var på tide). Rett og slett en fantastisk film, hysterisk morsom og samtidig ganske trist. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 På IMDB står det at 2012 doomsday fortsatt er i post-produksjon... Da har ikke IMDb fått oppdaterts seg fort nok på denne saken. Fordi filmen ligger på nettet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skal jeg si om mediekunnskap klassa mi som alle syntes "Blade Runner" stinket og var dårlig? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du skal si at folk har forskjellig smak? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skal jeg si om mediekunnskap klassa mi som alle syntes "Blade Runner" stinket og var dårlig? Synd for dem. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva skal jeg si om mediekunnskap klassa mi som alle syntes "Blade Runner" stinket og var dårlig? At det strengt tatt ikke er så farlig hva medieklassen din sier om filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå