Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg tror Christian Bale hadde gjort en overbevisende hitman. Se deg for han skinnet...

 

har Bateson den krevde fysikken for å spille hitman? I Blood Money er jo 47 så buffa at det nesten ser feil ut.

Lenke til kommentar
Serien føles mye bedre og mer komplett når du ser den IV, V, VI, I, II, III.

7531907[/snapback]

 

Hvorfor det, pågrunn av at episode 4-6 kom først?

 

Så neste gang du ser Lotr så begynner du og se den tredje så toern også avslutter man med enern...

 

Historien begynner i den første og "avsluttes" i den siste, man leser ikke slutten av en bok først også begynner man på starten...

Lenke til kommentar

Historien begynner i den første og "avsluttes" i den siste, man leser ikke slutten av en bok først også begynner man på starten...

7535240[/snapback]

Når det gjelder flere bøker i en serie, så pleier man å lese dem i rekkefølgen de kom ut. Det samme gjelder filmer og det meste annet. Skulle man hatt en Hannibal Lector-filmkveld, så hadde man ikke begynt med den nyeste; den er jo en prequel.

Lenke til kommentar
Jeg tror Christian Bale hadde gjort en overbevisende hitman. Se deg for han skinnet...

 

har Bateson den krevde fysikken for å spille hitman? I Blood Money er jo 47 så buffa at det nesten ser feil ut.

7535210[/snapback]

 

Enig. Bale hadde vært en fet hitman. Vår nye Bond kunne faktisk også ha passet inn, fysisk og utseendemessig som en hitman!

Lenke til kommentar

En av filmene fra bokkilden kom idag, og de har faktisk prestert å fakturere meg. Ikke mye penger uansett, men 67 kroner, som også er oppdatert på kontosidene mine. Til tross for at jeg har en ordrebekreftelse som sier 0,-

 

Tittel Antall Pris pr stk.

DVD Hjortejegeren 1 99.00

Gavekort tilgode 1 -99.00

 

Sum: 0.00

Lenke til kommentar
En av filmene fra bokkilden kom idag, og de har faktisk prestert å fakturere meg. Ikke mye penger uansett, men 67 kroner, som også er oppdatert på kontosidene mine. Til tross for at jeg har en ordrebekreftelse som sier 0,-

 

Tittel  Antall Pris pr stk.

DVD Hjortejegeren              1  99.00

Gavekort tilgode              1  -99.00

 

    Sum: 0.00

7535376[/snapback]

 

Akkurat det samme skjedde med meg. Samme filmen. Tror nok det er en feil i systemet, så jeg velger å sende mail til de og be om å få den gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...