Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 The Hobbit filmen skal deles opp i to filmer, er vel ingen nyhet Lenke til kommentar
Badering Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det ikke del Toro som skal regissere de? Høres spennende ut i hvert fall. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det ikke del Toro som skal regissere de? Høres spennende ut i hvert fall. Jepp, de kunne vel ikke funnet noen bedre når Peter Jackson først ikke kunne gjøre det selv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfår kunne egentlig ikke Jackson gjøre det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfår kunne egentlig ikke Jackson gjøre det? Han får ikke, det er tross alt han som bestemte det. Nei, han vil ikke. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfår kunne egentlig ikke Jackson gjøre det? Han har vel rett og slett ikke tid. Akkurat nå er han jo opptatt med The Lovely Bones i ihvertfall et år til. Han skal også produsere Halo neste år, og var det ikke planer om en Tintin film også? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfår kunne egentlig ikke Jackson gjøre det? Han har vel rett og slett ikke tid. Akkurat nå er han jo opptatt med The Lovely Bones i ihvertfall et år til. Han skal også produsere Halo neste år, og var det ikke planer om en Tintin film også? Jeg tror, og er ganske sikker på, at hvis Jackson virkelig hadde hatt lyst til å regissere Hobbiten, så hadde han gjort det. Forresten, jeg er spent på soundtracket til Hobbiten. Vil de bare ha nye slagere, eller kanskje bruke noen fra LoTR? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er det Hobbiten egentlig handler om? Jeg har ikke lest boka. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva er det Hobbiten egentlig handler om? Jeg har ikke lest boka. Om Bilbo's reise, der han finner ringen for første gang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Bør jeg lese boka før jeg ser filmen, eller er det ikke en nødvendighet? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Gleder meg til Hobbiten, men håper at de ikke bruker samme soundtracket og håper filmen blir litt mindre episk. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så akkurat 1931-versjonen av Frankenstein. Den var veldig mye bedre enn jeg hadde forventet. Utrolig ironisk at de lagde bedre filmer for 77 år siden enn de fleste filmer som blir laget i dag. Gakk så hen og se oppfølgeren Bride of Frankenstein. Det er en ganske vanlig oppfatning at den er minst like god som Frankenstein (en del av oss vil si den faktisk er enda bedre). Og deretter er det (ved siden av andre av hans filmer) vel verdt å se Gods and Monsters, fabuleringen over regissør James Whales siste dager. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Litt mindre fortellende? Tåpelig. Lær deg hva episk (epikk) faktisk betyr. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så akkurat 1931-versjonen av Frankenstein. Den var veldig mye bedre enn jeg hadde forventet. Utrolig ironisk at de lagde bedre filmer for 77 år siden enn de fleste filmer som blir laget i dag. Gakk så hen og se oppfølgeren Bride of Frankenstein. Det er en ganske vanlig oppfatning at den er minst like god som Frankenstein (en del av oss vil si den faktisk er enda bedre). Og deretter er det (ved siden av andre av hans filmer) vel verdt å se Gods and Monsters, fabuleringen over regissør James Whales siste dager. Har faktisk Bride liggende her og. Tenkte å se den akkurat nå fordi jeg likte den første så godt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Syns Hobbiten boka var veldig bra, anbefales. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Litt mindre fortellende? Tåpelig. Lær deg hva episk (epikk) faktisk betyr. Veit at det ikke betyr akkurat det jeg pleier å forbinde det med. Jeg forbinder det med at filmen er litt stor og sånn. Tenkte at det ikke var akkurat det det betydde, men kom ikke på noe annet ord jeg kunne bruke i stedet også tenkte jeg at det sikkert ikke var så vanskelig å forstå hva jeg mente. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Litt mindre fortellende? Tåpelig. Lær deg hva episk (epikk) faktisk betyr. Veit at det ikke betyr akkurat det jeg pleier å forbinde det med. Jeg forbinder det med at filmen er litt stor og sånn. Tenkte at det ikke var akkurat det det betydde, men kom ikke på noe annet ord jeg kunne bruke i stedet også tenkte jeg at det sikkert ikke var så vanskelig å forstå hva jeg mente. Jeg forstod det Men likevel, hva mener du? Ringenes Herre må være det mest episke fortellingen noen sinne. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Litt mindre fortellende? Tåpelig. Lær deg hva episk (epikk) faktisk betyr. Veit at det ikke betyr akkurat det jeg pleier å forbinde det med. Jeg forbinder det med at filmen er litt stor og sånn. Tenkte at det ikke var akkurat det det betydde, men kom ikke på noe annet ord jeg kunne bruke i stedet også tenkte jeg at det sikkert ikke var så vanskelig å forstå hva jeg mente. Jeg forstod det Men likevel, hva mener du? Ringenes Herre må være det mest episke fortellingen noen sinne. Ja, og håper ikke Hobbiten blir likedan. Håper den blir litt "mindre" og "Askeladden-aktig", liksom. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ordet du leter etter er pompøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå