Chad Thundercock Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Fy faen jeg gleder meg til Max payne kommer ut. Er så sinnssykt betatt av historien til spillet og alt annet som følger med. Håper inderlig at man lykkes i å overføre den dystre, men fascinerende atmosfæren, og at filmen for den samme, stilfulle oppbygningen som i spillet. La ikke dette bli nok en spillbasert, film katastrofe (Doom). Endret 31. januar 2008 av dicktator Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Doom var da fet nok den, tok jo helt av med FPS-scenene på slutten, men god, hjernedød underholdning. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Doom var da fet nok den, tok jo helt av med FPS-scenene på slutten, men god, hjernedød underholdning. FPS-scene må ha vært det eneste som var bra i filmen. Alt annet var bare søvndyssende og fantastisk lite interessant. Poenget er at jeg ønsker Max payne til å bli noe mer en helt middelmådig, da spillet fortjener såpass. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Doom var da fet nok den, tok jo helt av med FPS-scenene på slutten, men god, hjernedød underholdning. FPS-scene må ha vært det eneste som var bra i filmen. Alt annet var bare søvndyssende og fantastisk lite interessant. Poenget er at jeg ønsker Max payne til å bli noe mer en helt middelmådig, da spillet fortjener såpass. Det som var dritt med Doom var at de endret hele historien. Filmen kunne jo nesten blitt like skummel som Doom3, hvis de hadde beholdt helvete-greia, men ble isteden ganske hjernedød action med en genmodifisert The Rock. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 John Woo har jo gjort "max payne"-stilen til døde..er jo de filmene spillet er inspirert av. The Killer, Once upon a thief-serien, Hard Boiled f.eks. blir ikke noe nytt om de lager en ny film om han nå med masse episk slow motion skyting og sidelengshopping og stuping. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Sluttscenene (actionsekvensen) i Death Sentence tilført litt slow-motion og saken er biff. Det viktigste er at det også er "sktitten" og dyster stemning. Tim Burton stil kombinert med Michael Bay eller noe i den dur. Jeg elsker Max Payne-spillene, men er ikke særlig begeistret for filmen. John Moore har bare ikke imponert i registolen. James Wan (Saw og Death Sentence) kunne fått prøvd seg. Ridley Scott hadde også vært noe, men han er for kjent for en slik type film, det samme går vel fo Michael Mann. Og når jeg snakker om Mann, er spent på hvordan Public Enemies med Johnny Depp og (muligens) Christian Bale blir. Endret 31. januar 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 John Woo har jo gjort "max payne"-stilen til døde..er jo de filmene spillet er inspirert av. The Killer, Once upon a thief-serien, Hard Boiled f.eks.blir ikke noe nytt om de lager en ny film om han nå med masse episk slow motion skyting og sidelengshopping og stuping. Er vel mer den dystre historien som folk flest ønsker å få på film? Men en aldri så liten dash med Bullet-time hadde ikke gjort meg noe... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror John Moore kommer til å gjøre en god jobb jeg. Syns i motsetning til de fleste at han gjorde en god jobb med Omen-nyinnspillingen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har ikke sett den filmen, men Behind Enemy Lines og nyinnspillingen av Flight of the Phoenix var middelmådige. Tim Burton hadde vært artig å se prøve seg på en dyster actionfilm som Max Payne, men stilen hans blir vel litt for langsom. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så Pans Labyrint i dag i Spansken. Under filme likte jeg den ikke særlig godt, vel.. i hvertfall ikke "eventyr delen". Men nå noen timer etterpå og inntrykket har sunket inn, så må jeg si at filmen var ganske bra. Spansk film er ikke dårlig, og fyren som har regissert denne er vel han som har regissert Hellboy og skal regissere Hobbiten, hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så akkurat 1931-versjonen av Frankenstein. Den var veldig mye bedre enn jeg hadde forventet. Utrolig ironisk at de lagde bedre filmer for 77 år siden enn de fleste filmer som blir laget i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det ironisk? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kanskje pga alt utstyret de har tilgjengelig i dag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så nettopp He Was A Quiet Man. Syntes den var ganske bra jeg, selv om slutten var forvirrende som faen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tips til noen gode action filmer? Blir muligens filmkveld med bare oss gutta, forrige gang var det jenter med og da ble det prinsesse på prøve 2... blæ-_- Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sluttscenene (actionsekvensen) i Death Sentence tilført litt slow-motion og saken er biff. Det viktigste er at det også er "sktitten" og dyster stemning. Tim Burton stil kombinert med Michael Bay eller noe i den dur. Jeg elsker Max Payne-spillene, men er ikke særlig begeistret for filmen. John Moore har bare ikke imponert i registolen. James Wan (Saw og Death Sentence) kunne fått prøvd seg. Ridley Scott hadde også vært noe, men han er for kjent for en slik type film, det samme går vel fo Michael Mann. Og når jeg snakker om Mann, er spent på hvordan Public Enemies med Johnny Depp og (muligens) Christian Bale blir. Har Max Payne filmen kommet ut? I så fall hvor kan jeg bestille den? Mega fan av MP Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Max Payne er ventet å komme i 2010. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg trodde den skulle komme i 07 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kanskje pga alt utstyret de har tilgjengelig i dag? Det er da ikke utstyret som gjør en film god. Alt man trenger er lidenskap for film. Mange gamle filmer som er eksempler på at en god historie/god dialog er nok. Se Good Taste Made Bad Taste, så ser man hvordan Peter Jackson lagde en sabla fet film, nesten kun med intens jobbing. Fikk enorm respekt for den mannen etter jeg så den mini-dokumentaren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ok. Nå er jeg spent. Ikke nok med at vi får film av Hobbiten, nå får vi også The Hobbit 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå