Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Denne frister veldig, så jeg lurer da. Hvor mye vil denne komme på, inkludert toll/moms? Hvis du kjøper den på Amazon UK i stedet for Play (Tipp: Bokser, og generelt titler over den engelske mva-grensa på £18, er ofte i praksis rimeligere @Amazon) får du den for NOK500 +/- en tier med frakt, mva og gebyr. Jeg er et svakt menneske Tahah! Kjøpte du den? :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tahah! Kjøpte du den? :!: Jepp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dynamitt Harry : Det kommer ikke en pils innenfor disse 4 vegger ! Jeg holdt på å drukne i min egen pils....tenkte ikke på annet enn pils og damer og det som verre er......var ! LOL !! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Peter Jackson holder jo på med å filmatisere The Lovely Bones nå (Alle Mine Kjære på norsk). Noen som har lest boken og kan anbefalle denne? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Kom nettopp hjem fra Rambo på kino, det var ukas, om ikke månedens høydepunkt. Fantastisk gladvold, og den ene scena er verdt kinobilletten alene. Rambo redda kvelden, og mitt indre jeg, som drømmer om å være en macho faen, smiler bredt og lenge. Edit: tekst la seg dobbelt opp. Endret 29. januar 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da ser jeg ekstra frem til å anskaffe den på Blu-Ray! Skjønner nå at det må være noe galt med mange av de anmeldelsene jeg har lest av Rambo. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Får filmen 1ere, er det garantert noe voldskåte gutter/menn vil sette pris på. Alle menn som ser på seg selv som mannfolk, vil storkose seg med Rambo. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dennis Quaid er nyeste tillegg til G.I Joe. Er spent på hvordan de har tenkt å "angripe" den filmen. Er en spennende rollebesetning i den filmen i hvert fall. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Støtter alt positivt som sies om Rambo. På sine egne premisser er den fantastisk. Og angående det Tarantino-klippet; paparazzier er rasshøl. Alle er kanskje ikke like ille som fyren bak videoen, men en som lever av dette har jeg ingen respekt for. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da var Hitman sett, og det var vel en helt grei film. Men jeg følte at noen scener virket malplasserte og hele klippingen var generelt rar. Etter en rask kikk på IMDB-forumet virker det som om mistanken min er bekreftet. Som tilfellet også var med The Invasion har filmselskapet her gått inn og spilt inn nye scener og klippet om filmen helt, uten at regissør(i dette tilfellet Xavier Gens) har hatt noe han skulle ha sagt. Utifra det jeg har lest var det opprinnelige manuset mørkere, inneholdt en mer stealth-basert Hitman(med piano-wire!) og en del mer karakterutdypning. Men dette ble endret på under klippingen av Fox og resultatet er en ganske rotete og masete skyteorgie. Jeg håper Gens får slippe sin egen cut på dvd en gang... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Å spørre andre hva de skal se er litt merkelig, ja. Det blir som å spørre noen andre hva du skal ha til middag. "Liker du dette? Liker du DETTE da? Enn dette?" På videobutikk.. Kunde: Sett denne? "Nei". Leier den alikevel. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Får filmen 1ere, er det garantert noe voldskåte gutter/menn vil sette pris på. Alle menn som ser på seg selv som mannfolk, vil storkose seg med Rambo. Så om jeg elsker visuelle kjærlighetsdrama som Amélie, Eternal Sunshine, Finding Neverland og hater Rambo så er jeg ikke mannfolk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så om jeg elsker visuelle kjærlighetsdrama som Amélie, Eternal Sunshine, Finding Neverland og hater Rambo så er jeg ikke mannfolk?Hva er et ekte mannfolk egentlig?Nei,det gjør det ikke til noe mindre mannfolk..jeg vil tro det han prøver å si at de som er i den sjangeren og som liker actionfylte filmer kommer til å bli fornøyd, that's all Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvem av disse er ekte mannfolk? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bob Saget er så mann som du kan få Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 et ekte mannfolk er en kombinasjon av dem begge to Bob er mann, no doubt about that! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Må si det er litt artig at folk som Arnold og Sly vistnok er ganske intelligente mennesker. Arnold var kjent som en kløpper når det kom til investeringer og presterte jo å bli Guvernør, mens Sly tross alt har skrevet manus til en oscarvinner, samt klassikere som First Blood og Cliffhanger. Og Bob Saget er helt klart en Mann med stor M. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og der forsvant Rambo ut av IMDb topp 250. Var vel gøy for Sly så lenge det varte... Endel filmer fra 2007 på listen nå. 16. 8.7 There Will Be Blood (2007) 30. 8.6 No Country for Old Men (2007) 110. 8.2 Ratatouille (2007) 117. 8.2 Juno (2007) 125. 8.2 The Bourne Ultimatum (2007) 162. 8.1 American Gangster (2007) 167. 8.1 Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007) 186. 8.0 Grindhouse (2007) 202. 8.0 3:10 to Yuma (2007) 219. 8.0 Hot Fuzz (2007) Nå har jeg ikke sett to av de filmene der, men har egentlig ikke noe problem med at de er å finne på topp 250. Er tross alt ikke særlig høyt for de fleste av dem, No Country for old men forstår jeg godt rangerer høyt og visst ryktet er riktig og There Will be Blood er enda bedre, så er det ikke rart den også er høyt. Har vel mest problem med at Ratatouille er så høyt, samt at jeg ikke ville klaget særlig om Grindhouse forsant ut av listen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror nok en god del av de filmene som er fra 2007/2008 fosvinner fort fra listen. Bourne Ultimatum, Ratatouille og Grindhouse er gode filmer, men å sette de på en liste over tidenes filmer, er som å sparke seg selv. Helt idiotisk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 De har såpass mange stemmer at det skal litt til for å vippe dem ut. Grindhouse har intet på listen å gjøre i min bok, grunnet den tamme Death Proof. Men Planet Terror kan nok muligens forsvare en plass litt ned på listen. Blir spennende å se hvordan There Will be Blood holder seg når den får litt flere stemmer (har kun 15 000 i skrivende stund). No Country for old men har jo falt jevnt og trutt etterhvert som flere stemmer kommer til. Men er jo en håpløs diskusjon, for den eneste rette listen er jo ens egen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå