Movieheart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk en bunke med filmer i dag jeg også: Den innerste Sirkel City of God Fight Club World Trade Center Cast Away The Pursuit of Happyness Saving Private Ryan Transformers (stålboksen) Mye god film å glede seg til! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Denne frister veldig, så jeg lurer da. Hvor mye vil denne komme på, inkludert toll/moms? Og, TwoFifty, jeg registrerte meg nå Så, hvordan får jeg den i signaturen? Må jeg forandre den manuelt hver gang jeg har sett en ny film? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du bare legger en link til siden i signaturen din. Når du har sett en film så bare logger du inn på siden, finner filmen på listen og trykker på tittelen. Da blir den streket over og antallet filmer du har sett blir forandret. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du bare legger en link til siden i signaturen din. Når du har sett en film så bare logger du inn på siden, finner filmen på listen og trykker på tittelen. Da blir den streket over og antallet filmer du har sett blir forandret. Jeg tenkte mer på tallet i signaturen min Må den forandres hver gang jeg har sett en ny film? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å ja. (lese posten mer nøye neste gang) Det må nok endres for hver gang ja. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ok =D Jaja, jeg er flau. 43/250 har jeg Vel, kan trøste meg med at det er ihvertfall 30-40 filmer der jeg har sett halve + - eller som jeg eller noen i min familie eier . Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Denne frister veldig, så jeg lurer da. Hvor mye vil denne komme på, inkludert toll/moms? Hvis du kjøper den på Amazon UK i stedet for Play (Tipp: Bokser, og generelt titler over den engelske mva-grensa på £18, er ofte i praksis rimeligere @Amazon) får du den for NOK500 +/- en tier med frakt, mva og gebyr. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det kommer med tiden skal du se. Var ikke så lenge siden jeg hadde rundt 30/40 filmer på listen min. Det positive med det er jo at du har en haug med filmer å glede deg til. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Denne frister veldig, så jeg lurer da. Hvor mye vil denne komme på, inkludert toll/moms? Hvis du kjøper den på Amazon UK i stedet for Play (Tipp: Bokser, og generelt titler over den engelske mva-grensa på £18, er ofte i praksis rimeligere @Amazon) får du den for NOK500 +/- en tier med frakt, mva og gebyr. Tusen takk! Er litt bedre pris det, enn Platekompaniets 999 ,- Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kjøpte 3 filmer i dag: Fight Club Transformers (Liten tin-box greie) Hot Fuzz Hvilken skal jeg se i kveld? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Transformers! Har ikke sett Fight Club enda så kan ikke si så mye om den. Og så er Transformers bedre enn Hot Fuzz. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Undrer meg alltid over dere som spør på forumet hvilken film dere skal se. For det første, hvordan skal vi vite hva du liker og ikke liker? For det andre, du skal vel se alle sammen, så blir vel ett fett hvilken du velger i kveld? Personlig ville jeg valgt Fight Club. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Har sett alle. Jeg kunne like godt trukket hvilken film jeg skulle sett, men mer interresant å få andre til å velge. Snart kommer denne i posten og: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/184269/The-...on/Product.html Endret 29. januar 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som kan anbefale noen bra spanske filmer? Har litt trøbbel med spansken min, så jeg tenkte å se filmer er en bra måte å lære seg det på. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som kan anbefale noen bra spanske filmer? Har litt trøbbel med spansken min, så jeg tenkte å se filmer er en bra måte å lære seg det på. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773847&hl= Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773847&hl= Takker. selveid er veleid... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har sett alle. Jeg kunne like godt trukket hvilken film jeg skulle sett, men mer interresant å få andre til å velge. Snart kommer denne i posten og: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/184269/The-...on/Product.html Har de senket prisen på den versjonen av Shawshank nå? Var innom play.com for noen dager siden og da kostet den rundt 13 £ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Denne frister veldig, så jeg lurer da. Hvor mye vil denne komme på, inkludert toll/moms? Hvis du kjøper den på Amazon UK i stedet for Play (Tipp: Bokser, og generelt titler over den engelske mva-grensa på £18, er ofte i praksis rimeligere @Amazon) får du den for NOK500 +/- en tier med frakt, mva og gebyr. Jeg er et svakt menneske Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å spørre andre hva de skal se er litt merkelig, ja. Det blir som å spørre noen andre hva du skal ha til middag. "Liker du dette? Liker du DETTE da? Enn dette?" Lenke til kommentar
modin Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som kan anbefale noen bra spanske filmer? Har litt trøbbel med spansken min, så jeg tenkte å se filmer er en bra måte å lære seg det på. Jeg vil også anbefalle Pedro Almodovar spesielt, da disse filmene er veldig typisk dialogdrevet melodramaer, som gjør at det er lett å plukke opp ord å lære språk filmene handler om ganske så daglidagse gjøremål. Fantastiske filmer med temaer som spansk kvinnekultur, homofile, transer og andre typiske hverdagsdrama dilemaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå