Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bare legger en link til siden i signaturen din. Når du har sett en film så bare logger du inn på siden, finner filmen på listen og trykker på tittelen. Da blir den streket over og antallet filmer du har sett blir forandret.

Jeg tenkte mer på tallet i signaturen min :wee:

Må den forandres hver gang jeg har sett en ny film?

Lenke til kommentar
Denne frister veldig, så jeg lurer da. Hvor mye vil denne komme på, inkludert toll/moms?

Hvis du kjøper den på Amazon UK i stedet for Play (Tipp: Bokser, og generelt titler over den engelske mva-grensa på £18, er ofte i praksis rimeligere @Amazon) får du den for NOK500 +/- en tier med frakt, mva og gebyr.

Jeg er et svakt menneske :no:

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale noen bra spanske filmer? Har litt trøbbel med spansken min, så jeg tenkte å se filmer er en bra måte å lære seg det på. :)

Jeg vil også anbefalle Pedro Almodovar spesielt, da disse filmene er veldig typisk dialogdrevet melodramaer, som gjør at det er lett å plukke opp ord å lære språk filmene handler om ganske så daglidagse gjøremål. Fantastiske filmer med temaer som spansk kvinnekultur, homofile, transer og andre typiske hverdagsdrama dilemaer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...