Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare nevne Gary Cole her. Han gjør en kanonjobb.

7521485[/snapback]

 

Talladega Nights var jo en kanonfilm over all forventing for å si det pent og ja Cary Cole stjeler hele showet sammen med John C. Reilly (Shake and bake!)

 

Where are you, Pepe Le Bitch?

 

Og må si jeg trakk på smilebåndet når Sepeltura's Deseperate Cry dro i gang i bakgrunnen under det siste løpet :w00t:

 

Tror nok det er lenge til Ferrell kommer til å toppe denne filmen her :yes:

Lenke til kommentar
Talladega Nights var jo en kanonfilm over all forventing for å si det pent og ja Cary Cole stjeler hele showet sammen med John C. Reilly (Shake and bake!)

 

Where are you, Pepe Le Bitch?

 

Og må si jeg trakk på smilebåndet når Sepeltura's Deseperate Cry dro i gang i bakgrunnen under det siste løpet :w00t:

 

Tror nok det er lenge til Ferrell kommer til å toppe denne filmen her :yes:

7528061[/snapback]

 

Er nok enig med deg der. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor de tok den av plakaten på kinoen, den skulle egentlig bli sendt i julen. En stor overaskelse den filmen der og jeg må også si jeg koste meg med Sacha Baron Cohen sin prestasjon som franskmannen. Filmen er bare så gjennomført og det var artig at de kunne ha et så variert lydspor i tillegg. Denne filmen kommer garantert til å bli sett flere ganger.

Lenke til kommentar
Scrubs slår såklart Izzat, men sistnevnte er en grei film.

7530547[/snapback]

 

Du gjorde valget mitt veldig mye enklere. Men jeg tror jeg tar filmen denne gangen. ;)

 

Edit : Har dere andre det slik at du tar heller og ser serier istedenfor filmer så du slepper den timen/halvtimen med intrudoksjoner hver gang?

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...