NightKeeper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Rambo blir så jævlig konge, hvem bryr seg om at det ikke er handling, er ikke handling jeg er der for å se, jeg er der for å se Stallone kappe av hodene til folk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ville Stallone ta filmserien tilbake til røttene? Ville han klare å sette søkelyset på den fortvilte situasjonen i Burma (..) ? Hahaha. Snakk om å ha feil forventninger. Endret 24. januar 2008 av athorb Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Den er totalt blottet for enhver form for selvironi, sjarm, humor og engasjement, og hører hjemme blant den macho USA-propagandaen Hollywood spydde ut i løpet av Reagan-tiden, bortsett fra at nå heier vi ikke engang på amerikanerne. Lurer på om anmelderen Linn Sollied Madsen er nok et medlem av "jeg hater USA klubben" som ikke evner å se forbi sin egen misnøye for et annet land. Det finnes flust av dem. Kanskje legge politikken til side når du anmelder en film. Du har noe å lære av Chaplin, lille frøken. Edit: Trekker tilbake kritikken av Side 2 sin anmelder. Hun mente ikke sitatet som en politisk ytring, men det var relatert til filmens handling (hvor man ikke lenger skal heie på "amerikanerne" slik som i foregående filmer). Hun mente den burde være mer patriotisk faktisk (har mailet med henne). Fort gjort å misforstå slik det er formulert, men rett skal være rett. Endret 24. januar 2008 av Dotten Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Så denne Rambo-filmen er mer i tråd med nr 2 & 3 enn First Blood? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 tragiske saker, greit nok første rambo var faktisk en komentar på hvordan vietnam veteraner ble behandlet, men de 2 andre var jo ren action, og nr. 4 ser ut til å dra dette helt ut, og jeg gleder meg til å se det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Høhø, jeg skal definitivt se denne filmen og. Høres ut som anmelder i db forventa en kjærlighetsdrama-film ala Rocky. Tulling. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal se den på lørdag tenker jeg. Gleder meg fryktelig? Er det satt noen aldersgrense? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 18 ofc. Noe annet ville vært skuffende Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal se den på lørdag tenker jeg. Gleder meg fryktelig? Er det satt noen aldersgrense? 18 såklart. R-rating. Synd for deg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Haha, elsker anmeldere som ikke har peiling på hva de anmelder Filmen høres jo grisekul ut, og den skal sees! Det som virkelig er bra, er jo faktisk at anmelderne melder om en grisekul splatterfilm, men slakter den fordi de verken liker USA eller at noen mister hodet, grisekult! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I have to say that the first scene of the movie really sets things up though, it basically shows you to your face that this is no fucking watered down pg-13 shit. It says that if your pussy leave now, because this is fucking Rambo and Veggietales is across the hall for all of you pussies. [...] Anyway though, the movie was great, I thought it was better then Live Free or Sell Out and become pg-13. http://www.aintitcool.com/node/35390 Dette høres ut som årets mest overfladiske actionfilm. Me like. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som har link til en anmeldelse som er anmeldt av en som faktisk tåler og se litt grove scener og ikke trekker ned pga vold? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som har link til en anmeldelse som er anmeldt av en som faktisk tåler og se litt grove scener og ikke trekker ned pga vold? BTs anmelder ga den en 4'er. Må si jeg likte denne anmeldelsen: Linky. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Problemet er at det ikke har kommet mange sånne hjerneløse voldsfilmer siden 80-tallet, så dagens anmeldere er vel ikke vant til slikt. Sånne, "One Man! One Army! One machinegun! Lots of DEATH!" greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kill bill er da sånn, eneste untaket er at det er One WOman Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hadde vært en fet film; Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hadde blitt en lang og rotete film.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hadde vært en fet film;og et helvete å få realisert, dels på grunn av at alle disse figurene er eiendommen til en svær haug med forskjellige firmaer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har "Once were warriors" stående i hylla, vurderer og se den men den ser egentlig litt sugen ut. Noen som har noe formeninger? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det tar ikke mange minuttene før vi blir vitne til tidenes filmmassakre. Dette er noe av det mest brutale og groteske jeg kan huske å ha sett på en norsk kino, og går de blodigste splatterfilmer en høy gang. Armer og bein rives av så kjøttslintrene slenger, hoder eksploderer mens hjernemassen farger bakken rød, buker åpnes mens innmat velter ut. Og akkurat når du tror du har sett det meste, velger regissør Stallone å servere et nærbilde av en guttunge som får en bajonett i magen, etterfulgt av et bilde av en baby som blir revet ut av sin mors armer og kastet inn i en brennende hytte. Ennå er det en time igjen av filmen, som her betyr enda mer utspekulerte og grafiske drap. Woo! Noen som gleder seg? Fysj det har jeg ikke mage til å se Jaja fint for dere splatterfans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå