Hamsterino Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Så nettopp To Kill a Mockingbird, og den synes jeg alle burde se. Jeg likte veldig godt at den ikke var så påståelig med det den skulle fortelle, og tok sin tid. Filmmusikken var fantastisk, og det var Brock Peters, Gregory Peck (til en viss grad) og spesielt Robert Duvall. Duvall var med i omtrent 10 minutter av filmen, og var helt genial. Så den er anbefalt fra min side i allfall. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Kanskje bare jeg som er treig, men er ymdb nede? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Ser sånn ut. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hver gang jeg går inn der ender jeg opp på IMDb i allfall. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Ingen som vet hvorfor siden er nede? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg spurte om det samme tidligere i tråden, men fikk i noe svar da heller. De har vært nede en god stund nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hei, folk! Bestemte meg egentlig akkurat for å begynne og se etter en film, men det skulle vise seg å være vanskelig å finne den til en billig penge. Play.com-billig er billig for meg. Altså rundt 5-8£. Derfor trenger jeg deres hjelp med å finne en nettside til et firma som dere virkelig stoler på og som har denne filmen til fin pris. Jeg vil også helst unngå en frakt på masse penger, det er derfor jeg oftest handler fra play.com Filmen jeg er på leting etter er Bill Plympton's The Tune Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DDD har den til $16,17 ~ 100 NOK. Prøv denne tråden neste gang. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DDD har den til $16,17 ~ 100 NOK. Prøv denne tråden neste gang. 7519994[/snapback] Mye koster det i frakt fra ddd? Jeg trenger ingen guide til handling på nett, men takk alikevel. Denne tråden her heter "Generell diskusjon om/rundt film" og dette er et bedre sted å spørre. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DDD har den til $16,17 ~ 100 NOK. Prøv denne tråden neste gang. 7519994[/snapback] Mye koster det i frakt fra ddd? Jeg trenger ingen guide til handling på nett, men takk alikevel. Denne tråden her heter "Generell diskusjon om/rundt film" og dette er et bedre sted å spørre. 7520019[/snapback] Mulig navnet på tråden L@sse linka til er lett å missforstå, men der er faktisk den tråden man bruker til slikt. Den filmen vill koste deg $ 5.95 å få sendt fra DDD. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DDD har den til $16,17 ~ 100 NOK. Prøv denne tråden neste gang. 7519994[/snapback] Mye koster det i frakt fra ddd? Jeg trenger ingen guide til handling på nett, men takk alikevel. Denne tråden her heter "Generell diskusjon om/rundt film" og dette er et bedre sted å spørre. 7520019[/snapback] Er det ikke gratis frakt da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 DDD har den til $16,17 ~ 100 NOK. Prøv denne tråden neste gang. 7519994[/snapback] Mye koster det i frakt fra ddd? Jeg trenger ingen guide til handling på nett, men takk alikevel. Denne tråden her heter "Generell diskusjon om/rundt film" og dette er et bedre sted å spørre. 7520019[/snapback] Er det ikke gratis frakt da? 7520283[/snapback] Gjelder kun amerikanerne. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Apropos City Hunter - Sjekk reklamen på forsiden av Break.com. Verden er ikke stor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg må si, Tallageda Nights er en film alle bør se. Det er ikke umulig at dette er den morsomste og mest komplette komedien jeg har sett siden Dum&Dummere. Det er ikke tvil i min sjel, det er årets filmopplevelse milevis foran bl.a. The Departed. Jeg har bokstavrlig talt ondt i nesen av latter av alle ting. Fy som jeg lo, fy faen for noen dialoger i den filmen. Det er utrolig nok ikke avgjort om denne filmen kommer på norske kinoer. Seriøst, se den. Skal ikke forundre meg om jeg nominerer den til "årets film 2007" når den tid kommer. Well, I'm the best there is. Plain and simple, when I wake up in the morning I piss excellence. Edit: Så unrated&uncut versjonen. Tror nok den er å anbefale mest av verjsonene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Såpass, fikk den i går, så jeg tenkte jeg skulle se den etter United kampen i kveld. Hadde hadde ikke noen forventninger til den, så faen ta deg... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hadde null forventninger jeg også. Tenkte det ble en av de standard komediene som man trekker litt på smilebåndet av (det er jo tross alt en Will Ferrell film...). Men her har de kjørt løpet helt ut. Vet ikke hvordan den ratede versjonen er, men kan tenke meg at den er spart for endel gullkorn. Så det er nok en fordel å se uncut versjon. Det er hærlig å se at de fortsatt kan lage slike komedier som ikke blir for teite (som Adam Sandler kategorien). Det er bare helt utrolig hva de kan lite av seg. Musikken er også fantastisk, her har de country, metal, pop og en genial Jazz scene. Så gjennomført, for ikke å nevne den franske homofile kjøreren som hovedpersonen omtaler som "Pepe Le bitch". Er så mye gullkorn, skal ikke ødelegge filmen for deg (er vel allerede det når jeg gir deg forventninger ) med å nevne alle. Så har den det alle gode komedier skal ha; Tabbeklipp på slutten. Michael Clarke Duncan har en helt rå scene der. Må bare nevne Gary Cole her. Han gjør en kanonjobb. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hadde null forventninger jeg også. Tenkte det ble en av de standard komediene som man trekker litt på smilebåndet av (det er jo tross alt en Will Ferrell film...). 7521485[/snapback] Det er der jeg har hatt tankene om denne filmen det er en Will Ferrell film, tenkte nok mer i stilen Anchorman som ikke er fantasktik morsom. Det er jo folkene som han omgir seg med som er morsomme i den filmen, spessielt Steve Carell. Men skal nok få gjort meg opp en mening i løpet av kvelden når jeg får satt den på, det står mellom den og Irreversible... Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Har så lyst til å se en film jeg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Er Donnie Wahlberg (2nd Lt. Carwood Lipton i BoB) i slekt med Mark Wahlberg? Endret 18. desember 2006 av dimiles Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Er Donnie Wahlberg (2nd Lt. Carwood Lipton i BoB) i slekt med Mark Wahlberg? 7525572[/snapback] IMDb vet sånt også. Link [...]Donnie's younger brother, Mark Wahlberg[...] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå