Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja. Da regner jeg med at det sakte men sikkert begynner å rulle inn en og annen kommentar om Hitman i den nærmeste fremtid. Selv blir jeg opptatt i 100 min..

Utenom at filmen er tragisk, å at flashback'ene i begynelsen er stjelt fra Dark Angel. Nei, ikke en remake av det, REN KOPI!!

Lenke til kommentar
Har lurt litt på i det siste om jeg skal søke på jobb som skribent hos kulturo.no. Men så lurer jeg på om det er mye jobb med dette i løpet av en uke. Noen som har erfaringer om dette?

Jeg er anmelder for et filmforum/base. Det kan være mye jobb, men godene er at jeg får mye film/tv-serier gratis, samt at jeg får gå på pressevisninger. Hvis du er glad i film så synes jeg absolutt det er verdt det!

Lenke til kommentar
"Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der..

"Australian actor Heath Ledger has been found dead in his Manhattan apartment, possibly of a drug overdose."

http://www.abc.net.au/news/stories/2008/01...44369.htm"

Osv osv..folk finner fort på nye ting å skrive.

Ordet "drug" kan bety mange ting. Kan være heroin eller paracet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trist start på året dette her ja :(

Husker Heath Ledger best fra den første rollen jeg så han hi faktisk, nemelig The Patriot.

Har relevante og personlige minner med den filmen.

Filmer som 10 things i hate about you og Ned Kelly beviser hans talent. Gleder meg til TDK

håper hans medviknig er avsluttet i den filmen,frykter nemelig at TDK og den neste batmanfilm fra Nolan får samme *rolle* som de to siste POC-filmene.

Gud forby!

RIP mr.Ledger, we will remember ur talent,and miss ur carisma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...