DoktorBacon Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 De to sikreste kortene er nok at Tranformers vinner for beste effekter, mens Cate Blanchett tar birollen som Mr. Dylan. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tja. Da regner jeg med at det sakte men sikkert begynner å rulle inn en og annen kommentar om Hitman i den nærmeste fremtid. Selv blir jeg opptatt i 100 min.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tja. Da regner jeg med at det sakte men sikkert begynner å rulle inn en og annen kommentar om Hitman i den nærmeste fremtid. Selv blir jeg opptatt i 100 min.. Utenom at filmen er tragisk, å at flashback'ene i begynelsen er stjelt fra Dark Angel. Nei, ikke en remake av det, REN KOPI!! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har lurt litt på i det siste om jeg skal søke på jobb som skribent hos kulturo.no. Men så lurer jeg på om det er mye jobb med dette i løpet av en uke. Noen som har erfaringer om dette? Jeg er anmelder for et filmforum/base. Det kan være mye jobb, men godene er at jeg får mye film/tv-serier gratis, samt at jeg får gå på pressevisninger. Hvis du er glad i film så synes jeg absolutt det er verdt det! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har sendt en mail til kulturo.no nå og spurt de om hvor mye jobb det er i løpet av en uke. Så får jeg se hva det blir til. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som har sett I Am legend eller? har sett litt rundt, of sett ulike responser på den, noen erfaringer?? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil du ha erfaringer, kan du søke etter "I Am Legend" i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=270800 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Se her: ''Heath Ledger funnet død'' http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=506710 Var noe med narkotika og gjøre står det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Heath Ledger funnet død http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=506710 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Herregud, jeg har ikke ord, ufattelig trist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror ikke det er sant. Sikkert noe noen har lest på en blogg og sendt til aviser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Som jeg sa i en annen tråd. Vi mister de beste til narkotikaen... ... dødsfallet kan trolig tilknyttes narkotika Endret 22. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var visst sovepiller. Vil ikke kalle det narkotika, selv om at det sannsynligvis var en OD. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 uffatelig trist, tvilsomt at en hver avis hadde skrevet dette om det ikke var sant bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der.. "Australian actor Heath Ledger has been found dead in his Manhattan apartment, possibly of a drug overdose." http://www.abc.net.au/news/stories/2008/01...44369.htm" Osv osv..folk finner fort på nye ting å skrive. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Heath ble funnet død i huset til mary-kate olsen. Sikkert hennes piller.. Lurer på hva han gjorde der.. "Australian actor Heath Ledger has been found dead in his Manhattan apartment, possibly of a drug overdose." http://www.abc.net.au/news/stories/2008/01...44369.htm" Osv osv..folk finner fort på nye ting å skrive. Ordet "drug" kan bety mange ting. Kan være heroin eller paracet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Forferdelig trist, han ville ha blitt en av de store navnene de neste 20 årene det er jeg overbevist over... Men skal sies at jeg tror han går ut med flagget til topps med TDK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Trist start på året dette her ja Husker Heath Ledger best fra den første rollen jeg så han hi faktisk, nemelig The Patriot. Har relevante og personlige minner med den filmen. Filmer som 10 things i hate about you og Ned Kelly beviser hans talent. Gleder meg til TDK håper hans medviknig er avsluttet i den filmen,frykter nemelig at TDK og den neste batmanfilm fra Nolan får samme *rolle* som de to siste POC-filmene. Gud forby! RIP mr.Ledger, we will remember ur talent,and miss ur carisma Lenke til kommentar
Badering Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen ide til hvordan jeg kan vinkle en artikkel om Kubrick, som kan være interessant for ungdommer? ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå