Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så traileren til Meet The Spartans. Dette var dårlige greier altså. Hvorfor kan ikke folk lage skikkelige komedier ala Monty Python og Naked Gun? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Så traileren til Meet The Spartans. Dette var dårlige greier altså. Hvorfor kan ikke folk lage skikkelige komedier ala Monty Python og Naked Gun? Komediene før var mye bedre ja, helt enig, selv om Superbad var en viktig tilkomst til komedie-genren. Er uansett ingenting som slår Monty Python and the Holy Grail. Kanin-scenen får meg til å knekke sammen hver eneste gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg digger den scenen der Lancelot tar helt av Har ikke sett Superbad men er litt redd får og se på nye komedier. Jeg har blitt skuffet får mange ganger. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Når det gjelder nye filmer (komedier) kan du trygt se; Knocked Up 40 Year Old Virgin Superbad Må nesten legge til at Knocked Up er mer drama enn komedie Jeg er fullstendig enig når det gjelder Monthy Python og jeg hadde selv gleden av å oppdage Monthy Python and the Holy Grail i nyere tid (jeg hadde kun sett Life of Brian og The Meaning of Life før der igjen) Sir Lancelot: We were in the nick of time. You were in great peril. Sir Galahad: I don't think I was. Sir Lancelot: Yes, you were. You were in terrible peril. Sir Galahad: Look, let me go back in there and face the peril. Sir Lancelot: No, it's too perilous. Sir Galahad: Look, it's my duty as a knight to sample as much peril as I can. Sir Lancelot: No, we've got to find the Holy Grail. Come on. Sir Galahad: Oh, let me have just a little bit of peril? Sir Lancelot: No. It's unhealthy. Sir Galahad: I bet you're gay. Sir Lancelot: Am not. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Liker ikke så godt sånn Romatiske Drama Komedier. Liker bedre helt useriøse filmer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "Its just a flesh wound." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "Its just a flesh wound." Haha, ja, en klasikker det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "Come on! I will bite your legs off!" :!: Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 And now for something completely different. Finnes det noen bra filmer om romerriket? Ala Gladiator eller Rome-serien. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 300 handler om Spartanerne som vel ikke er så langt unna Romerriket, anbefales uansett Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Best Roman movies and documentaries. (bruker på amazon.com) Her har du vel noe å begynne med. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Finnes det noen bra filmer om romerriket? Ala Gladiator eller Rome-serien. Selv om undertegnede ikke har sett filmen, vil jeg tro at Kubricks Spartacus (1960) er en veldig god film. Plass på top 250-lista, 8.0 i snitt og at det faktisk er Kubrick som har laget den lover jo godt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 40 Year Old Virgin Fant denne grusomt kjedelig, må vel kunne relatere til hovedpersonen for å le av den Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ble det noe av det krigsprojektet til Tarantino? Evt hvordan ligger det ann? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 40 Year Old Virgin Fant denne grusomt kjedelig, må vel kunne relatere til hovedpersonen for å le av den Høhø Av de tre jeg listet, er den en av de bedre komediene i senere tid. Juno, kan også anbefales, selv om jeg ikke "omfavnet" den som en rekke andre brukere på forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ble det noe av det krigsprojektet til Tarantino? Evt hvordan ligger det ann? Tarantino har mange idéer. Han har vel begynt å komme opp med manuset, men han har vel ikke sagt noe om det enda. (?) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har sett Matrix-triologien dei siste tre dagane. Den første har eg sett mang ein gang, Reloaded ein gang på kino og Revolutions aldri før i kveld. Det var riktignok verdt ventetida sidan eg såg dei i HD. Eg synest filmen var god, litt skuffa over slutten, men det var som forventa egentleg. Tøffaste med heile serien er definitivt Mr. Smith. Han scorer høgt på mi Bad Guy-liste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tøffaste med heile serien er definitivt Mr. Smith. Han scorer høgt på mi Bad Guy-liste.Det må jeg si meg veldig enig i Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Bah, blir fly forbanna.. Your account has been declined.Please review your card details in the ‘Your Account’ menu. Får denne meldingen fra play.com når jeg registrerer visa informasjonen min. Har ringt kundesupporten til play. Jeg leste opp min informasjon, og dem skrev inn. Har også pratet med banken min, men de ville ikke hjelpe meg. Noen som kan ta screenshot av hvordan de har fyllt inn sin informasjon? Endret 21. januar 2008 av Hille Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Min Play.com-konto, ein smule sensurert: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CARD NUMBER ************1111 FROM DATE 01/2000 EXPIRY DATE 12/2008 CARDHOLDER Per Nordmann ADDRESS Hoppetauveien 32 Bergen POSTCODE 1436 COUNTRY Norway TELEPHONE +4712345678 Endret 21. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå