Movieheart Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 At du ser trådene er jo litt av visten i filmen også. De er med på å gjøre den enda mer absurd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg så de 4 første minuttene av Team America, skrudde av og sletta filmen fra PC-en. Hvorfor? Jeg synes den var helt elendig laget og den fantes ikke morsom. Jeg satt som en sur kjerring etterpå fordi jeg trodde jeg skulle gapskratte etter det kompisene mine har sagt. Kanskje, men bare kanskje, jeg ser den og forteller om hva jeg synes helhetlig. Men det får bli en dag jeg har ekstremt lite å gjøre. Da har du strengt tatt lite du skulle sagt om filmen når du kun har sett "de 4 første minuttene" av den. Angående High Noon, så må jeg si meg en smule skuffet. Godt over par skuespill av Gary Cooper, et interessant tema håndtert på en god måte, men totalt sett ble den for forutsigbar. (jeg kan gjerne nevne hvilke scener det er, hvis det er av interesse å diskutere det) Endret 17. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde vært fint med litt experthjelp Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var muligens en av grunnene til at jeg synes den var helt grusomt elendig. Enig. Eller, forsåvidt enig. Syntes filmen var okei laget, men likte ikke humoren i det hele tatt.. Hadde store forhåpninger men dette var jo bare bæsj.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hele filmen er jo bare en parodi på action filmer. Bare å lage en sånn tpisk stereo -type-klisje film med dukker Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Uwe Boll eier. Gleder meg til Dungeon Siege og Postal. Lurer jaggu på om jeg skal se Gudfaren 1 & 2 ikveld, lenge siden jeg har sett mesterverkene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen burde lage en film a la Ed Wood om Uwe Boll en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det virkelig sant at han sa "I make my movies with nazigold!" ? O_o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 DENNE filmen gleder jeg meg til: http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=515274 "I filmen er disse skuespillerne er fire av i alt åtte medisinerstudenter som legger ut på hyttetur, der de ved en høyst beklagelig inkurie kommer til å vekke til live frosne nazi-zombier (VG Nett tar ikke ansvar for eksterne lenker). Fryktelig mange, fryktelig stygge,fryktelig blodtørstige og fryktelig grusomme nazi-zombier. - Vi har tatt noen av de feiteste mytene om dauing-myrer og innsjøer med lik fra krigens dager. Og ganget dem opp. De er mange; tyskerne var, som man vet, ufattelig mange i Finnmark under krigen, sier produsent Terje Strømstad. - Det blir råere, villere og blodigere enn noe som noen gang er laget i Norge før. Men ikke realistisk i det hele tatt; det blir en hodekappende og tarmslyngende happening - men et eventyr, som jeg tror det blir mulig å vandre underholdt ut fra. Skjønt min mor er allerede advart, sier regissør Tommy Wirkola. " Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 DENNE filmen gleder jeg meg til: *snap* Nja. Tommy Wirkola viste med Kill Bulja at han ikke kan regissere action-scener (sloss scenen inne ol.). Men, men. Kan bli veldig lettbeint underholdning. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Liker humoren i Kill Buljo, og denne har ca. 10 ganger større budsjett. Så jeg tror det blir bra. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Liker humoren i Kill Buljo, og denne har ca. 10 ganger større budsjett. Så jeg tror det blir bra. Njæ. Likte noe av humoren, men manuset var rimelig uprofesjonelt. Alt for rotete liksom. Og de hadde rimelig vilt budsjett forrige gang også. Vi får vente og se. Endret 17. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hvilken utgave av Star Wars filmene bør jeg kjøpe? Da tenker jeg på de eldre SW-filmene, IV til VI. Disse Star Wars filmene i limited edition (som forøvrig er på supersalg hos amazon) eller denne boksen? Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om bonusmateriale, men den boksen ser langt bedre ut enn det å ha enkeltfilmene i hyllen. Og... hvilken utgave av filmen er best? Theatrical eller den som er "pusset opp"? Andre tips til bokser/utgaver mottas med takk, da dette er en filmserie som jeg strengt tatt burde se. (jeg har sett dem, men det er sikkert 4-5 år siden sist) Endret 17. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dungeon Siege... Ser ut som Mein Herr. Boll har sett Ringenes Herre og tenkt: "Sånn kan JEG også gjøre!" (Bare på tysk, selvsagt). Stakkars Jason Statham som her har "vasket dass" i filmbransjen. (Morsomt å forhåndsdømme, jeg skal selvsagt se den en gang i tiden ). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Traileren såg ut som ein kopi av LOTR i Boll-versjon. Greit nok å lage filmar med det gode mot det onde og alt det der, men det såg mistenkeleg likt ut. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noe sted det er mulig å få ta i Lightning Jack på dvd ? Helst i butikk.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg søker Star Wars-boksen IV, V og VI + bonusmaterial-disk. Hver eneste butikk jeg har vært innom sier at den er ute av produksjon. De må vel ha den noen steder? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg søker Star Wars-boksen IV, V og VI + bonusmaterial-disk. Hver eneste butikk jeg har vært innom sier at den er ute av produksjon. De må vel ha den noen steder? Du skulle gjort slik som meg, kjøpt den på release i 2004 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det gjorde jeg og :)2 eller 399 tror jeg det var, på elkjøp. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg søker Star Wars-boksen IV, V og VI + bonusmaterial-disk. Hver eneste butikk jeg har vært innom sier at den er ute av produksjon. De må vel ha den noen steder? Du kan vel ikke alvorlig mene at du har letet skikkelig? http://www.play.com/DVD/DVD/4-/164454/Star...et/Product.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå