L@sse Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 For min del så er New Police Story den beste Jackie Chan filmen siden '88 hvor han kom med Fei lung maang jeung/Dragons Forever hvor også Sammo Hung og Yuen Biao er med... 7513122[/snapback] Den går på TV1000 Action 18.00 i dag, for de som ønsker og har muligheten til å se den. I går hadde jeg forresten et veldig gledelig gjensyn med en av mine favorittfilmer som barn, Independence Day. Denne gangen i SE, som innebar at ... ... den siste flyscenen med Russel var betraktlig forbedret. Da jeg så den som barn, brukte han sitt røde sprøytefly til å tilintetgjøre moderskipet. Det var nå byttet ut med et slikt jagerfly som alle de andre krigerne fløy med. Mye bedre filmatisk sett, syns jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Hva? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han har da aldri brukt sitt eget sprøytefly til å tilintetgjøre moderskipet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Hva faen er det for en film som går på TV2 Zebra nå? Nok en milepæl i norsk filmhistorie. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Nå har du sikkert ikke SE tilgjengelig akkurat nå, men den har i alle fall med "original theatrical ending" som ekstramateriale. Om den er med i kinoversjonen av filmen, vet jeg ikke, men det er i alle fall den slutten jeg har sett før. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg så den på både DVD og på kino, aldri vært en slutt med den du nevner. Men ser på IMDb følgende; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Originally Russel Taylor, Randy Quaid's character, flew his crop duster in the final battle, because the military had rejected him as a pilot. He appeared with a missile attached to the crop duster, then flew the crop duster into the alien ship. But when it was screened to test audiences, they felt it was too comedic, so they re-filmed the scene Virker merkelig om det faktisk kom ut en versjon med den slutten. Du var vel ikke del av testpublikum? Skulle likt å se den slutten der. ID er en av tidenes filmer for min del. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Selvfølgelig var jeg testpublikum. Jeg var veldig moden for alderen. Så om slutten var på Youtube, Break o.l., men jeg fant den ikke. Du får nesten skaffe deg SE, hvis det er veldig viktig. Men det er som det står på IMDb; det blir for komisk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg så den på både DVD og på kino, aldri vært en slutt med den du nevner. Men ser på IMDb følgende; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Originally Russel Taylor, Randy Quaid's character, flew his crop duster in the final battle, because the military had rejected him as a pilot. He appeared with a missile attached to the crop duster, then flew the crop duster into the alien ship. But when it was screened to test audiences, they felt it was too comedic, so they re-filmed the scene Virker merkelig om det faktisk kom ut en versjon med den slutten. Du var vel ikke del av testpublikum? Skulle likt å se den slutten der. ID er en av tidenes filmer for min del. 7514658[/snapback] Slutten stemmer den, den ble bare klippet vekk og men den ligger på DVDen som en ekstra feature Begge har rett men Dotten har mest rett. Kino versjonen: "Orginal Slutten": Edit: Jeg har Five Star Collection R1 utgaven... Endret 16. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 For min del så er New Police Story den beste Jackie Chan filmen siden '88 hvor han kom med Fei lung maang jeung/Dragons Forever hvor også Sammo Hung og Yuen Biao er med... Komme fra en mann som har 44 Jackie Chan filmer stående i hylla Syns du ikke Legend of the Drunken Master er ca. like god som Dragons Forever? Begge de to er jo fantastiske filmer. Uansett er vi begge enige i at New Police Story er Jackies beste film på mange mange år Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Syns du ikke Legend of the Drunken Master er ca. like god som Dragons Forever? Begge de to er jo fantastiske filmer. Uansett er vi begge enige i at New Police Story er Jackies beste film på mange mange år 7515085[/snapback] Den er der opp, men ikke like god synes jeg, men det er godt vi er enige om noe. Dragons Forever er vel på topp 5 lista mi når det kommer til Jackie Chan. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Beste Jackie Chan-filmen er uten tvil Sing si lip yan / City Hunter (1993) Youtube: City Hunter - Street Fighter II :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Klappe LarsP på hodet veldig forsiktig så han ikke går i stykker, er ikke så mange igjen av den modelen der Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Youtube: City Hunter - Street Fighter II :!: :!: :!: 7515434[/snapback] Å herregud... den der går rett inn i favourites... Jeg tror jeg er lam i føttene! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Youtube: City Hunter - Street Fighter II :!: :!: :!: Fabelaktig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jackie er selvsagt helten til onkel Pedersen. Tror jeg har sett alle filmene hans minst 2 ganger hver. City Hunter er den best bevarte hemligheten i Jackies filmografi. Husk å kjøpe versjonen som er dubbet, minst 100 ganger bedre enn originalen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Beste Jackie Chan-filmen er uten tvil Sing si lip yan / City Hunter (1993) Youtube: City Hunter - Street Fighter II :!: :!: :!: 7515434[/snapback] Steike! Visste jeg ikke fantes en gang! :!: Og jeg som har spilt spillet i mangfoldige timer - dette var herlig tilbakeblikk det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Hahah, fy faen den der har jeg ikke sett før ^^ Husker første gangen jeg så Jackie Chan i Canonball (som er en kanonfilm (wow ordspil...)). Mannen er uber, uten tvil. City Hunter må anskaffes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Det verste er jo at HELE filmen er akkurat like bra som det klippet der. Så ufattelig mange sære scener. Ord blir fattige. Thunderbolt er enda en undervurdert film. Elsker hvordan de bruker fortfilm på bilscenene. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Beste Jackie Chan-filmen er uten tvil Sing si lip yan / City Hunter (1993) Youtube: City Hunter - Street Fighter II :!: :!: :!: 7515434[/snapback] Den må sees. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Er helt sjokkert over hvor store nesebora til han som spiller Tom Robinson (Brock Peters i følge IMDb) i To Kill a Mockinbird. Veldig god skuespiller, men jeg ble ganske distrahert under hele vitnemålet hans. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Youtube: City Hunter - Street Fighter II :!: :!: :!: 7515434[/snapback] Genialt! Denne må jeg få sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå