Tharos. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Syns han første var flink jeg, Eric Bana (?) er det ikke det han heter? Enig. Syntes ikke den første Hulk-filmen var så reingæli, selv om det tok litt av på slutten må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Syns han første var flink jeg, Eric Bana (?) er det ikke det han heter? Bana gjorde (som vanlig) sin rolle godt han. Det var andre ting som gjorde filmen litt "merkelig". Men vil ikke kalle den dårlig. Bare uventet og litt vel mye... Bana har jeg sansen for, syntes han gjorde det veldig bra i Troy. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Da har jeg fått sett I Am Legend. Merkelig film, men helt ok. Will Smith spiller bra da! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan du forklare hva du syns var merkelig med den filmen ? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som vet om det kommer noen konsertutgivelser på BD snart? Har sett Beyonce og annen pop har kommet så vidt, men jeg er mest interessert i rock/metal... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Har tenkt og ha LOTR-maraton med alle tilleggs-DVD-ene 1 - 2, eller 2 - 3 februar tror jeg. Tror det blir alene, fordi da slipper jeg og forholde meg til at kompisene mine skal ha oppvarting , dopauser osv. Bare meg og en god del timer med LOTR. Gleder meg Endret 14. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kan du forklare hva du syns var merkelig med den filmen ? Utifra temaet på filmen kunne de gjort den så utrolig mye bedre. Begynnelsen var jo kanonbra, da man fikk vite hva som hadde skjedd osv. I tillegg var jo enkelte scener helt på jorde.. Tar litt i spoiler: Sluttscenen hvor Will Smith holder en granat og sprenger seg selv sammen med ett dusin "monstre". Vi så han holdt granaten-> pang-> ferdig. Merkelig. Men ellers en veldig underholdene film. Har tenkt og ha LOTR-maraton med alle tilleggs-DVD-ene 1 - 2, eller 2 - 3 februar tror jeg. Tror det blir alene, fordi da slipper jeg og forholde meg til at kompisene mine skal ha oppvarting , dopauser osv. Bare meg og en god del timer med LOTR. Gleder meg Anbefales på det sterkeste. Er så deilig å chille heelt av med LOTR, helt alene med unntak av masse liter cola og godis edit: litt omformulering Endret 15. januar 2008 av CCola Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Shine a Light (2008) Jeg liker egentlig ikke Rolling Stones, men etter jeg så traileren for denne på kino i USA så har jeg begynt å høre på dem. Jeg skal tvinge meg selv til å være blodfan, slik at jeg får mest mulig ut av filmen - den ser nemlig helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skal mye til at du ikke hoster blod av Rolling Stones over tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Bah. Har forsøkt LOTR-maraton flere ganger både med og uten venner til stede. Det ender med at alle sitter og halvsover mot slutten av toern og vi går og legger oss. Tips: Ikke start tidlig på kvelden. Da er det midt på natta før toern er ferdig. Start på dagen. Endret 15. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 LOTR-maraton skal gjennomføres i kinosalen Har vært på to maraton på Lillestrøm kinoen, wee wee. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Shine a Light (2008) Jeg liker egentlig ikke Rolling Stones, men etter jeg så traileren for denne på kino i USA så har jeg begynt å høre på dem. Jeg skal tvinge meg selv til å være blodfan, slik at jeg får mest mulig ut av filmen - den ser nemlig helt fantastisk ut. Gleder meg som en unge, dette virker lovende. Men jeg vedder på at det tar litt tid før den kommer til Norge, den skal visst etter IMDB komme i Finland, den 18 april. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Norge er jo ikke akkurat kjent for å være raskt ute når det gjelder kino-premierer. Venter fortsatt på No Country....., den er vel en drøy måned unna. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Norge er jo ikke akkurat kjent for å være raskt ute når det gjelder kino-premierer. Venter fortsatt på No Country....., den er vel en drøy måned unna. Det er litt irriterende når det kommer til filmer som ikke er blockbuster-potensiale at de fortsatt er sent ute her til lands. Er endel filmer man får kjøpt i utlandet før de kommer på kino. Men jeg går sjeldent på kino og har også mulighet til å se enkelte filmer på kino før de kommer i Norge, så det er ikke verdens største problem. Men No Country for Old Men og There Will be Blood er to filmer jeg klør etter å få sett, så jeg ser frem til februar-måned. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Juno har vel også potensiale med en Ellen Page i toppform? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 I dag skal jeg se filmen som bl.a. Coen brødrene har som inspirasjonskilde: The Night of the Hunter. Har lenge sett frem til å se denne her, men presterte å glemme å bestille den under forrige innkjøpsrunde. Håper ikke den skuffer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sylvester Stallone svarer på spørsmål om han og The Governator kunne tenke seg å spille i samme film. En våt drøm for alle oss som tilba filmene deres på 80-tallet The truth is Arnold and I have become very close. Years ago we were savagely competitive to the point of wanting to challenge one another on every level. But now we’ve become kindred spirits and would love to perform together, however it would most likely be a difficult film to do since our wheel chairs would most likely become entangled during our chase scenes. Truthfully, he’ll probably go on to do more incredible things as I drift off into senility. I did let him see the new RAMBO movie first and he called me at 10 o’clock at night complimenting me on what he saw. How’s that for irony? So maybe all that cinematic bloodshed has rekindled his action hero machinery into overdrive and he may want to act again. Who knows? http://www.aintitcool.com/node/35279 Må si jeg likte svaret hans, tar seg selv ikke for selvhøytidelig ^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bah. Har forsøkt LOTR-maraton flere ganger både med og uten venner til stede. Det ender med at alle sitter og halvsover mot slutten av toern og vi går og legger oss. Tips:Ikke start tidlig på kvelden. Da er det midt på natta før toern er ferdig. Start på dagen. Det er hardt ja, har klart det en gang med EE. Tok vel 11-12 timer Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Shine a Light (2008) Jeg liker egentlig ikke Rolling Stones, men etter jeg så traileren for denne på kino i USA så har jeg begynt å høre på dem. Jeg skal tvinge meg selv til å være blodfan, slik at jeg får mest mulig ut av filmen - den ser nemlig helt fantastisk ut. Oh, shiny. Jeg er allerede stor fan, så detta blir kult! Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nesten uansett hvor jeg kikker her på filmdelen av forumet så blir det nevnt filmen Fight Club. Har enda ikke sett denne, men klarte å lese en spoiler som etter jeg forstod det dominerte hele sluttopplevelsen. Mye av poenget var visst at i slutten kom de fram til schizofreni. Etter alt skrytet jeg har lest her, har jeg veldig lyst å se filmen. Men er redd for at mye av opplevelsen blir ødelagt nå som jeg allerede er observant fra begynnelsen av? Ser så mange som sier de gjerne skulle sett den en "første gang" til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå