Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. Og det er vel kun Universal som ikke har gått over til Blu-Ray også. Alle de andre har gått over.

Både Paramount og Dreamworks er fremdeles eksklusivt HD DVD (på tross av spekulasjoner enkelte er raskt ute med å formidle), i tillegg til Universal.

Men Paramount er vell på vei over til Blu-Ray også. Var en artikkel om dette på kulturo.no, selv om det er bare antagelser så tror jeg de kommer til å gjøre det til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Ja. Og det er vel kun Universal som ikke har gått over til Blu-Ray også. Alle de andre har gått over.

Både Paramount og Dreamworks er fremdeles eksklusivt HD DVD (på tross av spekulasjoner enkelte er raskt ute med å formidle), i tillegg til Universal.

Nå er forvirret. (visste om Dreamworks og Paramount)

Universal sa vel noe med at de kommer til å revurdere situasjonen i løpet av 2. kvartal 08 eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Problemet jeg har med "American History X" er at jeg aldri klarer å se for meg Edward Norton i andre roller etter den og "Fight Club". Han er så kjedelig tam i alt annet han har spilt i.

Regner med at han blir mindre tam som en grønnkledd hissigpropp senere i år. Er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Problemet jeg har med "American History X" er at jeg aldri klarer å se for meg Edward Norton i andre roller etter den og "Fight Club". Han er så kjedelig tam i alt annet han har spilt i.

Regner med at han blir mindre tam som en grønnkledd hissigpropp senere i år. Er jo lov å håpe.

?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

?

Edward Norton skal spille Hulken ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Å uff da.. Det kan vel ikke ende bra...

Ang Lee skal IKKE direkte filmen ;)

Tror den kan bli bra jeg, men det har med den grunnen at T. Roth spiller skurken...og han skal være superskurk(Abonamation)

Lenke til kommentar

Greier bare ikke og se for meg Norton som en svær grønn muskel mann som sier "You don't wonna see me angry!" Eller hva nå enn hulken sier :p

Tror jeg skal kjøpe DENNE

Ser at den inneholder kjente som Bruce Lee og Jackie Chan. Er denne verdt noe. Vil ps3'en min kjøre Ntsc format forresten?

Bump

Lenke til kommentar

Litt spent på denne egentlig, så aldri Ang Lee-Hulken (hørte jo fra alle hold at den var laber (dessuten synes jeg kanskje ikke Hulken er den mest spennende figuren å se på film), men denne tror jeg har litt potensiale. Tror ikke Norton er så dum i hovedrollen. Og han har jo vært med på å skrive manus, det er jeg også litt spent på.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
American History X er fantastisk. Men Ed Nortons karakter i Fight Club er enda bedre synes jeg da. Kommer alltid til å huske han fra FC.

Både FC og AHX ligger høyt oppe på listen min, se link i signatur.

American History X må være den første filmen jeg grein av :love:

Lenke til kommentar

Så nettopp Million dollar baby og reagerte på et par ting i en ellers veldig god film..

Var veldig dårlig sikkerhet på det sykehuset og er ikke å kveles en veldig smertefull måte å dø på, merkelig å foretrekke det.

Lenke til kommentar

Var veldig dårlig sikkerhet på det sykehuset og er ikke å kveles en veldig smertefull måte å dø på, merkelig å foretrekke det.

Lenge siden jeg har sett filmen, men hun blir vel ikke kvelt? Jeg mener da å huske at han gir henne en sprøyte av no slag?

Lenke til kommentar

Joda, men han frakobler først slangen slik at hun "sovner", det vil jo si at hun besvimer av oksygen mangel og derfor så kveles hun jo. Det må jo ha vært bedre å gi hun noe beroligende i en sprøyte først, han hadde jo to-tre av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...